غنی و عبدالله در خلق فجایع شریک اند
 
تاریخ انتشار:   ۱۷:۴۴    ۱۳۹۸/۹/۱۶ کد خبر: 161216 منبع: پرینت

من پنج سال است که غنی و سیاست‌ های انحصاری و حذفی او را نقد کرده و می‌ کنم اما این به معنای طرفداری از عبدالله نیست زیرا عبدالله را بدتر از غنی می‌ دانم.

عبدالله کسی است که با رای و حمایت ما فقط برای خودش امتیاز می‌ گیرد و در تعصب و تبعیض دست غنی را از پشت بسته است. در دوره ی قبلی که عبدالله با 80% آرای هزاره‌ها نصف قدرت را تصاحب نمود برای ما چه‌کار کرد؟ نه تنها کاری نکرد بلکه جلوی وزیر شدن و سفیر شدن افراد متعلق به هزاره‌ ها را هم گرفت.

لیست کارمندان ریاست اجرایی حرف مرا تصدیق می‌کند، عبدالله در قضیه انحراف لین برق 500 کیلولت ترکمستان مثل غنی و حتی قاطع‌تر از غنی علیه مطالبات برحق مردم قرار گرفت. او همین حالا هم می‌ تواند آن فیصله ظالمانه را ملغا کند اما نمی‌کند.

اکنون، هم عبدالله می‌داند و هم ما که حتی اگر رای را هم برده باشد رییس جمهور نخواهد شد بنابراین تمام تقلای عبدالله برای جلب حمایت مردم ما و وعده‌های دروغین او به این خاطر است که بار دیگر بتواند مانند دوره ی قبل برای خودش امتیاز بگیرد.

با آمدن او در گلزار شهدای روشنایی و دادن وعده دروغین که صرفا برای جلب حمایت مردم، استفاده سیاسی و در نتیجه امتیازگیری برای خودش یک عده چنان ذوق‌ زده شدند که داغتر از کمپاینچی‌های غنی بخاطر عبدالله به یخن این و آن می‌چسبند.

غنی و عبدالله دو روی یک سکه‌ اند و هر دو در خلق فجایع، تبعیض و بدبختی‌ های پنج سال گذشته شریک هستند.

محمد نسیم جعفری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اشرف غنی
داکتر عبدالله
نظرات بینندگان:

>>>   آقای جعفری!
حتی اگر محض بیست درصد مردمان این کشور آگاهی ای را که شما دارید می داشتند و بربنای آن عمل می کردند، قضیه حل می شد و افغانستان راه خود را می یافت. مشکل اساسی این است که اکثریت این جماعت بی تفاوت را خواب برده و اقلیتی که بیدار است جز به منفت و قدرت شخصی و گروهی خود به چیز دیگری نمی اندیشد. به فول معروف:
تا که این مکتب است و این ملا
حــال طفــلان خـراب می بینـم
داود

>>>   اشرف غنی کوچی احمق متعصب ترین و فاشیست ترین ریس جمهور در قرن 21 در دنیا شناخته شده است
تیم فاشیست و جنایت کار اشرف غنی کو چی با پلان و برنامه سرکوب گرنه مردم بومی وطن توسط انفجارو انتحار آزادی خواهان و عدالت خواهان جامعه به پیش میروند .

کوچی ها نژ اد غنی کوچی در سال 1930 در تبانی با انگیس و امروز در تبانی با طالبان ،حزب اسلامی ، خلقی های سابق با پشتیبانی دوستان خارجی شان زمینه های تسلط یک حکومت تک قومی فاشیستی قبیله را برای اسکان کو چی ها ی پاکستان مهیا ساخته اند. خاموشی ملت غیور ما در برابر این حکومت فاسد وخون آشام غنی کوچی اصل تاسف بار است.

ای مردم بومی سرزمین خورشید از خواب گران طولانی در این عصر 21 فناوری بیدار شوید تا به تدریج سربازان دلیر و شجا ع تان که شهود 45000 تن به قتل رسید وحود تان با فامیل های تان نیز قتل عام از طرف گروپ فاشیستی اشرف غنی کوچی متعب روانی عاشق پشتونستان می شو ید و آزادی خود را از حکومت قبیله جعل کار و نابکار بی برنامه هرچه زودتر بگیرید.

بخاطریکه هر وز ده سربازان و افسران شجاع سرزمین ما به همکاری تروریستان داخل نظام غنی فاشیست توسط دشمنان مزدور پاکستان و انگلیس و بشریت اسیر و به شهادت می رسند. بنا برین یک قیام سراسری برعلیه غنی کوچی غنی عاشق پشتونستان که منجر به ختم حاکمیت قبیله فاشیست و طنفروش خاین اشدی لازم وضروری است .

حکومت نا مشرو ع غنی کوچی « یعنی حکومت حفظ الله امین ادم کش است » مقصر همه بدبختی درکشور همین غنی کوچی روانی و متعصب و گذافه گوبی برنامه اسایش و رفاه است .
در بین قبیله کوچی ناقل یک آدم هم روشنفکرد یده نمی شود و هم ندارد ولی میلیون تن فاشیست وطن فروش خاین دارد که امروز نسل کشی می کند، حکومت قبیله با طالب وحشی هم دست است جوانان پولیس و ارتش مربوط به یک قوم خاص غیر افغان را اشرف غنی هر روز دسته دسته می کشد و یا به دست طالب می سپارد.

غنی هیچ درک فهم از بدامنی ، بیچاره گی ، بیکاری ناداری، گرسنگی و بی دفاعی مردم عام کشور مانند حفظ الله امین خون خوار خون اشام و حتی هیچ درک انسانی ندارد و تنها درک حیوانی مانند کفتار دارد . سیاست و رفتار کردارغنیکوچی در مقابل جان بی دفاع سربازان ما مردم شجاغ وطن ما مانند افکار حفظ الله امین خون ریز است به آگاهی همه جامعه مدنی و سران احزاب سیاسی چه در داخل و خارج از کشور به عرض می رسانم که بودن غنی خون خوار در قدرت باعث بحران کلان در کشور است حتی کشور را بسوی تجزیه می برد و در این پنچ سال حکومت نابکار بی برنامه غنی فقد آغوشته تعصب قومی بین مردم غیر افغان آغوشته به فساد ، رشوت ، را ه گیری نا امنی بوده است .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است