پیرامون برچسب واژه جنگسالار
 
تاریخ انتشار:   ۱۸:۳۵    ۱۳۹۸/۹/۱۶ کد خبر: 161222 منبع: پرینت

گروه طالبان یار و همدست شبکه های تروریستی امروز به نام مخالفین سیاسی نامیده می شوند اما مجاهدین و مقاومتگران علیه تروریزم سیاه بین المللی هنوز هم جنگسالار نامیده می شوند. این چه غلط و بدکاری اهریمنانه است؟

برچسب جنگسالار را جاسوسان فاشیست و دست پرورده های استخبارات غربی علیه نام و نشانی دولت اسلامی مجاهدین به رهبری استاد ربانی و جبهه متحد مقاومت ملی و فرماندهانی که علیه تروریستان تبهکار زیر نام گروهک های القاعده و طالبان جنگیده بودند ایجاد و وارد ادبیات سیاسی و رسانه ای ساختند.

برچسپ جنگسالار را بر ضد فرماندهان و نیروهایی بکار گرفتند که آنها دلیرانه از مردم و میهنشان دفاع کرده بودند آری غلامان استخبارات غربی و باداران اهریمنشان عمدا این واژه و برچسپ جنگسالار را گذاشتند تا مجاهدین و مقاومتگران را نخست بدنام و سپس آهسته و پیوسته از قدرت کنارشان بزنند و به جای آنها، جاسوسان و پرورده های استخبارات غربی بر کرسی های قدرت برسند.

البته غربی ها هم خیلی خوب از چنین برچسپ زنی ها و ترور شخصیت ها و بدنام سازی داعیه جهاد و مقاومت سود بردند و تا اینکه امروز زیر نام دموکراسی تقلبی و نمایشی، حکومت های دست نشانده و نامشروع را به رهبری افراد دزد و خاین و اختلاسگر و متعصب را برای مردم افغانستان به میراث گذاشته اند و خاک را از چشمان مردم می زنند.

بها بقایی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
جنگسالار
طالبان
غربی ها
نظرات بینندگان:

>>>   آیا غربی ها گفته بودند بسم الله پول دوای سربازان وافسران را بدزدد؟
ایا غربیها گفته بودند عطای چور همه داروندار بلخ رابنام خود کنذد؟
همکین غربیها بودند که اینهارا برمردم حاکم ساختند
طالبان اشرار بودند وخحالا هم اشرار هستند آنها مانندهمینم دزدان مزذدوران پاکستان هستند هردو از یک جنس اند

>>>   نام مجاهد و مقاومتگران را در مقابل اشغال کشور ما توسط شوروی سابق و بعد اش اشغال قسمت اعظم خاک کشور ما توسط پاکستان بزیر نام امارت اسلامی طالبانی ساخته ای اس ای پاکستانرا که خراب و بد نام کرد تعدادی از اشخاص قدرت خواه ظالم و پولپرست چون قوماندان طوفان و قوماندان عطا محمد نور و قوماندان اقبال صافی و قوماندان زاهد الماس و ملا تره خیل سیاف و حامد پسر اش و ممتاز برادر زاده اش وغیر بد نام کردند که از اختطاف مردم گرفته تا چور مال بیت المال و شخصی مردم و غصب زمین و ساختن اسناد های جعلی ملکیتی بنام خود شان و قتل و کشتار مردم از هچکدام دریغ نکردند و اکنون طالبان عین رفتار را در پیش گرفته چون هردو پرورده یک دستگاهاستخباراتی جهنمی پاکستان بودند و هستند .

>>>   غربی ها باز مم مدارا کرده نام جنگ سالار گفته در حالیکی اینها اشرار بی فرهنگ دوذدان حرفوی جاسوسان ممالک بیرونی لندغران بودنه بازان قمار بازان بوده وبوی از وطن دوستی نه دارد
این اوباشان قرن 21 افغانستان قهرمان را به جولانگاه چور تبدیل کردند بی خبر

>>>   بهترین نام برای این قاتلین ودزدان بی مقاومت اینها مقاومتگر نی بلکه دزد لندغر زانی بودند که افغانستان هشتاد سال زد و کند نمود تا به پای خود ایستاده شود ولی این چپاولگران قرن در مدت سه سال افغانستان را نیست و نابود کرد نمونه های بارز آن چور کابل کابل را به خاک یکسان کردن زنا کردن. که ناهید شهید نمونه بارز آن است رقص مرده و تیل داغ کردن که حتا فرعون و چنگیز این اعمال را اجرا نکرده بود اجرا کردن اگر برای تاریخ چهار ساله این بی مقاومت های دزد نگاه شود سه هزار صفحه کتاب برایش کافی نخواهد بود


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است