سخنی واضح با داکتر عبدالله
 
تاریخ انتشار:   ۱۸:۱۰    ۱۳۹۸/۹/۲۳ کد خبر: 161342 منبع: پرینت

فکر می کنم که خوبترین موضع که داشتید همان بستن آرای بازشماری هفت ولایت بود؛ چرا بعد از بازی کمیسیون شکایات انتخاباتی کنار رفتید؟

چرا اجازه دادید که این هفت ولایت -کارت برنده شما- بازشماری شود؟ یعنی یک کارت برنده را از دست دادید. آیا تیم شما نگفته بود که بازشماری آرا زمانی باید صورت گیرد که 300 هزار رای مشکوک وارد دیتابیس نشود؟ خوب حالا اجازه دادن به بازشماری آرای 7 ولایت بدان معنا است که آرای مشکوک هم مورد محاسبه قرار گیرد و وارد سرور مرکزی شود.

ثبات و همگرایی کجا روان هستید؟

علی تقوایی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
داکتر عبدالله
بازشماری آرا
انتخابات
نظرات بینندگان:

>>>   بسوی همگرائی با دولت ساز روان هستند

>>>   اودالله خان به فرمان سازمانی گوش فرا می دهد که سال هاست عضویت آن را دارد. بنابرین، عقب نشینی های خاینانهٔ او، چه امروز و چه دیروز، نباید باعث تعجب شود. در عین حال، فرصت طلبانی مانند «تمنا» باید پیش دستی کنند و رباست جمهوری را برای بار دوم به حضرت غین تبریک عرض نمایند. آیا کلمه ای به نام صداقت در قاموس این مردم نافهم و گوسفندی وجود دارد؟
جلندر مکتبی

>>>   ای عبدالله هم ریشخندی در آورده نه مرد رزم است و نه هوس دلکندن از قدرته دارد! جان من شتر سواری دولا دولا نمی شود. مرد باش و مثل غنی دزد پای سخنت بایست. به قول قر آن: فاستقم کما امرت. اگر این دفعه عبدالله نرم بازی در بیاورد بداند که برای همیشه به عنوان فرد سست عنصر به زباله دان تا ریخ دفن خواهد شد.
محمد صابری

>>>   سیاست کارهر دلال نیست که با آدمک های چون غنی وعبدالله سرنوشت یک کشوربه سوی بهبودی برود
سیاست مانند تنظیمات یک دستگاه است که تمام مینوهای سیستم را متغیرمیکند به بهبود تنظیم میکند ویا به خرابی می کشاند .
اما این دوشخص مانند طفل خورد یاد ندارد که ازکدام دکمه هابرای تنظیم دستگاه استفاده کنند فقط مانند رباط که توسط خارجی ها تحت کنترول قرار دارند کارمیکنند بس!
اسم:عوض علی (حسنی )
محل:ولایت هرات ناحیه 9جبرئیل

>>>   رهبران مفسد و خود فروش تیم ثبات و ....فقط و فقط در پی منافع شخصی و پرکردن جیب های شان هستند زمانیکه به اهداف شوم شان میرسند درانروز نه مردم است نه منافع علیای کشور فقط خوشگزرانی خودرا میکنند در انتخابات 2009 داکتر عبدالله از کرزی پول گرفت جیب های خودرا پر کرد پیروزی کرزی را تبریک گفت در انتخابات 2014 در بدل ریاست اجرائیه داکتر عبدالله باتمام لجاجت که گفته بود که قطعه قطعه شوم حکومت تقلبی رانمی پذیرم ولی به بسیار چشم خمی به داکتر اشرف غنی احمدزی تبریکی گفت این است مشت نمونه خروار از کارکردهای رهبران مفسد تیم ثبات وهمگرایی
پیرام قل از شهر جوزجان

>>>   شما اصلا متوجه سخنان داکتر عبدالله که با جمع از رهبران اقوام شریک در پیشبر کا انتخاباتی و رای گیری به نفع داکتر عبداله در جهت پیروزی ان بطور کامل همراهیش استاده بودند بصراحت گفت بخاطریکه این بهانه کمیسون انتخابت از بین برداشته شود در جلسه امروزی ما تصمیم اتخاذ گردید که از مردم خواسته شود تا به کمیسون اتخابات اجازه دهند تا صندوق های رای را برسی کنند البته حضور ناظران تیم های انتخاباتی و ناظران ملی وبین المللی و این به این معنا هم نیست که مارای تقلبی و خلاف قانون و مقررات ولوایح که در صندوق ها جابجا شده بنفع یکتیم خاص دولت ساز ما از ان گذشتیم نخیر به یچوجه ما از ان نگذشته ایم و نمیگذریم و نه رای تقلبی را قبول داریم و نه ریس جمهور تقلبی را ملت هرگز نمی خواهد و ما قاطعانه در برابر ان ایستده گی میکنیم .

>>>   گویند سر خر سوار شدن یک عیب و پآئین شدن دیگر عیب
اگر بستن آرای هفت ولایت غلط بود پس چرا اینقدر اصرار میکردید؟ و اگر درست بود پس چرا عقب نشینی کردید؟ اینجا چه معامله گری پنهان و آشکارا جریان دارد؟

>>>   ما هيچ وقت به پاشيزم تسليم نميشيم،

>>>   معامله گران کوته بین به آب و علف قناعت کردند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است