رییس و مدیر ترافیک کابل به دادستانی معرفی شدند
 
تاریخ انتشار:   ۲۰:۰۶    ۱۳۹۸/۹/۲ کد خبر: 161022 منبع: پرینت

️کمیسیون امنیت داخلی نمایندگان، داوود چکری؛ رییس عمومی ترافیک و خان محمد شینواری؛ مدیر ترافیک کابل را به دادستانی معرفی کرده است.

️عارف رحمانی؛ معاون این کمیسیون گفت که این افراد به دلیل «تخلفات قانونی» و «معضل ترافیک کابل» به دادستانی معرفی شده‌اند.

️او افزود که پیشتر شماری از شهروندان از اخاذی، زورگیری و جعل جریمه‌های ترافیکی به کمیسیون امنیت داخلی مجلس نمایندگان شکایت کرده بودند.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مدیر ترافیک
دادستانی
نظرات بینندگان:

>>>   برید از صلاحیت های قانونی تان در مورد غنی استفاده کنید که مردم ووطن را تباه و به پرتگاه کشانده حد اقل صدایتان را بکشید قانون انتخابات در پیش چشم همه مردم بباد مسخره گرفته میشود و اشکارا انرا توسط چند بی سواد بنام کمیسون مستقل نقذ میکنند و شما خاموش هستید نماینده چی هستید مگر نباید امروز صدایتان را بلند کنید ....
افغان

>>>   صدیق چکری وزیر یکی از وزارت ها پول هنگفتی را چپقزد و به انگلستان فرار کرد حال نوبت به داوود چکری ریس عمومی ترافیک کابل رسیده تا این هم جیب اش را مالامال از پول کرده بعدا فرار به خارج کند تا زمانی که خانواده غنی و عبدالله و محب مشاور شورای امنیت که زن امریکایی درد و دیگر اراکین ولتی زن و فرزند شانرا به افغانستان نیاورند اینها دل سوزی چندانی در مورد امنیت کشور و مردم نمیکنند زمانی که خانواده خود شان امد بخاطر امنیت جانی انها نه بخاطر خدا و ملت و کشور صدر نشینان ارگ دست بکار میشوند و تپ وتلاش بخرچ میدهند تا امنیت در کشور ما مانند سایر کشورهای جهان تامین امنیت گردد در غیر ان امنیت خواب است و خیال و محال.

>>>   اگر موترهای وکیل صاحبان به دست چپ نیایند خیرو خیرت بوده و هیچ نوع ترافیک ایجاد نمیشه


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است