بیشترین تقلب توسط تیم ثبات و همگرایی
 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۳۲    ۱۳۹۸/۹/۲۳ کد خبر: 161351 منبع: پرینت

ثبوت غیرقابل انکار نشان می دهد که بیشترین تقلب سازمان یافته در تمامی ولایات توسط تیم ثبات و همگرایی صورت گرفته است.

ترس از برملا شدن این رسوایی دلیل اصلی بسته بودن دروازه های کمسیون در هفت ولایت توسط معاش بگیران تیم ثبات و همگرایی بود. در بسته کردن دروازه های کمیسیون های ولایتی مردم هیچ نقش نداشتند و ندارند. امید است که کمیسیون های انتخابات و شکایات انتخاباتی با امانتداری تمام هرچه در خرجین تیم ثبات است به مردم نشان دهد تا سیه روی شود هرکه در او غش باشد.

ایجاد سرگردانی برای مردم و بخصوص هواداران تیم خودشان به یک هدف صورت می گیرد – ایجاد جایگاه تعریف نشده، ضمیمه و سرباری در قدرت آن هم برای چهره های بی برنامه و خود محور. ما منحیث تیم دولت ساز نیز پالسی بسیار واضح داریم و اینکه انتخابات برنده و بازنده خواهد داشت و تحت هیچ عنوانی ضمیمه و سرباری های کوچک، متوسط و یا بزرگ در قدرت ایجاد نخواهد گردید.

ایجاد جایگاه باعزت در قدرت دولتی به تمام مردم و تمام سمت های افغانستان صورت خواهد گرفت اما نه به فرمایش مضطرب های معترض. ما از همین خاک هستیم و با عبرت از همه بدبختی های گذشته می دانیم چگونه به مردم خویش خدمت بی ریا انجام دهیم. نه تاریخ در انحصار کسی است نه خاک و نه هم سرنوشت مردم افغانستان بنابراین به مردم باعزت افغانستان و تیم دولت ساز اطمینان کامل و بی داغ می دهم که خموشی ما در برابر هیاهوی دیگران ناشی از بردباری و صلابت ما است نه چیز دیگر.

آنها قانون را به گروگان گرفتند و قرار است فردا این گروگان گیری خاتمه یابد. شما خواهید دید که قیمت گروگانگیری را با برملا شدن اصل قضیه خواهند پرداخت. انشاالله در آن گروه هر چیز است به غیر از ثبات.

امرالله صالح


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
تیم ثبات
همگرایی
تقلب
نظرات بینندگان:

>>>   امرالله صالح اکر چنین نگوید چه کسی بگوید؟ از نظر او اشرف غنی از تقلب و فساد پاک پاک است! فساد تقلب و دروغ گویی همه اش در رقیب اشرف غنی است.

>>>   محقق امرالله صالح را ( دوتائی) پشه خطاب کرده است
شروفساد نه پشت دارد نه رخ، همین امرالله تادیروز چی میگفت امروز چی میگوید، به هر رنگی باشی اشرف غنی شمارا خوب شناخته ، چندروزی صبرکن ترا هم بدنبال احمد ضیا مسعود روان میکند

>>>   آغا ى صالح!!
شما بايد أين جيز ها را بنو سيد!!
بخاطر يتكه شما كم بو تل در كمبان هاى انتخابيتان نخورديد!!!
مثليكه از تقلب خودتان اينقدر اطمينان برد ميدان داريد كه فكرمى كنيد كه ديكران مثل شما تقلب كرده نمى تواناند.
شرم شرم ؟!!
اكر شما در حكومت بيايد مى دانيم كه تقلب شما بهتر از ديكران بوده!!
لطفا باز نكوبد كه شما با رأى باك مردم امده ايد!!
با احترام

>>>   امرالله جان حیف که از آدرس قهرمان ملی شهید احمدشاه مسعود حرف میزنی صد حیف چی بدنامی به روی هم قطارانت گذاشتی

