تظاهرات برای چه؟ (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۲۶    ۱۳۹۸/۹/۲۳ کد خبر: 161350 منبع: پرینت

آیا این افراد ضدتقلب و تقلبکاران به خیابان ها ریخته اند و یا بخاطر به قدرت رساندن افرادی که عکس هایشان را حمل می کنند؟

جالب این است که در کنار عکس آنهایی که قرار است به قدرت برسند عکس مرده ها هم دیده می شود. چنانکه معلوم است این تظاهرات ظاهرا به منظور مبارزه با تقلب سازماندهی شده است اما آنهایی که این تظاهرات را سازماندهی کرده اند و مصارف آن را پرداخته اند برایشان شعار اصلی این تظاهرات هیچ اهمیتی نداشته است آنچه برایشان مهم است همان چهره های خسته کن و دلگیر رهبرانشان است که خواسته اند به مردم و به قول خودشان به جهانیان نشان دهند.

شعار اصلی این تظاهرات متاسفانه فقط روی یک کاغذ نازک نوشته شده است که ممکن است هر لحظه وزش باد دوپاره اش کند. این عکس این واقعیت را نشان می دهد که برای مردم هنوز هم هیچ هدف و برنامه ای مهمتر از ریش و چپن رهبرانشان نیست.‌ برایشان فرق نمی کند رهبر آنها را به کدام سمت می برد و چرا و به چه هدفی می برد؟

آنچه برایشان مهم است پیروی از دستور رهبر و پیشوا است. شاید ترس از این دارند که مبادا بی رهبر شوند اما نمی دانند که آنچه در این ملک بیشتر از هر چیزی راحتتر و مجانی پیدا می شود رهبر است، های زراندوز.


تظاهرات مردم افغانستان رهبران



معشوق رحیم

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
تظاهرات
رهبران افغانستان
نظرات بینندگان:

>>>   محــقـــق امرالله صالح را دوتایی پشه خطاب کرد،

>>>   اینهارا دردهه 70 مردم تجربه کرده است همانقدر کافی خواهد بود

>>>   این تظاهرات کارگران چاراهی های کابل است هر کدام اینها در مقابل دوصد افغانی آمده اند اینها نی در قصه محقق خردوان است و نی در قصه عبدالله ایزک صرف به خاطر به دست آوردن یک لقمه نان خود آمده اند و این دونفر متقلب پول های حرام خود را برباد میکند

>>>   تظاهرات برای تحقق عدالت
برای شفافیت انتخابات
به خاطر به گودال سپردن تقلب
به خاطر احیای حقوق ازدست رفته مردم
به خاطر نه گفتن به فاشیسم قبیله

>>>   توس قره کیست ؟
سرچر

>>>   چرا از بابای های چهل ساله فراری و بودن شان در کشور خارجی پس اطز چهل سال خاموش بودنش در مورد این کشور که خون در جوش بود برای یکبار بابای دوغیگوی شان از مردم داغدار یاد نکرده بود و در سال ۱۳۸۰ هم که پس از راندن جاسوسان ای اس ای ازین کشور به افغانستان با خانم خارجی اش که تا حال به اسلام رو نیاورده بلکه شوهر اش را بدین خود متمایل کرده چانچه خود شوهرش این مطلب را قبل از امدنش به افغانستان در یک رسانه گفته بود و همینکه قدر از دستش گرفته شود فورا با بکس پر دالر و طلا نزد فرزند و دختراش در امریکا برمیگردد چرا عکس اش را عبادتگاه تان ساختید و بابا خطاب میکنید تمام خیانت ها و غارت کردن ها و چور انداختن های بیت المال توسط بابایدروغگو عوام فریب تان و اعمال نژاد پرستانه و قومگرانه ان واکنش منفی نشان داداه اید که بدیگران میتازید شرم کنید و از بابا گفتن تان به چنین شخص خجالت بکشید.

>>>   کاملاً سخنان شمارا تائید میکنم. این بیچارگان جمع شده از چوک کوته سنگی و پل سوخته صرف برایشان 300 افغانی مزدوری یک روز کافیست (در صورتیکه برایشان بپردازند) در غیر آن برنامه چی حتی نمیفهمند که چه میکنند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است