شکست ما در خود ما است نه زور حریف
 
تاریخ انتشار:   ۱۸:۴۲    ۱۳۹۸/۹/۲۳ کد خبر: 161345 منبع: پرینت

همانگونه که در برابر فاشیزم ایستاده می‌ شوید در برابر شیادان و مردم‌ فروشان خودی نیز ایستاده شوید.

تا زمانیکه ما از درون تسلیم استبداد و فساد داخلی باشیم هرگز نمی‌ توانیم در برابر استبداد و فساد بیرونی فایق بیاییم همیشه مردم قربانی می‌ دهند اما دلالان قدرت از داخل محصول آن را به قیمت خس سودا می‌ کنند.

اینکه ما باید جبهه مستقل و کاندید مستقل خودمان را داشته باشیم همیشه یک ضرورت حتمی بوده است اما آیا ما توانسته ایم کاندیدی انتخاب کنیم که در برابر ما مسوول باشد و بتوانیم از او حسابگیری کنیم؟ سه بار به یک نفر اقتدا کردیم درحالیکه خوب دیدیم و یقین داشتیم که وضویش شکستگی است. چرا؟

اخلاقی‌ های ما در برابر باند فاشیزم با هرچه در توان است می جنگند اما توان محاسبه با خودی‌ ها را ندارند. از فاشیزم ذره ذره حساب می‌ گیرند و به خودی‌ های معامله‌ گر، شیاد، و جبهه فروش خروار خروار می‌ بخشند.

بیایید اینبار از یخن شیادان و تیکه‌ داران و گاوهای مقدس خودی بگیریم. ما با هزاران قربانی و جان و مال در برابر فاشیزم و استبداد و تقلب و ترور ایستاده می‌ شویم اما می‌ گذاریم که چهارتا آدم حقیر و بی دانش همه داشته های و دستاوردهای ما را سودا کنند.

به اخلاقی‌ که با زبانی چون تیغ بران در برابر متقلبین ایستاده است سلام!‌ مگر چرا در جبهه داخلی سست و بدون محاسبه رها باید کرد؟ چرا همیشه سنگرهای ما از داخل می‌ شکند؟ چرا ما مانع خاینین و ستون های پنجم و مارهای آستین نمی‌ شویم که هیچ،‌ حتی به همین‌ها اقتدا می‌ کنیم؟ چرا؟

قلعه ما هرگز از بیرون باز شدنی نیست. سنگرداران ما با جان و دل جنگیده اند و ایستادگی کرده اند. قلعه ما بار بار از درون باز می‌ شود و آن کسی که قلعه بانش می‌ گماریم در خدمت دشمن است و ما هیچگونه راهکاری برای جلوگیری از خیانت اینها فراهم نمی‌ کنیم و نکرده ایم.

شکست ما در خود ما است نه در زور حریف!

صبور راحیل


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
فاشیزم
مردم فروشان
نظرات بینندگان:

>>>   اغا صبور، جاى بسيار تعصف هست كه شما چنين ادبيات و طرز فكر داريد تيم مقابل را دشمن ناميدن، جنگ، ........ شما بايد جاى ديگر برويد و مصروف شويد. اين ميدان سگ جنگى نيست!!!

>>>   حزب اسلامی گلبدین شاخه آی اس آی مسئولیت حمله برکاروان عبدالله دربغللان را برعهده گرفته است

>>>   اشرف غنی براستی متپکر است ، چنان جنگ سالاران ودزدان شمالی رابجان هم لانداختعه که راه از پیش شان گم است ، انشاالله که در دور دوم حکومت خود دست این غارتگران را از یخن مردم دورمیسازد

>>>   بادار اگه چوتیت تنگ نمیبود ، حریف نصوار هم نبود لالا.
چرا نمیگین که ما گوزوک کته گوی استیم فقط سر بیچاره غریب بدماشی میکنیم .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است