غنی خواستار بازداشت زمری پیکان شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۵:۵۳    ۱۳۹۸/۹/۲۴ کد خبر: 161354 منبع: پرینت

اشرف غنی خواستار بازداشت بی‌ درنگ زمری پیکان فرمانده ی پیشین پولیس نظم و امن عامه شد.

غنی که پیش از چاشت امروز (یکشنبه، 24 قوس) در کنفرانس سالانه ی مبارزه علیه فساد اداری سخن می‌ زد گفت که زمری پیکان پولیس نظم و امن عامه را به یک منبع فساد مبدل کرده بود.

به گزارش طلوع نیوز، او از محمد مسعود اندرابی نامزد وزیر داخله که در این نشست حضور داشت دستور داد که او را به‌ زودترین فرصت بازداشت کند: «امروز از خاطر عدم دستگیری زمری پیکان شهرت افغانستان روزانه، وزیر صاحب داخله! زیر سوال می‌ آید و اراده ی سیاسی ما مورد سوال قرار می‌ گیرد. سر این فرد حکم شده یک نهاد سرتاسری را که نظم عامه بود به یک منبع فساد مبدل کرده بود. دستگیری از این افراد، جناب وزیر صاحب داخله! امر است برایتان به زودترین فرصت باید عملی شود. ما تحمل این را نداریم که مرکز عدلی و قضایی امر کند و اجرا نشود.»

زمری پیکان، دو سال پیش، از سوی محکمه ی ابتدایی مرکز عدلی و قضایی مبارزه با جرایم سنگین فساد اداری به جرم غفلت وظیفه‌ ای و فساد به هشت سال و شش ماه زندان محکوم شد.

کد (7)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
زمری پیکان
اشرف غنی
نظرات بینندگان:

>>>   امی شروفساد ودزد های شمالی ماوشما تا کدام حـد ظالم وبی انصاف هستند ، از طریق یک رسانه خارجی یکی از معتادین شکایت داشت که پولیس پروان مارا بزور میبرد وسرما بیگاری انجام میدهد ومزد کار را خودشان میگیرند وبرای ما میگویند: دست تان خلاص هرجا میروید بروید ،
تا لاین حد ظلم درچوکات انسانیت هیچ گنجایشی ندارد ، بالای یک مظلوم بی دفاع کارکزدن ومزد را خود درجیب گذاشتن تنها انصاف دزد های شمالی میتواند آنرا عملی کند ، نه هیچکس دیگر،

>>>   زمري بيكان گرچه به زمري بيكار تبديل شده ولي بازهم دولت توانايي دستگيري ايشان را ندارد. باييد جمعه خان همدرد دوز و ميرويس راهزن هم گرفتار شوند و به سزاي اعمال شان برسند تا ايشان بدانند كه قانون هم وجود دارد.

>>>   غنی بیچاره بیخبر از این است که پیکان نه در کابل که در پاریس تشریف دارد.
امر غنی به اندرابی حاکی از بی خبری و نا آگاهی این دو بیچاره و بیکاره است.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است