حکومت غنی افراد ولگرد را‌‌ جمع‌اوری می‌کند
 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۲۸    ۱۳۹۸/۹/۲۲ کد خبر: 161329 منبع: پرینت

وزارت داخله حکومت غنی اعلان کرده است که افراد ولگرد را‌‌ جمع‌اوری می‌کنند.

۱- وزارت داخله چرا هزاران مجرمی را که «ول» میگردند گرفتار نمی‌کند که به دنبال کسانی اند که تصور می‌کنند شاید جرم کنند؟‌
۲- بر مبنای کدام قانون شما ولگرد جمع‌آوری میکنید؟
۳- تعریف تان از ولگرد مطابق کدام قانون است؟‌
۴- با حکم و فیصله کدام دادستانی به گرفتاری افراد می‌پردازید؟‌
۵- آیا به کارگیری لغت «جمع‌آوری» در مورد انسانها توهین‌آمیز نیست؟ وزارت داخله در دست چه کسانی است که ادب و حرمت انسانی را در مواجهه با شهروندان پاس نمی‌دارند- حتی در اسناد رسمی.

این حرکت‌ها از اشتهای بی‌یایان حاکمیت در راه‌اندازی یک حکومت پلیسی طراز فاشیستی و دکتاتوری حکایت می‌کند. مردم در کوچه و بازار امنیت نداشته باشند و سربازان رژیم حق داشته باشند بهانه بگیرند و آنها را گرفتار کرده و به زنداند بیفگنند.
این کشور در دست غنی و غنی‌ایزم بدتر از نظام طالبی و کمونیستی و داعشی است- یک حکومت سرکوبگر و اختناق‌آور!

صبور راحل


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حکومت غنی
افراد ولگرد
نظرات بینندگان:

>>>   ولگرد درقانون تعریفی نداشته و بکار برد آن علیه افراد ، صراحتاً ولگردی است چون از خود یک تعریف خیالی ساختن وبهره برداری سیاسی ازآن

>>>   به نظر رئیس صاحب جمهور وزارت داخله مرکز فساد است شش صد ملیون پول نان سربازانش توسط جنرالان دزدش ربوده شده ،نان پولیس البسه پولیس برای السوالی ها نمیرسد پوسته های پولیشس مانند پاتک های مجاهدین از دریوران پول اخذ میکنند ، تعداد زیاد سربازان پولیس از بته غریبی استفاده میکنند ، درپوسته هخای پولیس بچه خیل هارا شبانه مهمان میکنند وبعد منجر به از بین رفتن وکشته شدن سربازان توسط طالبان میگردد، رئیس جنائی قبلی وزارت داخله در اختطاف ها دست داشت لایوب سالنگی یا به گفته جناب پرتو نادری ( دزد تفنگ بدست) تیل سهمیه حوزه هارا بفروش می گذاشت چوکی های دولتی وزارت را به فروش می گذاشت
جنرال شفیع رئیس امنیت قبلی وزلارت داخله تبعه فرانسوی را اختطاف کرده بود ،صد ها خلاف کاری اختلاس دزدی جرم دروزارت داخله موجود است بهمین دلیل رئیس جمهور گفته است : نام این وزلارت را وزارت دزد هتای جمهوری اسلامی میگذاریم ، چون اکثریت اختطاف هلا سرقت های مسلحانه بدست افراد این وزارت صورت میگیرد

>>>   مقصد حکومت کسامی هستند که ششصد ملیون پول نان سربازان پولیس را دزدیده اند

>>>   نازی ها نیز به بهانهٔ آلودگی محیط، یهودان بی گناه را از خانه ها و سرک ها جمع نموده و روانهٔ کشتارگاه ها ساخنتد. با در نظرداشت، تفکرات فاشیستی غین و همکارانش، این اقدام او نباید قابل تعجب باشد.
جلندر کابلی

>>>   وزارت داخله مسوولیت امنیت مردم را دارد امروز یک انسان ساده ‌مجنون هم میداند که کی ولگرد دزد لچک ولندغر است واین اقدام حکومت یک اقدام بسیار معقول وبر جا است واگر شما دزد و ولگرد نیستند پس هیچ تشویش نداشته باشید ولی از این گفتار تان معلوم می‌شود که از ولگردهای چوک هستید.

>>>   با همین بهانه ها کسانی که درمقابل فساد پیشه گان متقلب کار خاین ایستاده گی کرده و خواهان تطبیق شفافیت انتخابات و لوایح قانون انتخابات هستند وزارت داخله با این نامگذاری انها را جمع اوری و بزندان میکشانند و نامش را میگذارند ولگر دادستانی کل و محکمه هم تحت تاثیر غنی است که نمیتواند به انها هم اعتماد چندان کرد ضرب المقل عام مردم است که میگویند مرچ که زوالی اش میرسد بال میکشد حال زوالی غنی و دارو دسته ان مزدیک است میخواهند با خت کردن اوضاع کشور به دوام قدرت شان در چوکی حکومت و دولت چند روز دیگر افزود کنند اما نمیدانند و از گذشته کشور ما و کشور های دیگر پند نگرفته اند که دوام حکومت فاشیستی . ظالمی و متکبران زود از طرف مردمانش بزمین خورده و سرو کله شان بدار اویخته شده است زور مردم زور خدا است .

