اعتراف به نوكر صفتى و چاكر منشى!
 
تاریخ انتشار:   ۱۵:۲۳    ۱۳۹۸/۹/۱۱ کد خبر: 161170 منبع: پرینت

وحيد عمر، نورچشمى غنى و يكى از جگر گوشه هاى لانه ارگ، درفشانى نموده كه: ((رفتن ریيس جمهور به بگرام و دیدارش با ریيس ‌جمهور ترمپ کار درستی بود. هر ریيس جمهور صاحب عقل و هوش باید همین کار را می‌کرد. هیچ چیز از "غرور ملی" ما کم نشد. ما شدیداً نیازمند هستيم و گاهی نازبرداری ما از کشور هایی که به آنها متکی هستیم به نفع ما است.
من به این باور نیستم که قهر داوود خان از سر میز برژنف از افتخارات تاریخی ما است. برعکس فکر می‌کنم به عنوان یک ملت بهایی کلانی از بهر همان یک بی‌تدبیری سیاسی پرداختیم.
خلاصه، رنج ما از کم‌افتخاری ما نیست، رنج ما از چسبیدن به افتخارات واهی و غرور کاذب است.))

اين آغازاده كه سمارق گونه سرزد و سر سفره پهن شده اربابان غربى اش نشست. اول از چاكران درگاه رهبر مافياى سياسى حامد خان كرزى بود. سپس به سِلك ياران داكتر عبدالله پيوست و حالا از جمله مريدان اشرف غنى است.

اساساً بسيارى از نخبگان سياسى قبيله دچار تناقض افكار و رفتار سياسى اند و در وادى سياست سرگشته و گمراه اند. گاهى با پسرفت، تئورى تداوم راه عبدالرحمن خان و ادامه فصل ناتمام امان الله خان و اصلاحات سردار داود را سرمى دهند. زمانى با ادعاى كاذب پيشرفت، سنگ دموكراسى و مظاهر آن را به سينه مى كوبند.

بعضاً دل و دماغ شان از غرور دوره احمدشاهى و جنگ پانى پت باد كرده و چون شير بر باليوود مى غُرند. اما آنگاه كه منافع شان اقتضاء نمايد، روباه صفتانه و با خفت و خوارى، شبانه به پايگاه نظامى امريكا در بگرام مى شتابند تا سر بى مقدار شانرا در آستان ارباب متكبر بسايند تا چند روز ديگر نيز با حمايت و عنايت بادار، بر گرده مردم سوار شوند و بر سرير ارگ ابقاء شوند.

سوال اين است كه اين تناقض را چگونه توجيه مى كنند؟
اگر شما سلاله و بازمانده احمدشاه جهانگشاه هستيد. چگونه به حقارت بگرام تن مى دهيد؟
و اگر اصل و اساس تان اينست كه بايد نازبردارى ارباب را كنيد. چرا از به تصوير كشيدن پانى پت توسط باليوود و خشم سردار داود در برابر بريژنف عصبانى هستيد؟

وحيد عمر بعنوان سخنگوى غير مستقيم ارگ، بصراحت گفته است كه نوكر صفتى و چاكر منشى به اجنبى، مغاير غرور ملى شان نيست. رنج شان از كم افتخارى امروز به اسارت و وابستگى (رفتن به پايگاه بگرام) نيست، بلكه رنج شان از چسبيدن به افتخارات واهى و غرور كاذب به گذشته تاريخى (پانى پت و مخالفت داود خان با حكام شوروى وقت) است.