>>>   معمولا سیاست مدار ها راه عقب گشت را بخود باز میگذارند وبا احتیاط وسنجیده قدم میگذارند تا اگر به سر نوشت دیگران مبتلا گردد بتواند انچه در گذشته اظهار داشته تعبیر وتفسیر خوب تر کند اقای صالح همه حرف های دل دیگران را بیان داشته برای خود هیچ روزنه وراه بیرون رفت باقی نگذاشته اند میترسم روزی مانند احمد ضیا احمد زی!!!ندا سر ندهد که های مردم من گناه خود را نمیدانم! حکم بر طرفی مرا چرا صادر کرده اند و... که انگاه مفید فایده نبوده دوست ها وطرفداران محدودی هم اگر است لعنت خواهند کرد وبازگو مینمایند خود کرده را نه درد است ونه درمان! بهرصورت انهای که غنی وارباب های اورامیشناسندبه احدی وفاداری وتعهد ندارندوپس از یر اورده شدن مرام ومطلب های نا پاک شان هرزه ها وگیاه های خودرو وغبر خودی را دور می اندازند چه خاصه که طرف ضعیف وبدون پشتوانه باشد واینها عادت دارند ابتدا انسان را لچ ولخت مینمایند وبعد به اب می اندازند خداکند که فحوای حدیث شریف تنها در همین جا مصداق پیدا نکند حدیثی را که پیامبر فرمود اگر گویند کوهی از جایش حرکت نموده باور کنید هرگاه بگویند که عادت انسانها تغییر کرده هرگز نپذیرید صدق رسول الله <ص>
ولایت خان از کاپیسا

>>>   آقای امرالله از کلینری امروز ببرکت اشرف غنی به معاونیت رسیده وهمه ارزش های که قبلا" بالای او استاده بود، زیر پا گذاشته است. بد بر حال همچو یک انسان که بخاطر قدرت با غرور خود بازی می کند.
خاورزمین

>>>   شهود خطر عظیم ناهنجاری های اجتماعی از برنامه اشرف غنی اسان کم اصل مغز گنده متفکر طرح تفرقه افگنی و حذف اقوام شریف بومی کشور و حلیم تنویر مشاور ارشد ریس حمهور کم اصل و سخن گوی طرح تفکر حذف اقوام بومی کشور ، اسماعیل یون کوچی پشتون ستانی ، طاقت حرامی کوچی اینها مغز گنده تعصب تفرقه افگن قبيله ای که از دامن فرهنگ غژدى نشينى و صحرا گردی پاکستان به وطن ما چكيده استند و اشرف غنی در كانون هاى كاپيتاليزم وحشى آمريكا شخصيت او با تعصب شكل گرفته است و نيم قلب قبيله ای اش با آوردن کوچییان پاکستان و اسکان انها در وطن ما است چنين مخلوطى نمى تواند درکشور عزیز ما که اقوام محتلف زیستی دارند این نوع آدام ها مریض روانی که دارای ایده و تفکر فاشیستی هتلری استند به رشد فرهنگی معنوی یکسان و اداعا حق وعدالت اجتماعی اقوام کشور انسانى فكر کنند و اشرف غنی کوچی ، حلیم تنویر کوچی ، سلطان زوی کوچی طیار دزد و ثواب الدين مخكش کوچی شتروان از منقدین برتری نژاد ی وشوونستی قبله ای اشرف غنی کوچی در راس دولت بنام وحدت ملی در جامعه ما اینها اشخاص ماجرا جو و آشوبگر اسیب رسان منابع طبیعی طبیعت ما هستند.

>>>   آقای صالح شرم است.تقلب اگر در وجود شما نباشد.چرا از اول تا آخر بیروز میدان میدانید..شما تمام روز پاکستان و طالبان را تروریست می نامیدند.دو ما بیش در حمله انتحاری شما جوان های مردم را فدای طالب کردید.اولاد شأن را یتیم کردید.به کدام وجدان در رهای حقانی پیشک نیم جان واری استفاده بودی.بخدا من می شرم.خجالت بکش.فکرت باشد.غنی چوپ در کون تو و عطا می زند.این دفعه اگر ریس جمهور شد.شرمسار خجالت زده.باز پیش تاجک ها خواهد آمدی.
پشتنون ها نقطه ضعف شما را دیده.والله تف به رویت.چی می گفتی ...آخر نوکر پاکستان شدی.
وو....د بر سر شما شوید.

>>>   این انسان بیشرف ، پست ، معامله گر ، تشنه قدرت ، خود کش بیگانه پرور تمام هست و بود خود را در قمار بسر معاونیت اول پوشالی و نمایشی ربیس جمهور گذاشته است و حالا از هیچ ترفند جاسوسی واگذار نمیکند ، به منظور بدنامی سایر تیم های انتخابات. این انسان فروخته شده باید بخاطر توهین به برادران هزاره محاکمه شود.
کوه کن

>>>   صالح بچیم
یک گپ از همین حالا واضح باشد
شاید غنی باز علاقه دار ارگ شود و تو پیش دو اش
مگر در کوتاه مدت از در و درگاه رانده خواهی شد و آنگاه لطفن به ما ملت بد بخت مراجعه نکن بلکه با خفت و خواری و ذلت در جستجوی یک ارباب دیگر باش تا همت و غیرت و شرافت و عزت و آبروی از پیش فروش شده ات را باز خریدار شود.
خدایا ملت مارا از شر هرچه ذلیل و بی همت و نوکران شکم و زیر شکم است در امان خود نگهدار. آمییییییییین یا رب العالمین

