معامله گری با غنی، رسوایی و روسیاهی تاریخی
 
تاریخ انتشار:   ۱۵:۱۷    ۱۳۹۸/۹/۲۷ کد خبر: 161392 منبع: پرینت

خونتای ارگ پس از آشکار شدن تقلب گسترده اش، امرالله صالح و سرور دانش را مامور کرد تا با بسته های دالر و پیشنهاد کرسی های پردرآمد، سست عنصران فاقد برنامه و تعهد اجتماعی و مردمی را شکار نموده و چپن جادویی ارگ را برشانه های آنها بیاندازند.

در این راستا سرور دانش، جنرال مراد و عنایت حفیظ را بعنوان طعمه های قابل هضم به ارگ کشانید و چپن معامله را تن پوششان کرد گرچه از اول روشن بود که جنرال مراد و حفیظ برای چنین روزی لحظه شماری می کردند تا هرچه زودتر به دربار دیکتاتور وصل گردند چون زرق و برق دالر ارگ چشم آنها را کور و هوش را از آنها گرفته بود.

این هم روشن بود که نه مراد و نه حفیظ دغدغه تبار محروم و معروض به استبداد تاریخی هزاره را نداشته و ندارند اما این دو هدفمندانه خواستند تا از مسیر انتخابات وارد شده و خود را در بازی های سیاسی افغانستان مطرح کنند و از این طریق زمینه عنایت ارباب قدرت را جلب نمایند به همین دلیل ارگ آنها را از آدرس هزاره ها تحویل گرفت آنهم درشرایطی که هزاره ها به غنی «نه» گفته اند و حتی در زادگاه سرور دانش رای نیاورد و در سایر مناطق هزاره نشین، هزاره ها به عیان نشان دادند که ما در برابر کسی که برای هویت زدایی ما با فرهنگ، تاریخ و جغرافیای هزاره در تقابل قرار دارد تمکین نمی کنیم بنابراین در چنین اوضاعی تجرید شدگی غنی از سوی هزاره ها، همین جنرال مراد و حفیظ را هم غنیمت روزگار دانستند.

باید گفت نه تنها جنرال مراد و حفیظ بلکه هر هزاره ای که بخواهد از نام مردمش بخاطر منافع شخصی و رسیدن به بسته های دالر و کرسی های پردرآمد وارد معامله شود به هیچ عنوان نمی تواند از داوری تاریخ، مردم و نسل به آگاهی رسیده ی هزاره در امان باشد. اینگونه معامله گران دربار فاشیزم قبیلوی هیچگاه توقع نداشته باشند که هم بسته های دالر را داشته باشند و هم مبارزان عدالتخواه و قلم به دستان نقاد و موشکاف، ماه عسل معامله گری آنها را برهم نزنند و تشت رسواییشان را ازبام برنیاندازند الا اینکه برای تقویت و حمایت مواضع دفاعی، سیاسی و فرهنگی هزاره ها بعنوان یک تعهد و رسالت اجتماعی عمل نمایند و تمام ماهیت رویکردهای سیاسی خود را نه از موضع منافع شخصی بلکه بر شالوده ی منافع جمعی هزاره ها استوار سازد چون ازیاد نبریم که هرگونه معامله گری شخصی با غنی، رسوایی و روسیاهی تاریخی را به دنبال دارد.

قابل تذکر می دانیم که بعد از تشرف و تسلیمی مستقیم جنرال مراد به غنی در قبال ثروت اندوزی وی از غصب زمین تا مارکیت ها، دکاکین و سایر بیزنس هایش، از زادگاهش لعل و سر جنگل تا کابل سکوت نخواهیم کرد و همه چیز را مستند افشا خواهیم نمود. فعلا منتظر و مترصد هستیم.

علی تقوایی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اشرف غنی
جنرال مراد
مردم هزاره
نظرات بینندگان:

>>>   به خدا ده ای کشور ده کدام ادم اعتماد کنی. او از دانش، ای از مراد علی. در گذشته او از خلیلی و محقق و.....؛ فقط مانده که اکو ده خود خو هم شک کنوم.لعنت بر پول و پست و مقام. از طرفی معروم‌می شه که غنی با ای رقم کنشها قصد مادن دارد نمی دانم از کجا دلش گرم است.

