ارگی ها بارها از کشتار تباری گفته اند
 
تاریخ انتشار:   ۱۸:۱۲    ۱۳۹۸/۹/۱۸ کد خبر: 161269 منبع: پرینت

حلیم تنویر نماینده مکتب و فرهنگ ارگی ها باید عملی سازی پلان وحدت ملی افغان سازی خود را از درون خانواده و قوم خود آغاز نماید.

حلیم تنویر بخاطر تامین وحدت ملی نه نیاز به کشتن محقق و دوستم دارد و نه ضرورت به تقسیم دختران هزاره در میان پشتون ها چون نه محقق و دوستم مانع تامین وحدت ملی هستند و نه هم دختران هزاره متاع و جنس هستند که از طریق تقسیم آنها حلیم تنویر وحدت ملی ایجاد نماید.

مشکل افغانستان و مشکل تامین وحدت ملی تروریزم و فرهنگ تروریزم پروری است که در مغز و عملکرد حلیم تنویر و امثال حلیم تنویر وجود دارد. محقق و دوستم خوب یا بد پیشوای تروریزم و خودترقانی ها نیستند و از سراسر جهان تروریست ها را در میان اقوام خود نیاورده اند و ناموس اقوام خود را به نام جهاد انکاح در آغوش تروریست ها قرار نداده اند و برخلاف و علیه تروریست ها جنگیده اند و قربانی داده اند.

حلیم تنویر بجای تقسیم دختران هزاره میان پشتون ها اول دختر خود را برای یک جوان هزاره بدهد چون جوان هزاره یک خوبی دارد که خودترقانی نمی کند و اگر از ثمره ازدواج دختر حلیم تنویر با یک جوان هزاره طفل به دنیا آمد به یقین که تروریست، انتحاری و انفجاری بار نمی آید، گذشته از آن حلیم تنویر پیش از اینکه محقق و دوستم را بکشد و بالای دختران هزاره نقشه بکشد اول باید قوم خود را متحد کند و دختران قوم خود را از چنگال جهاد انکاح نجات دهد.

مغزهای پوسیده شوونیست های دور از تمدن و کودن نمی دانند که دختران متاع و جنس نیستند که توسط تقسیم کردن آنها وحدت ملی ایجاد گردد، وحدت ملی فقط از طریق اشتراک مساویانه و عادلانه اقوام در منبع قدرت و توزیع ثروت بوجود می آید نه از طریق کشتار تباری مگر از زمان امیر عبدالرحمان تا این دم کم کشته اید که باز هم تاکید بر کشتن و تقسیم کردن دختران دارید. ماشین کشتار تباری تروریزم بسیار فعال است اما ذره ای از وحدت ملی دیده نمی شود.

مکتب فکری و فرهنگی ارگی ها همین است که بارها و به کرات از کشتار تباری و تصفیه قومی گفته اند و عملا در این راه قدم برمی دارند و این نه اولین گفتار و اقرار است و نه هم آخرین می باشد بلکه پشتوانه اینگونه نشست ها و گفتارها ارگی ها هستند. از درون ارگ سازماندهی و رهبری می گردد و از کد 91 تمویل می شود.

حسن علی عدالت


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حلیم تنویر
ارگ
تصفیه قومی
نظرات بینندگان:

>>>   عدالت دختر وناموس پشتونها همیشه مصوون بورده زیرا مردان با غیرت دین دوست را در پهلوی خود دارند من به قوم هزاره احترام دارم اعمال کنونی دختران هزاره نه به فرهنګ ومذهب هزاره مطابقت دارد ونه هم کرامت انسانی
یک بار برو وبیبین جای که هزاره ها سکونت دارد روسپی ګری شان را تماشا کنید نهادهای نظامی دولتی وغیری دولتی ګواهی روسپی ګری دختران هزاره است شما می توانید با تنویر مقابله کنید نقدکردن قوم پشتون نه تنها که درد شما را مداوا کرده نه می توانند بل باعث تحریک پشتونها میګردد
بی خبر


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است