ترامپ در بگرام
 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۵۴    ۱۳۹۸/۹/۸ کد خبر: 161131 منبع: پرینت


ترامپ در بگرام

ترامپ در بگرام

ترامپ در بگرام

ترامپ در بگرام

ترامپ در بگرام

ترامپ در بگرام

ترامپ در بگرام

ترامپ در بگرام

ترامپ در بگرام

ترامپ در بگرام

ترامپ در بگرام

ترامپ در بگرام

ترامپ در بگرام

ترامپ در بگرام



کد (10)

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ترامپ
بگرام
عکس
نظرات بینندگان:

>>>   ترمپ به غنی
تو ....که گفت که بیا
غنی:
او کاکا خودتان گفتین
ترمپ : خوووو
غنی : اگه اجازه باشه مه بازهم یک 5 سال دیگم نوکرتان باشم
ترمپ : ده فکریت استم !!!

>>>   بزرگترین تحقیر در حد ریاست جمهوری کشور بر مردم ما مبارک باشد

>>>   من مطمین ام این بی غیرت برای دیدن بادار اش به بگرام رفته بجای آنکه ترامپ به ارگ برود. این تکنوکرات هایی دریشی پوش حتی از پرنسیپ هایی عادی دیپلوماتیک بی خبر اند. در کشور همسایه ما هر ریس دولت (کم زور یا پر زور) خود بدیدن خامنه ای می رود. هنوز بیادم است که کلان سالان می گفتند: "حداقل یک جب آب بروی خود بزنیم."
آزاده

>>>   شرمت باد غنی ای نوکر ترامپ

>>>   ترامپ گفته مه ایییییییییینقدر میخواهم.
غنی گفته مه اینقدر میخواهم.

>>>   غنی در نوک بوت آمریکایی ها

>>>   آمدن ترامپ به افغانستان بعداز انتخابات به كشورهاي ديگر اي پيام را داشت كه اگر به دنبال ناامن كردن افغانستان به بهانه انتخابات باشيد با ما طرف خواهيد بود!

>>>   عکس‌ها زبان دارند و حکایت درد می‌کنند.
احضار شب‌هنگام و نامنتظر؛ تلاشی، تنهایی و نوازش توأم با تحقیر؛ دلم واقعن برایت می‌سوزد استان‌دار ایالت افغانستان!
چقدر این ضرب‌المثل در این‌جا صدق می‌کند: «شیرِ خانه، روباه صحرا/ جیغ بر هم‌وطن و سکوت و تمکین در برابر بادار». سدساله‌گی آزادی کشور خجسته باد. لروبر افغان استیم. تل دوی افغانستان.
باور بامیک

>>>   ترمپ دزدان دالر و فدائيان مفت ديموكراسي را نزد خويش در بگرام نگزاشته تا با او عكس بگيرند ، و اشرفك را از خاطر رولا جان دوست دارد !
كابلي از نيوزيلند

>>>   اگر غنی کل تاجک یا ازبک یا هزاره می بود همه مردم از کون به او می خندیدن و نفرین و لعن می کردند
اما اوغان است پروا نداره
اگر کشور و مردم را دو دسته تقدیم بادار کند یا از آن بدتر ناموس خود را
یک صدا هم از قوم تو بلند نشد که بگوید تف بر تو ای پلید که ما را ریشخند دنیا و عالم کردی
اوغان دیگه اقوام را سیال و رقیب حساب نمی کرد اما چطور خدا خواروذلیل شان کرد
فریدون چاریکاری

>>>   او بی غیرت غنی اوغان اگر به اندازه یک صدم این تحقیر از مردم به تو شود جیغ تو به آسمان می رسد چطور شد خایه های ترمپ را دو دسته می مالیدی
او بی غیرت غنی اوغان تو به مردم وطن خود می گفتی دا گز دا میدان
چطور شد که پیش باداریت خایه هایت به زمین افتاد
راست گفته در جوی که آب رفته خواب نمیره، از قدیم اوغان همینطور بود و خواهد بود
شاه ولی

>>>   از اینکه رئیس جهمور کشورم در این حد حقیر، ذلیل وبیچاره اند،من پیش خودم سخت شرمنده شده شدم و احساس خجالت میکنم رئیس جمهور افغانستان اینقدر بی شخصیت باشد

>>>   فردوسی بزرگ ابرمرد خرد و اندیشه ای این مرز و بوم اضافه تر از هزار سال قبل مصیبت موجود مارا چنین یشگویی کرده بود:
به یزدان اگر ما خرد داشتیم
کجا این سرانجام بد داشتیم

>>>   جالب است تبصره مبصرین را خواندم امامعلوم می شود ما کور خود بینای مردم استیم
وقتی اقای خردوان(استاد)به امرالله صالح گفت ؛او بیادر چی د پشت ایران بد گفته راهی استی انها خرچ دستر خوان ما را میدهند ویا وقتی اقای خردوان بعد از دست بوسی خامنه ای عقب مایکروفون ایستاد شد واز فاطمیون تقدیر کردو این عمل باعث شد تا داعش حملات مرگبار خود را در افغانستان شروع کند و جان صد ها شیعیه و هزاره ما را بگیرد.هیچ مسلمان و ازادی خواه که به اصل دموکراسی حقوق مساوی شهروندان ومسمم به منافع ملی باشد پیدا نشد که اواز بلند کند و بگوید که آقا! شما نوکر بیگانه استید.