محمد عارف منصوری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
نوکر صفتی
اعتراف
نظرات بینندگان:

>>>   واقعا شرم اور است ترامپ به عنوان صاحب این سرزمین به آن نوکر خود (اشرف غنی) دستور می‌داد در کجا بایستاد: این ریس جمهور دست نشانده جانکری را ترامپ در بین سربازان آمریکایی یا پشت سر خود استاد. این کار اشرف غنی توهین به مردم غیور یک کشور پنچ هزار سال تاریخ « هخامنشی ، کوشانی ، ساسانی، طاهریان ،سامانیان ،غوریان ،تیموریان ،غزنویان وابدالیان » و این سرزمین مجاهد پرور در طول تاریخ اسلام می باشد کسانی که بادیدن این تصویر شرم آور غنی دفاع می کنند چه باید گفت ایا انها گوش شنواه چشم بیناه دارنند که نفرین به این ریس جمهور غلام نوکر یهودان امریکا و انگلسی طرف دار اشغال که ابروی مردم شجاع افغانستان را با آمدن رای های گوسفندی وقدرت طلب بزمین زد. هزاز هزارا نفرین به اشرف غنی بی ایمان و تمام حمایت گران بی عزت آن.
مملکت در دست مشتی خائن بی غیرت بی عزت است
تا که رای گوسفندی بنام ملت است
وضع آن بدتر هر روز همی در محنت است
تا که رای گوسفندی بنام ملت است
رنج اندر غم هم غصه و صد افت است
تا که رای گوسفندی بنام ملت است
ملک بد نام رسوا گشت غرق اندر فساد متفکر
تا که رای گوسفندی بنام ملت است
خانه مظلوم خراب و ظالم اندر عشرت است
تا که رای گوسفند ی بنام ملت است
این چی ظلم ست ستم تا چند ما را ذلت است
تا که رای گوسفند بنام ملت است
شاه دست بسته در مقابل بیگانه و پرست است
تا که رای گوسفند ی بنام ملت است
عیش است نعمت است فاشیست یهود پرست را
تا که گوسفند ملت است

>>>   چرا تاجیکان با هزاره ها و ترکت تباران افغانستان به صورت صادقانه نمی سازند و در مسیر تعیین سرنوشت افغانستان حرکت نمی کنند. مشکل افغانستان تنها قدرت طلبی پشتون ها نیست، بل در اصل نفاق، حسادت و بخل همه سیاسیون و رهبران قوم تاجیک افغانستان است که حتی بین هم نمی توانند بسازند. مادر گیتی دیگر آمرصاحبی نمی زاید و استاد ربانی هم بنابر توطئه امرالله صالح، داکتر عبدالله و یونسک قانونی شهید گشت. اما تاجیک یعنی کان نفاق و شقاق. تاجیکان پنجشیر تیشه به ریشه آینده قوم تاجیک افغانستان ردند و حالا تاجیکان مزاری به سرکردگی عطا محمد نور در خدمت اشغالگران و نورکان سان دمبک می زنند. روشنفکر تاجیک بدتر از ملای مرتجع این قوم در عرصه سیاسی و قدرت نمایان شده است. ما علت بدبختی افغانستان را نفاق و شقاق تاجیکان سراغ گرفته ایم. راست است که اگر سر باشد کلاه زیاد است. اما امروزه بین قوم تاجیک افغانستان یک شخصیت مسلمان ملی وجود ندارد تا این قوم پاشان را در مسیر تعیین سرنوشت افغانستان رهبری کند. دشمنی پنجشیری ها با هزاره ها و ترک تباران در دهه نود از اذهان هیچ شهروند افغانستان نمی رود. چرا هزاره ها و ترکتباران حاضر نیستند رهبری یک تاجیک را در عصر کنونی بپذیرند؟ جواب این سوال روشن است: سران تاجیک ظرفیت و شایستگی رهبری نیروهای ملی را به علت خودبزرگ بینی و غلام بچگی ندارند.

>>>   دویدن و‌پابوسی غنی نه به خاطر منافع ملی بل به خاطر جلب رضایت ارباب برای تداوم قدرتش بود. غنی بابا هرگز به خاطر منافع ملی تن به ذلت نمی دهد.
شمشیر سنگ

>>>   وحید جان عمر یک آدم سیاسی نیست او یک بچه گکی بیش نیست. او با دیگر از همقطارانش شامل گروب بچه بازان( گروب گی) استادان پوهنتون آمریکایی کابل میباشد. زن و فرزندش در کابل نبوده وهر زمان که انتخابات پیش می آید او سر جوال دزدی را میگیرد. او ، صالح، نادر نادری صدیقی وسایر سخنگویان در یک حلقه جاسوسی به استخبارات امریکا استند.

