فاشیست حقیر را بشناسید و به خود آیید
 
تاریخ انتشار:   ۱۶:۴۵    ۱۳۹۸/۹/۱۸ کد خبر: 161257 منبع: پرینت

این شخص نکتایی پوش که در آلمان سخن می گوید از چهره های مشهور گذشته حزب اسلامی گلبدین است که «حلیم تنویر» نام دارد.

او عمری در اروپا گذشتانده است اینک با پررویی و شناعت و با دهان پر از کثافت، با روح فاشیستی عبدالرحمان خانی و هیتلری علیه اقوام غیرپشتونی به ویژه هزاره و ازبک هتاکی می کند. او به صراحت و با صدای جهر اعلان می کند که:

«بیایید که انقلاب کبیر فرانسه راه اندازی کنیم. محقق ودوستم باید کشته شود، دوران محمدگل خان مومند که من به شاگردیش افتخار می کنم باید احیا شود. من اگر در قدرت بیایم اختلاط اقوام را به وجود می آورم و دختران هزاره را به زور برای پسران پشتون می گیرم. من نمی گذارم ختمش می کنم تا کسی دیگر به نام قوم صدا بلند نکند.»

این دلقک تاریخ ستم باز می گوید که بیایید وحدت ملی را در کشور بیاوریم، او فاشیست عریان، اونواده حقیر فاشیست اعظم یعنی محمد گل خان همین چند ثانیه پیش تو اعلان کردی من اقوام دیگر را ختم می کنم باز چطور قوله ای وحدت ملی را می کشی؟

او فاشیست یادت باشد که شیر دختران هزاره را نه تنها برای پسران پشتون داده نمی توانی بلکه این هزاره ها امروز از برکت آگاهی و خرد، غیرت و شجاعتشان به آن حدی رسیده اند که پوز فاشیست های کوچی و طالبی تو را به خاک می مالند که تا پشاور ناله و فریادشان بلند است. فاشیست حقیر به اندازه دهنت گپ بزن، حرف بزرگتر از دهنت، دهنت را پاره می کند و بیداری و اتحاد امروز اقوام غیرفاشیست بجایی رسیده است که «تنویر»های فاشیست از درد و سوز این بیداری صدای خود را در اروپا بلند می کنند. اگر مرد هستی برو در میتینگ علنی در کابل همین سخنان فاشیستیت را بر زبان بیاور و خواهی دید که همان قوم دوستم و محقق چه می کنند؟

همین اکنون مبارزه برحق هزاره ها، ازبک ها و تاجیک ها برای دفاع از رای شفاف مردمشان فاشیست های تقلبکاری چون غنی، تنویر و تیم فاسد و روسپی ارگ را بجایی رسانده است که مجبورشده اند که در اروپا «عف، عف کنند.»

علی تقوایی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حلیم تنویر
فاشیست
قوم پرستی
اشرف غنی
نظرات بینندگان:

>>>   زنده باشی تقوایی عزیز هرچه که بد تر توصیف کنی دلم قرار نیمگیرد خیلی دلم پر است به سر این قبیله خبیثه کی شود که مردم برادر و هم برابر افغانستان درمقابل این جنایات کاران بر پا خیزند

>>>   او نویسنده! بسیار تیز نرو! خلاصه کلام تنویر صاحب این است که آلیشکان بکنیم از هزاره به پشتون بگیریم و از پشتون به هزاره بگیریم رد و بدل بکنیم میگه


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است