فاصله ما و جهان انسانی!
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۵۱    ۱۳۹۸/۹/۲۲ کد خبر: 161319 منبع: پرینت

بدویت، بربریت، خودشیفتگی جاهلانه، تکبر و غرور کاذبانه و تهی بودن از انسانیت و اخلاق در لایه لایه پندارها و رفتارهای فردی و جمعی ما بعنوان قاعده کلی، جهان انسانیت را شرمنده و خجل می سازد. با تاسف عرصه سیاست و دولتداری این کاستی و نقص انسانی ما را بیشتر از پیش برخ می کشد؛ اما شرم گینانه بازهم برهمین جهالت و بربریت خود افتخار کرده و با عاریه گرفتن از دین، ارزش های سیاسی و سنت، نه تنها آن ها را نیز بدنام می سازیم بلکه با توجیهات غیر منطقی برگمراهی خود اصرار داریم. لازم به یادآوری است که این مسایل هیچ ارتباطی به توجیهاتی چون دوران گذار و...ندارد، کلا از جنس و نوع دیگری است که فقط در ژن افغانی می تواند وجود داشته باشد.

بی شرمانه ترین ادعا این است که تمام " حقیقت" و "صراط مستقیم" در این جهان و جهان پس از مرگ را در اختیار و انحصار خود میدانیم! بابی پروایی جاهلانه مدعی رهبر جهان بشریت می شویم؛ و دیگر لاطایلات مزخرف که خود را بدان دل خوش داشته و مسیر بدبختی را با اعتماد کاذب می پیماییم.
اما در جهان دیگر و بقول ما جاهلان، جهان کفری، فقط در یک مورد، چند روز پیش انتخابات پارلمانی بریتانیا برگزار شد. روزبعد نتایج اولیه انتخابات مشخص شد و همه آن را پذیرفتند. نه ادعای تقلبی و نه تلاش برای دست برد زدن به نتایج انتخابات صورت گرفت.
در این میان حزب کارگر بریتانیا بصورت رسمی شکست خود را پذیرفت؛ و جرمی کوربین رهبر آن اعلام داشت از رهبری حزب کنار خواهد رفت. وی گفت: این به وضوح شبی ناامیدکننده برای حزب کارگر است. اما.....مسایل عدالت اجتماعی هم چنان باقی خواهدماند.

شکور اخلاقی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
بریتانیا
جهان
نظرات بینندگان:

>>>   ما پنجهزار سال از جهان وانسانیت فاصله داریم

>>>   اما در جهان دیگر و بقول ما جاهلان، جهان کفری، فقط در یک مورد، چند (ساعت) پیش انتخابات پارلمانی بریتانیا برگزار شد. روزبعد نتایج اولیه انتخابات مشخص شد و همه آن را پذیرفتند. نه ادعای تقلبی و نه تلاش برای دست برد زدن به نتایج انتخابات صورت گرفت.

>>>   افتخار به اقای اخلاقی.
بادار من!
گل گفتی ودرسفتی.
عاقل

>>>   اگر همه افغانها معادل یک فیصد اقای اخلاقی از نعمت درک وتعقل برخودار میبودند٫امروز قطعات نظامی مابه بهانه تامین امنیت ومبارزه ضدتروریزم درامریکا میبود٫وما معدنیات شان را چور میکردیم.مخصوصا مجاهلین که در چوروچپاول استعدادشان ثابت است.
انوری

>>>   شکور اخلاقی،
به این شیوه تحریری اهانت آمیزیکه شما دارید نمی توانید مردم جامعه خودتانرا که هم انسانیت دارند و هم عقیده نجاد داد.
چون خودتان در مجموع با درنظرداشت تحریرفوقتان همه معیارهای انسانی را توهین و اهانت کرده اید.
(مراد نادان )

>>>   اقای مراد!
شما نادان نه٫ ولی شاید انسان با تواضع هستید که صفت خوب است.
انکه واقعا نادان است هیچگاه به نادانی خود معترف نیست.
ما انچه قادری صاحب فرموده یک واقیعت تلخ است که باید انرا پذیرفت.ممنون


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است