>>>   غنی اول بی بی گل را نزد ترامپ فرستاد
بعد شاهکار بی بی گل ترامپ طاقت نیاورد و خود را نیمه شب به بگرام رساند و خمارش را شکست و غنی را شاباسی داد و برگشت.

حال وحید عمر دلالی نکند چه کند.

>>>   توحید عمر تو بسیار کوچک تر از آنی که می نمایی.
حلقه درس john یادت است؟

>>>   بلی غرور کاذب! یعنی تاجیک وهزاره که بدون سامانیان در تاریخ درک ندارد! مثل افتخار زیر پا افتادن به روسها بزرګتر از افغانستان ازاد!
این هم پستی تان!

>>>   شما تاجکان را در چهره و عملکرد پولپرستی و قدرت خواهی و کینه شتر مانند عطامحمد نور انداه نکنید بل در چهره های وطندوست انسانهای خارق العاده ان بطور مثال قهرمان ملی کشور احمدشاه مسعود و استاد ربانی شهید صلح و مارشال فقید فهیم و جنرال داوود داوود شهید و به هزاران مبارزان فداکار دیگر اندازه و محاسبه کنید که در برابر هیچ ستمگر حاضر به سر تسلیمی نشد و نه بخاطر قدرت گردن غلامی نهادند اصل هدف نظر دهده دومی از چنین نوشت نادرست بی سر پا این بود تا موضوع به ارتباط غنی را بطرف دیگر سوق و سو دهد حرف های نادرست توهین امیز به کل قوم یک قوم بزرگ و با اصالت و دارایی تاریخ روشن شفاف و اشکارا با افتخار و با غرور و سربلند قوله سر داده است من برایش توسعه میکنم که جهالت و قوم اندیشی را از خود دور کند و انچه واقعیت هاست بپذیرد و انتقعاد بر شخص را توهین با قوم نودن باید فرق انرا بداند و باعقل قاصر اش نباید که بریک قوم بزرگ توهین وتحقیر را بدهان پر تعفنش روا بدارد .

>>>   اين پايبوسي از رهبرهايي شما به ميراث مانده که در وقت جهاد(جنايت و آدم کشي) به ا مريکا رفته بودند
هر چيز که بګويي شماها باختين و هيچ وقت موفق نميشوي بخاطريکه از اين جا نيستي
ارمان

>>>   آقاي عمر، كمك هاي غرب و پولهاي باد آورده آنها، خاص براي مافياي ارگ، كود ٩١ و ٩٢ ، زور گويان، خاينين ، دزدان و چپاولگران است. در چند قدمي ارگ مردم از بي سرپناهي و گرسنگي داد ميزند، إضافتر از ٦٠ فيصد تحت خط فقر زندگي ميكند. وأما افتخارات تاريخي اين ملت غيور بخود ملت تعلق دارد. غني بخاطر خوش خدمتي ودوام قدرت و كمك هاي امريكا براي خود و اطرافيان خود ذلت و توهين را قبول كرد. اما بحيث ريس جمهور غير قانوني و تاريخ تير شده ، غرور ملي مردم اين سرزمين را پامال كرد. اينكه خودش حلقه غلامي به گردن دارد، كار خودش است ولي به احساسات ملي نبايد بازي كند.

>>>   اگر ملت با غنی کوچی میبود امروز ضرورت به این همه تقلب و خیانت نمیبود و امروز کوچی مجبور نمیبود دست بسته و سرخم عقب ترامپ در قطار سرباز های امریکایی مانند ک۰۰ داده ها ایستاد شود۰ برو لاف نزن اوغان گنده غر لافوک، معلوم هستید۰


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است