کمیسیون انتخابات در حضور رسانه ها از خود دفاع کند
 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۲۹    ۱۳۹۸/۹/۱۶ کد خبر: 161225 منبع: پرینت

‏ما از کمیسیون انتخابات خواستیم که در یک بحث آزاد در حضور رسانه‌ ها، جامعه مدنی و حقوقدانان از خود دفاع کند حامیان بین‌المللی و جامعه مدنی نیز این خواست را دارند اما کمیسیون امروز از ما چیزی مثل سوال چهار جوابه کنکور خواسته و گفته است پس از ارسال سوال ها به چند روز آمادگی نیاز دارد و به این ترتیب کمیسیون از بحث آزاد طفره رفته است.

کمیسیون مثل گذشته تلاش دارد به داخلی و خارجی بگوید که خلاف قانون عمل نکرده است و این دیگرانند که مشکل می‌سازند. وقتش رسیده است که کمیسیون انتخابات قبول کند که حالا همه می‌دانند با نقض احکام صریح قانون، انتخابات را به بحران برده است و کمیسیون باید بداند که با این خم و چنگ ها نمی‌شود رسوایی بزرگ انتخابات را پوشاند.

کمیسیون ‌‌و دولت‌ ساز هر دو اگر حرفی برای گفتن دارند، در مقابل رسانه ها و مردم در یک بحث آزاد حاضر شوند و ثابت کنند که آنها درست اند و دیگران نادرست.

نور رحمان اخلاقی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کمسیون انتخابات
رسانه ملی
نظرات بینندگان:

>>>   این حرف خوب است تا سوا و جواب ازاد در حضور رسانه ها و شکای انتخاباتی و ناظرین داخلی و خارجی بطور شفاف صورت بگیرد تا بعدا قضاوت درست و عادلانه صورت گیرد و ثابت گردد که قصور از جانب کیست و حق بجانب کیست پس اگر ریگ در کفش کمیسون انتخابات نیست چرا حراس از موجودیت رسانه ها دارند تا بطور زنده موضوع را به مردم گاهی دهند تا قضاوت درست را کرده باشند .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است