>>>   به خدا ده ای کشور ده کدام ادم اعتماد کنی. او از دانش، ای از مراد علی. در گذشته او از خلیلی و محقق و.....؛ فقط مانده که اکو ده خود خو هم شک کنوم.لعنت بر پول و پست و مقام. از طرفی معروم‌می شه که غنی با ای رقم کنشها قصد مادن دارد نمی دانم از کجا دلش گرم است.
محمد صابری

>>>   اگر واقعا جنرال مراد معاون تکت انتخاباتی اقای نبیل بخاطر پول و چوکی خود فروشی کرده باشد و در زیر پوستین اشرف غنی در امده باشد خود و تاریخ خود را سیاه کرده و خود کشی سیاسی نموده است و نهایت نادانی و زر اندوزی و خیانت بقوم و کسانی که در انتخابات همکار ان بودند انجام داده نفرت مردم را بخود خریده است و اگر چنین چیزی را که اقای علی تقوا گفته و همچنان اقای حفیظ اگر معامله گری را با ارگ کرده باشد در حالیکه هر روز رد و بد در مورد غنی نثار ان میکرد و از خیانت ها و جنایات غنی حرف میزند بزودی چنین مطلب روشن خواهد شد باید اینها از دوری مردم به اثر معامله پنهانی معلم عطا با غنی پند میگرفتند که امروز تنها مانده حتی در مورد امنیتش نگران است بهر صورت خاینین عوام فریبان پولپرستان خود فروخته شده به پول خواهی نخواهید در روز های بعدی افشا و نمایان میگردند .

