اینقدر از حکومت وحدت ملی انتقاد نکنید
 
تاریخ انتشار:   ۱۵:۰۲    ۱۳۹۸/۹/۲۸ کد خبر: 161412 منبع: پرینت

بعضی از دوستان مدام انتقاد می کنند که آقای صالح اینجا چه می کند؛ آقای سرور دانش کجا شدند؟ جنرال دوستم بعنوان معاون اول کجا تشریف دارند؟

شما نباید اینقدر روی هر موضوعی حساس باشید؛ حکومت است دیگر؛ دویست نفر در سایزهای مختلف این کشور را اداره می کنند به هر روشی که خوششان بیایدٰ به شما ارتباطی دارد؟ مراسم تحلیف که برای کشور ما ساخته نشده به همین خاطر امرالله صالح بدون آمدن حکومت بعدی و مراسم تحلیف با قدرت تمام حضور دارند؛ کسی مشکل دارد؟

شما نباید به حافظه قوی کسی توهین کنید درغیر اینصورت یک تهدید جدی برای شما به حساب می آید. سرور دانش براساس علم نجوم موجودیتش در دنیای هستی ثابت شده است چون فردی فرهنگی و متواضع و آرام هستند لازم بود بعنوان عکاس این مجلس مصروف خدمات فرهنگی شوند نه دیپلوماتیک. حالا شما همچنان به دنبال دانش بگردید زیر میز.... جنرال دوستم هم از زمانی که مدال اسکات میلر را گرفته سر مجالسی که در آن خلیلزاد باشد اصولا جمپ نمی گیرد و فعلا مصروف پیدا کردن قیصاری در آسمان مزار است.

من خواهش می کنم اینقدر از حکومت وحدت ملی انتقاد نکنید این بیچاره ها گناه دارند، مگر چه بدی به شما کرده اند مثل آدم حکومتشان را می چلانند؛ اینهمه انتقاد برای خود شما ضرر دارد باور کنید دچار فشار خون می شوید و کسی نیست که نجاتتان دهد.

مهدی ثاقب


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حکومت وحدت ملی
انتقاد
رهبران
نظرات بینندگان:

>>>   حکومت وحدت ملی در آخرین نفس هایش شاید بدون کلمه جان دهد اما رفتنی است و از خود تاریخ مضحک تقلب و تعارض و بی کفایتی و بی درایتی به جا میماند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است