سود و زيان يک ايتلاف
 
تاریخ انتشار:   ۱۵:۵۴    ۱۳۹۸/۹/۲۷ کد خبر: 161395 منبع: پرینت

1. داكتر عبدالله مهارت خوبی در لشكر سياسي موقتي دارد. به راحتي مي‌ تواند تمام افراد ناراضي تيم مقابل را در محور خود جمع كند چون خود عبدالله فاقد كدام برنامه و اهداف مشخص سياسي است تمام افراد فاقد برنامه و سرگردان سياسي براي يک دوره موقت مي‌ توانند در محور وي جمع شوند. در انتخابات نخست كه عبدالله وارد رقابت شد شخصيت‌ هاي زيادي در صف او ايستاده شدند سرانجام عبدالله در روز آخر تنها خودش وارد تعامل شد هنوز كسي نمي‌ داند كه هزينه ی آن معامله ی سياسي چه قدر بوده است.

2. در سال 2014 نيز عبدالله با لشكري از سياسيون وارد رقابت شد. مبارزه سخت و نفس‌گير بود در نهايت باز هم عبدالله با تشكيل 800 نفري رييس اجرايي شد اما همه ی دوستان سياسي عبدالله به حاشيه رفتند از آن همه تنها عبدالله در رياست اجرايي ماند و مستور در وزارت اقتصاد.

3. در اين دور نيز داكتر عبدالله با لشكري از سياسيون وارد رقابت شده است اما تمام چانه‌ زني‌ هاي سياسي در محور منافع فردي عبدالله مي‌ چرخد. من مطمين هستم كه دير يا زود همه ی همكاران سياسي عبدالله درک خواهند كرد كه ايتلافشان چه قدر زيانبار خواهد بود.

با تجارب از سه دور حضور عبدالله در عرصه انتخابات و عدم تعهد وي به همپيمانان سياسيش سوال اصلي اين است كه اعضاي تيم ثبات براي كدام هدف مهم تا اين پيمانه براي عبدالله هزينه مي‌ كنند؟

شاه حسین مرتضوی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
داکتر عبدالله
ایتلاف
نظرات بینندگان:

>>>   تو به امید کدام استخوان ده تیم غنی رفته ای مرتضوی، تو یک لات بی سرو پایی نه شرف داری نه انسانیت، تو حق نداری از کسی د باره ائتلافش سوال کنی چون خودت چوکره ای بیش نیستی.
محمد صابری

>>>   مرتضوی خان شکم گنده
تو باید بدانی که اینبار ملت بر علیه تقلب و فاشیسم یک جبهه بزرگ ملی ایجاد کرده اند و بادارت را چنان بیچاره و ذلیل خواهند ساخت که تو بیچاره در نهایت با شکم خالی شده از باد کچالو فروش سر چارسو خواهی شد.

>>>   کسی که بخاطر پول و چوکی بر ضد قوم خودش عمل خاینانه را انجام دهد و علیه قوم و نژادش بطرفداری از یک قومگرای فاشیست شناخته شده زمانی بنام سخنگوی و بعد اش بنام مشاور بنفع شخص فاشیست و عالی جناب در حلقه خبیثه داخل ارگ است حرف و سخن ان نزد مردم به مثابه یک بال پشه هم ارزش نداشته و ندارد و مردم اینرا هم درک کرده اند که جناب عالی با همین هیکل بی خراش و ناتراش نزد ارباب فاشیست اش ارزش یک پر کاه را هم ندارد صرفازین لک اندام کله خام استفاده ناجایز و شایع پردازی و دروغبافی علیه مخالفینش کار گرفته است وقتیکه جناب اجیر شده شخص فاشیست در بدل پول بخاطر دروغ بافی و شایع پراگنی علیه رقیبان اش استخدام کرده و علاوتا این شخص خودش که بخاطر دریافت پول خود را برده و غلام و فرمانبردار شخص فاشیست غنی نموده حرف و سخن چنین شخص غلام بچه پولپرست رانده شده از جانب قوم و تبار اش کدام ارزش نزد مردم نداشته و ندارد جز سیاه رویی خودش در نزد جامعه و محیط دیگر چیزی حاصل ان نیست شرم باد بکسانی که بخاطر پول و خوردن نان چرب خود را و حیثیت و ابرو و عزت قوم خود را فراموش کرده است .

>>>   هدف تو و سلطان متقلب ات چیست ؟ هدف شوم تو و ریس فاشیست و مغز متعفن قرن را همه مردم كشور دانسته و با رگ و پوست احساس کرده اند ک همانا حکومت فاشیستی ، قبیله یی و فاسد است که مانند تو لاشخواران و مزدوران را خرسند میسازد ، تو قوم فروش و ناصالح غلام بچه گان درباری هستین که به یک مشت پول و قدرت خود را فروختین لعنت به شما ها و نام های کثیف تان در تاریخ ثبت خواهد شد.
کوه کن


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است