>>>   حکومت غنی به دلیل ضعف مدیریت در بحران سیاسی و آستانه سقوط است!
متفکر دو جهان اشرف غنی کشتی لرزان افغانستان را در طی بیشتر از پنج سال به ساحل کشیده نتوانست . اشر ف غنى و اطرافيان اش يک باند مافياىی دارای عمل ناسالم بر خورد دوگانه وي در برابر ساير اقوام غیر افغان كشور در امورات رسمي بخصوص در اداره امورمانند ثواب الدين مخكش کوچی از گروه ترویست تفکر حذب اقوام بومی کشور بحیث معاون اداره امور در ارگ جمع كرده است.
اوغان تنها نام یک قوم از اقوام افغانستان است و انها نام ها تاریخ و فرهنگ و استوره یکسان با خراسانیان کهن ندارند بلکه بر ضد مردم بومی آن هستند و تلاش دارند هویت تک قومی « افغان » خود را بر‌دیگر اقوام بومی این زمین حاصلخیز تحمیل میکنند. آنها بتنهایی در افغانستان حکومت تک قومی خود دارند و دیگر اقوام را در معادله قدرت در مرکز و ولایت صلاحیت راه نمی‌دهند.
بنا ؛ ای ملت خواب برده امروز دشمنت در ارگ ارام با همدست ترورستان نشته ولی تو ولی ار دنیا بخبر هر روز ازدست چاپلوسان محافظ کار به خاک و خون غطه در جبعا ت جنگ بخون افتیده , غنی مغز گنده نمی تواند انسانی فکر کند ، بناً ، او مردم شریف با دیانت برخیز تا چه زمانی خواب خواهید بود تا چه زمان اطفال ما بزرگان ما در شهر و دهات قربانی این جاهلان قدرت طلب ارگ نیشن بد اخلاق سکسی خواهدشد.
شهد است که غنی مغز تعصب دشمنی از روی حسادت به لیاقت های اقوام غیر افغان کشور دارد و درمصاحبه تلویزونی گفته بود : عادلانه نیست که 98 در صد زندانیان بگرام, گویندگان یک زبان باشند, هموطن عزیزم این سخن غنی متعصب معنی دارد یعنی گوینده زبان پشتو به گزافه گوی های غنی شوونیسم در جامعه قبيله ای در دامن فرهنگ غژدى نشينى و صحرا گردى جوان شده است و نيم قلب قبيله ای اش با افراد تروریست است , اومردم شریف اعتما د به گپ های دروغین چرب غنی مکار نکنید.
جوانان شجاع دلیر وارث این سرزمین آفتابی شما هستسد ، هرچه عاجل برخیز در مقابل ظلم ستم و استبداد فاشیست وجنایت کاران ارگ نیشن و همدستان تروریست خونخوار خودرا آماده کنید.
باید خاطر نشان ساخت که از هیچ تهدی نه ترسید نیروهای جامعه جهانی کشور های دوست بخاطریکه از بین بردن ظلم , ستم , استبداد و برتری جویی قومی در کشور ما حضور دارند و این فرصت خوب یک جانس طلای برای نجات وطن ما از دست حلقه ای های فاشیست و تروستان درون حکومتی است و این فرصت را هموطن دلسوزو مبارزان شجاع دلیر راه آزادی وطن نیاکان تان از دست ندهید.
همونان مبارز , دلیر شجاع وطن یک روز حرکت قیام برای نجات از ظلم , استبداد , ستم برتری جویی قومی ازحلقه خبیثه فاشیست , شوونیسم قبیله گرا را از بیخ بنیاد برکنید, و موا فقیت ابدی را در این کشور زیبا آفتابی نیاکان تان به پیروزی رسانید و ادامه هرروز ریختن خون پاک کود کان ، پیر و برنا سربازان بی دفاع ما در شهر ها و دهات باعث نابودی ملت ما در سرزمین نیاکان ما است .
یگانه راه حل و بیرون رفت از این قتل و کشتارمردم سربازان بی دفاع ما قیام سرتاسری مردم افغانستان بر علیه بیگانگاه آتش نفرت در کشور غزیز ما افغانستان است , هموطن عزیزو آگا هان قلم بدست سکوت و محافظه کاری در تفکر حذف اقوام راه حل نیست، با جسارت با دلیری روی میدان بیاید.
البته نه باید فراموش کرد هموطن عزیزم من متعصب نیستم همزیستی وهمگرای که ازنیاکان فرهنگ دوست خود ارث برده ام که بنی آدم اعضای یکدیگرند, که در آفرینش ز یک گوهرند.
هزاره عزیز م , تاجیک عزیزم ، افغان عزیزم ، ازبک عزیزم و ترکمن عزیزم طراح طرح ها ی ترورستی سربازان عاشقان حراست وطن و نخبگان با ننگ و ناموس کشورعزیز ما از طرف این حلقه تروستی درون حکومت طی این 18 سال صورت می گیرد کیست ؟

غنی مرد ِ عصبی بیمار روانی و جسمی است و شهود آن چیغ و صدا و مرد بدخوی غش و مکار و حیله گر و مرد بی برنامه رفاه و آسایش است و هم به عدالت اجتماعى، برابرى اقوام و تبارها، دموكراسى، تقسيم مساويانه ثروت و ارزش هاى انسان ساز باور ندارد .
چون غنی دارای مغز پوچ گنیده است از بابت رفتارتعصب و عمل شیطانی اقوام شریف افغانستان را بنام پشون زبان دارانی , غلجی , اوغان , تاجیک , هزاره , از بیک و ترکمن جدا کرد بین مردم غیور دلیر شجاع مسلمان کشور عریرما نفاق قوم انداخته و هیچ کار بنیادی در این سه سال انجام نداد و نکرده است.
بیـا هموطن همـدل شــویم از بهـر امن و آبادی میـهـن
هزاره تاجک و افغان ترکـمن از این میهن
سـنی و شیـعه گلـهای یک باغ این میهن
با همدیگر پذیر ریشــه بر کنیــم بنیـاد استبدا میهن
بیاید ملک را از دست ظلم و استبداد گر ران آزادسازیم
با همدلی همپذیری یکدیگر این مهن افتابی ما را آباد سازیم

>>>   اگرساحب غنی نبود اسمی از این کشور به جا نمی ماند
زنده باد اشرف غنی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است