>>>   دور از واقعیت نخواهید بود که عده مردم آزار و سارق نتنها که در افغانستان بلکه حتی در کشورهای که قانون ۱۰۰ فیصد بالای همه یکسان اجرا میگردد وجود دارد روی همین ملحوظ این ادارات در نظر گرفته شده و از تکس مالیه مردم معیشیت میکنند .
خو ممکن است در کشور عزیز ما ثمره کسانیکه امروز در چوکی های بلند نشسته اند بیشتر میباشد زیرا آنها فرزندان خود را از این جمع دور نمودند طبق شرایط روزی از اینها به حیث آتش زا کار میگیرند حمایه میکنند روزی تحت این عنوان جمع اوری میکنند .
اما هستند خانواده های محترم که فرزندانشان به هر سطح عالی فارغ هستند متاسفانه که از دست نظام های ناکارا که گراف اشتغال زای را صفر نموده اند همه بیکار کدام پارک تفریحی و میدان های ورزشی هم وجود ندارد .کتابخانه ای عمومی هم دسترس نیست مجبورا در خانه دلتنگ شده گاهی بیرون رفته ناگهان جمع اوری میشوند.و غرور عزت شان زیر پا شده .و در آینده اگر کدام مقام منزلت دولتی برایشان برسد حین که از حقایق پیروی کرد مطی نبود ممکن است آغاز کیس هم برایش باشد.
الله وجدان های حقیقی را سر فراز داشته باشد
بااحترام

>>>   این نوع نظام خود نظام فاشیستی است که بخاطر حفظ قدرت و قلدری خویش میخواهد که جوانان را سرکوب تا فردای آن نشود که بخاطر یکه تازی بر علیه حکومت فاشیزم ایستاده گی کنند .
با احترام
سید امید
کابل

>>>   اشرف غنی افراد ولګرد را جعواوری و به ګودال تارخ می اندازد!

>>>   تا نباشد چوب تر فرمان ندارد گاو و خر

>>>   غنی باید یک ولگرد خانه برای خود ساخته باشد امو رقم که از پول ملت یک کلیسا برای زن مسیحی خود ساخت. در افغانستان ولگردتر از غنی سراغ نداریم.
گرحکم شود که مست گیرند در شهر هر آنچه هست گیرند.
محمد صابری

>>>   شاید مشاورین بیشمار مقامات هم ازینجمله باشند

>>>   خود اشرف غنی رئیس ولگردها است اول باید او و زن مسیحی اش را جمع آوری کند

>>>   اعمال ولگردها به شهریان کابل خیلی خطرناک است، باید جلوشان گرفته شود

>>>   افراد نیرو های ویژه یا قطعات خاص کابل مانند
برده ها در خدمت شخصی خایننینی چون غنی،
امرالله صالح اتمر و غیره وطنفروشان در آمده
اند آنها مانند و....ها به سوی هر که امر کردند
میدوند..و مانند سگ هم کشته می شوند در درگیری
چند روزه ۱۵ سرباز نیروی خاص مردار شده اند
زیرا بدون احترام به خانه و حریم شخصی خورآسانی
ها به خانه و کاشانه مردم حمله میکنند .....از غنی و
و اوغان پرست هایش شرف دارد.مرد هیچوقت به
خانه کسی حمله نمیکند این قوای بی ناموس بالای
محل زندگی حسیب قوای مرکز نیز حمله نامردانه نمود که
شرمسار و شکست خورده برگشت...به پیش به سوی
انقلاب پادشاهی خورآسان....

>>>   صبور راحل نکند خودت ولگردی که این قدر دفاع می کنی. خبر داری که از هر دو افغان یک نفر تجربه سرقت اموال را دارد؟ پس اینقدر از ولگردها دفاع نکن.

>>>   ولگردی نسیت به مفهوم ویلگردی باید فهمید ویلرد به کسی خطاب میشه که با تمام امکانات کوچه گردی به کند اینها که به نظر حکومت فاشست فاسد که خودرا دیده نمیتواندکه چه عمل غیر انسانی را انجام داده بجز از پشتونها دیگر تمام مردم نه وظیفه دارد نه در قدرت است نه کار غریبی دارد باز تولوده لندغر خطاب میکنی انسان که بر طفل خود نان نداشت مرتکب هنر جرمی میشود تا نان پیدا کند چرا دزدی چور چپاول درکابل درسمت پشتونها نیست.
قدوس از کابل

>>>   اگر ولگرد آوری میکنند
اول از غنی شروع کنن ولگرد درجه یک شهر کابل

>>>   اگر یک نفر کشتی قاتلی
اگر بیشتر از یک نفر کشتی غازی
اگر خس دزد بودی باید محاکمه شوی
اگر سرباند دزد ها باشی قابل احترامی
ملیون ها دالر گم میشه یکی پرسان نمیکنه
دزدی از
معاش عسکر
اعاشه عسکر
مکاتب خیالی
عساکر خیالی
معلمین خیالی
و
و
و


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است