>>>   Mehdi Saqibll
ترامپ نصف شب به ایالات متحده بگرام آمد، اشرف غنی هم در حالت سه بعدی به دیدارش رفته بود؛ همه خواب بودیم، صبح که بیدار شدیم دیدیم عجب جنایت هولناکی صورت گرفته و ما در خواب بودیم و ترامپ بدون اجازه ما آمده به دیدن سربازانش، حالا یک هفته است موافقان و مخالفان به سر و کله یکدیگر با تمام نیروی میهنی میزنیم که چرا این شد و چرا آن نشد؟ حالا جالب اینجاست که همین حالا در امریکا آمار بگیریم بسیاری از امریکایی ها نمیدانند افغانستان در کره زمین است یا در کره اورانوس.
فعلا شورای امنیت سازمان ملل متحد در صدد راه حل مناسبی است که چطور ما را متقاعد بسازد که جان حضرت شیث (ع ) کوتاه بیایید؛ حالا ترامپ یک بدی کرد؛ شما چرا روی خودتان اینقدر فشار می آوردید. :)

>>>   کوماندو ها و چرخبال های امریکایی بر ارگ گابل ناگهان حمله ور شده و غنی کوچی را از پهلوی بی بی گل و از بستر خوابش چنان به عجله بیرون کرده با خود بردند که کوچی اصلن فراموش کرد لنگی شمله بلند خودش را که نمایندگی از غیرت بلند اوغانیت او اسلامیت او میکند و گواهی بر پرهنگ و تمدن ۵۰۰۰ ساله اش دارد بر سر کند۰
کوچی هم خودش انتخاب کرد که در عقب ترامپ بابایش در قطار عسکر های امریکایی سرخم ایستاد شود اما بشرطیکه امریکایی ها باید بدانند که او شیر است و امریکایی ها باید قسمی با او "معامله" کنند که با شیر "معامله" میکنند۰

>>>   همین پرهنگ! و تمدن ۵۰۰۰ ساله اش ما را کشته است! همچنین غیرت بلند اوغانیت! یا بگوییم حماقتش؟

>>>   همه تمدن 50000 هزارساله شان همینطور نوکری بوده و است و خواهد بود
اگر قبول ندارین داگز دا میدان

>>>   چی عجیب با رفتن ریس جمهور غنی به بګرام دلی حریفان کفید،غلامان صد ساله امریکا منظورم از شروفساد میباشد در تعجب هستندکه ما سال هاست که حلقه غلامی به ګردن داریم اما بیش امریکا ملی سرخک هم نیستیم وای بر حال این خاینین که هم دین شان رفت و هم دنیا.
فهیم ازکارته نو کابل

>>>   فرهنگ باشه5000 ساله
غیرت و لنگی باشه شاخدار
نوکری باشه دربست

>>>   هموطنان عزیز اشرف غنی نه درس اقتصاد خواند و نه دکترای علوم اقتصاد دارد و زندگی وتحصیل آن تماٌ جعلی است در یوتوپ ویدو راجیع به جعل دکترای اشرف غنی از طرف محمد جمیل حنیفی امریکای افغان تبار موجود است. اشرف غنی نوکر حلقه بگوش اشغال گران و پرتاب شده از طرف یهودان امریکا و انگیس بخاطر نفاق ملی بین جامعه مسلمان افغانستان بخاطر قتل عام کشتار بی رحمانه مردم بی دفاع ما شهود آن همین 48000 سرباز شهید ما از عدم مدیریت همین غنی ریس جمهور رای گوسفندی و مغز دوم گنده متعصب فاشیست جهان بعد از هتیلر فاشیست است و این انسان پست و نوکر امریکا و متعصب وشخصیت روانی بی رحم و افکار درغلگر آن خیلی مایوس کننده است .
مردم آگاه و چیز فهم روشنفکر و عدالت خوا جامعه افغانی این شخص متعصب دوری بی برنامه دروغین آن رفا و اقتصادی را در طی پنح سال حکومت آن خوب درک کرده اند زن غنی و زن داود سلطان زوی مشاور زن رولا غنی 280 میلون حق میلون کودک بی پدر و بی سر پنا را دذدیدن وامید وارهستم همه مردم نیز درک کرده باشند و بزودی تصمیم جایگزینی اشرف غنی که واقعاُ این شحص مریض جسمی و روحی است توان کار و مدیریت کشور ندارد. افغانستان کشور جنگ زده ما با یک شخص صحتمند صاق بوطن ودلسوز بتام اقوام مردم ما با حساس باشد گماشته شود و در غیر ان ادامه پنچ رای جعلی ریاست جمهوری اشرف غنی و طن بطر بهران فاجعه در حرکت است.
مسولیت این همه خونهای ریخته شده طی بیشتر از پنج سال حکومت ناکام شما متفکر فاشست دوم جهان بعد از هلتر برنامه های دروغین بی نتجه که 65 درصد مردم ما امروز زیر فقر تنها در حرف پوچ تو مفز گنده است و نتجه این فقر بیکاری جنگ سرتاسیر در سرتاسر افغانستان بگردن شما قدرت طلب متعصب است