>>>   بخاطر معاون رئیس جمهوری شدن چه گپ های که نمی گوید قدرت طلبی چشم های اش را کور ساخته گاهی یک طرف میره گاهی طرف دیگر

>>>   صالح هرچه گوید بی فایده است هیچگاه جای خود را درتیم تابوب ساز پیدا نمیکنی صبرکو که چند روز بعد هم تورا وادار سازد که خود بخود از مقامت استعفا بدهی (بدان که تنها ماندهی)

>>>   والله به امرالله شرم است که در انتخابات گذشته میگفت تیم اشرف غنی تقلب کرده و حال که بایومتریک نشان میدهد که این تیم تقلب کرده میگه که تقلب نکرده.
این معاونیت بی صلاحیت هیچ چیزی نیست و مردم بالای تو واری بچه گک ها اصلا خبر نیست. تو کی هستی که ای گپ ها ره به تیم ثبات و همگرایی و بخصوص عبدالله میزنی.
شاهین شمالی

>>>   همین امرالل گک بار بار اشرف غنی را شخص بیکار متقلب و بی ریشه پرتاب شده گفته بود نمیدانم که غنی در اب کدام دریا شستوشو شده که همهان معایب از وجودش دور شده که امرالله مداری بچه فلم بزیر بال و فرمان ان درامده است مانند مولانا فرید کهعین رفتار امرالله را تا خود فروشی به اشرف انهم در بدل پول و چوکی به هراج گذشت و اکنون مانند امرالله در مورد غنی صفات کاذبانه و خجالت اور در رسانه ها سر میدهد و ازین هم شرمش نیامد و خجالت نکشید که گرداننده موفق تلویزیون اقای فیاض نصیر برایش گبه تا چندی قبل شما بر ضد اشرف غنی در رسانه هاسخنمیگفتید چه شد که امروز در انتخابات بنفع غنی سخن میزنید اینها پول و چوکی از همه چیزی شان میگذرند و چوکی و پول برایشانارزشدارد تا وقار و عزت شان جدایی از قوم و خویش شان معیار زندگی به این دو جنابعالی چوکی و مقام و زرو زور است نه چیزی دیگری.

>>>   درطریق نفع خویش کس نیست محتاج دلیل
بی عصا راه دهن معلوم باشد کور را
ولو این راه از مزبله بگزرد
ک . دیدار

>>>   امرالله صالح اگر تو به اندازه یک نخود هم غیرت میداشتی باید امروز مرگ موش میخوردی. تو به آرمان های مسعود و با همرزمان دوران مقاومت پشت کردی و با اشرف غنی مزدور فاسد و پدر طالب و داعش همدست شدی و امروز تو داوطلبانه سخنگوی تیم فاسد قبیله پرستان و فاشیست های ارگ شدی و یادت باشد که اشرف غنی با دوستم و با احمد ضیا مسعود و با احمدزی و با حنیف اتمر و بعدا با قیصاری چه کرددیر یا زود نآم تو را تا هم کشمش خواهد گزاشت و آنوقت خورد و بزرگ پنجشیری و تاجک و ازبک و هزاره به رویت تف خواهند کرد . بلی زمستان می‌رود و رو سیاهی به ذغال میماند.

>>>   از توهین و شخصیت کشی میگذریم روی چوکات ادب باید صحبت کرد و جواب محترم صالح صاحب اینست که :
بزرگوار صالح صاحب گرامی - خودت تا چند وقت پیش میگفتید که بنابر فساد، ظلم و فاشیستی اشرف غنی هرگز در این حکومت کار نمی کنم پس حالا چطور شد که خودت حتی معاون او شدی ؟
2 - یک مسلمان واقعی بر این عقیده است که ازینکه این دنیا رفتنی است و ما مهمان موقتی است بنابر آن ایمان به خداوند و حفظ آبرو و عزت بالاتر از همه چیز ها میباشد .
فلهذا خودت قضاوت کن که بخاطر یک چوکی دو روزه آنهم بزرگان چون دوستم، محقق و استاد عطاء که از جانب غنی صاحب با خیلی ها توهین خانه نشین گردیدند خودت هم اینرا بدان که پس کردن و یا خانه نشینی شما نزد غنی خیلی ها آسان است .
با احترام
سید امید کابل

>>>   از گفته های نظر دهنده دومی معلوم میشه که احمد ضیا مسعود هم یک نخود بیش نبود. نه حیثیت احتماعی داشت و نه هم دانش سیاسی.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است