مخکشیزم در تمام وزارت ها عملی می شود
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۲۰:۱۱    ۱۳۹۸/۹/۲ کد خبر: 161023 منبع: پرینت

اسنادی از مشاورین رده اول غنی به بیرون درز کرده که در یکی از قسمت های دستور کار شان نوشته شده است:
پشتون های هرات را که پشتو نمی فهمند در ادارات جابجا کنیم و تاجیک و اوزبیک و هزاره هایی را که بگونه مطلق مطابق خواست ما کار کنند به صورت نمونوی در اداره امور تعیین کنیم تا مردم فکر کنند از هر قوم کسی در این حکومت است.
حالا شما بگوید کدام تاجیک ها و اوزبیک ها در اداره امور کار میکنند؟ اینها کسانی هستند که به گونه مطلق مطابق خواست فاشیست در مقابل قوم خود کار میکنند؟

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
غنی
اداره امور
شایعه
نظرات بینندگان:

>>>   انشاءالله که غنی با دارو دسته قومگرای ....از خود راضی با این پلان شوم خلاف اخلاق اسلامی و انسانی اش قبل از رسیدن به این هدف شوم اش از بین رفتنی هستند عمر ظالم خدا ناترس کوتاه است .

>>>   اداره امور بدست یک هراتی پولدار خان ولی خان و وحید قتالی است.افراد کی تحت سلطه دولت است.کار می کند. هیچ اصلا تاجک هستند. اما منافع غنی را پیش می برند. دختران فاحشه هم کار می کند. خوب ساعت بچه تیر است. نام خدا .زن های شوهردار شبانه همرای همکاران خود گب می زند. ساعتیری می کننند. لطفا این اداره درد سر به فامیل های متاهل شده.بسته شود.وزارت خانه ها به چی است. کی این اداره را به معاش های بلند میدهد.معاش یک نفر به چند نفر تقسیم شود.این اداره فقد چند نفر محدود کی شناخت دارند..این واقیعت است.هر چی زود تر این اداره فاسد فاحشه خانه را بسته کنند.

>>>   غنی شاید فردا سکته مغزی کند.

>>>   Maihanjar Raza
چهارمين توطيه تيم متقلب ارگ خنثا شد !؟
توطیه ها یکه از طرف سخنگويان ارشد "تيم تابوت ساز" در رسانه ها مطرح شده بود، با هوشيارى طرفين دفعه و ناکام ساخته شد؛

(١) سخنان سلطان زوى: در طلوع نيوز تصفيه بقاياى حكومتى كه در "چاريكار" ساخته شده ...كه هنوز در در دولت وجود دارند !؟

(٢) سخنان ابراهيمى در تلويزيون آرزو؛ توهين به رهبرا ن تيم ها انتخاباتى و تنظيمها از جمله كه مارشال فهيم يك كمونيست بود ( يعنى مرتد) كه باعث درگيرى فيزيكى در برنامه لايف شد؟؟

(٣) داستان يكى از كارمندان كميسيون انتخابات كه گويا هزاره است و از طرف مولانا عبدالله كميشنر كميسيون انتخابات كه پنجشيرى است توهين شده ... نامه اى از طرف حاميان تيم ارگ به (يوناما) ارسال كردند؟؟

(٤) كشف فكاهى هزارگى از يك نشست خصوصى افراد وابسته به تيم "ثبات و همگرائى" تو سط امر الله صالح و قرار (گزارش نامه افغانستان ) با دستكارى؛ مغرضانه فيل را قيل ساختن، اين توطيه خاينانه خيلى خطرناك بود و حتا امكان درگيرى قومى وجود داشت !! اما خوشبختانه اين توطيه را با هوشيارى تمام مردم هزاره خنثاكردند ؛ و صالح را مجبور به معدرتخواهى !!

نوت ؛ لطفن از توطيه، نفرت پراگنى، از سياستها ديماگوگى، توهين ، تحقير، تصغير ، فحاشى،جدن جلوگيرى نمايد!!

>>>   پشتونها به مساوات برابری و احترام ارزش های متقابل دیگر اقوام باور ندارند. بهترین کاری که آنها میکنند اینست که بزور ویا به رضا یکسان سازی میکنند و اسمش را هم گذاشته اند وحدت ملی. هویت دیگران را حذف میکنند و همه را به جبر افغان نامگذاری میکنند و این یکسان سازی جبری را وحدت ملی تلقی میکنند.

>>>   بعد از مداخله نظامی امریکا در کشور ما عناصر قبیله با نوکری استعمار گران و از زور اشغالگران تا که توانستند برای تحکیم قدرت قبیله و تطبیق اهداف شئونیستی و فاشیستی خود از این فرصت سهو استفاده کردند۰
قبیله با نوکری انگلیس روس پاکستان و حال نوکری امریکا همیشه منافع علیا کشور را قربانی منافع قومی و قبیلوی خود کرده اند۰ تاریخ این کشور گواه این حقیقت است۰


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است