>>>   رفتار تحقیر آمیز ترا مپ با غنی نوکرحلقه بگوش خود تحقیر به مردم اافغانستان
واقعا شرم اور است ترامپ به عنوان صاحب این سرزمین مرد خیز شجاع به آن نوکر حلقه بگوش خود (اشرف غنی) دستور می‌داد که برو در صف سربازان در آن جا استاده شو : این برخورد تراپ با ریس جمهور نامشروع دست نشانده جانکری را در بین سربازان آمریکایی در پشت سر خود استاد کرد . این کار احمقانه اشرف غنی توهین به مردم غیور یک کشور پنچ هزار سال تاریخ این سرزمین آزاد مجاهد پرور در طول تاریخ اسلام می باشد کسانی که بادیدن این تصویر شرم آور غنی از غنی نوکر حلقه بگوش اشغال گران دفاع می کنند چه باید گفت ایا انها گوش شنواه چشم بیناه دارنند که نفرین به این ریس جمهور غلام و نوکر یهودان امریکا و انگلسی طرف دار اشغال که ابروی مردم شجاع افغانستان را با آمدن رای های گوسفندی وقدرت طلب خود بزمین زد. هزاز هزارا نفرین به اشرف غنی بی ایمان و حمایت گران بی عزت آن.

>>>   در فرهنگ عاميانه ما به زنى كه همزمان با چندين نفر همبستر شود (فاحشه بيرقى ) ميگويند و به كودكى كه از آن زن متولد شود ( چهل پدره ) ميگويند.
بلى رئيس جمهور ما همان فاحشه بيرقى و دولت ما همان كودك چهل پدره است. مگر نه اين است كه از امريكا گرفته تا ناتو و پاتو وچاتو و همسايگان دور و نزديك ادعاى پدرى اين دولت را دارند ؟
در فرهنگ عاميانه ى ما به من و مادرم و دخترم (سياه سر) ميگويند. كودك كه بودم خيال ميكردم سياه سر يعنى بى غيرت يعنى بى غرور يعنى بى عزت نفس. چون در فرهنگ عاميانه ى ما غرور و غيرت هميشه لازم و ملزوم مردانگى و نرينگى بوده و هست.
در دنيا دو نوع غيرت داريم يكى (غيرت اسلامى) و ديگرى (غرور ملى) . غيرت اسلامى مثل غيرت سيد جمال الدين افغانى مثل غيرت علامه اقبال لاهورى مثل غيرت آيت الله خمينى و غرور ملى مثل غرور مردم ويتنام كه باعث سربلندى خودشان و رسوايى امريكا شد.
اما والله بالله تالله هم من هم مادرم و هم دخترم هم غيرت اسلامى داريم و هم غرور ملى . وقتى دخترم إسراء به دنيا آمد در گوش او لالايى هاى اين چنينى ميخواندم : از سر تربت آتش نفسان مى آيم / گر به غم نامه ى من گرمى گفتارى هست / نازم آن برهنه پا را كه به دشمن فهماند / ملتى بت شكنى در دل كوهسارى هست / گردن شير بود قدرت زنجيرشكن / بهر تسليم به هر جا خر و افسارى هست
و اسراء روى مانتوى مدرسه اش ( يونيفورم مكتب ) اين جمله را نوشته بود: Afghanistan the super powers grave yard
نميدانم با چى و چگونه نوشته بود كه اصلا پاك نميشد حتى با شستن.
امروز اسراء جوان تر شده است و من پيرتر و حقيقت آشكارتر. ديروز وقتى اتاقش را مرتب ميكردم اين جمله را روى قفسه كتاب هايش نوشته بود: هيچ چيزى براى افتخار كردن به افغانى بودنم پيدا نكردم.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است