دانش: تیم ها مکلف به پذیرش نتیجه انتخابات هستند
 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۲۴    ۱۳۹۸/۹/۲ کد خبر: 161018 منبع: پرینت

سرور دانش معاون دوم رییس جمهور در ضیافتی که از سوی عباس ابراهیم زاده وکیل مردم ولایت بلخ در مجلس نمایندگان برگزار شده بود اشتراک کرد و گفت: همه تیم های انتخاباتی مکلف به پذیرش نتیجه ای هستند که کمیسیون های انتخاباتی اعلام می کنند و کسی نمی تواند بار دیگر کشور را به بحران بکشاند.

وی تاکید کرد که تیم دولت ساز بنیانگذار اصلی استفاده از تکنولوژی در انتخابات است و احزاب سیاسی نیز از این طرح استقبال کرده اند. بنابراین اکنون زمان آن فرا رسیده است که آن چه را کمیسیون های انتخاباتی بر مبنای داده های دستگاه های بایومتریک اعلام می کنند، همه بپذیرند از هر گونه جنجال پرهیز کنند.

معاون رییس جمهور هم چنین اظهار داشت که حاکمیت قانون، شفافیت و عدالت، استفاده از بیومتریک و پذیرش نتیجه انتخابات از اصول اساسی تیم دولت ساز بوده است که حتی پیش از برگزاری انتخابات بر آن ها تاکید کرده ایم و اکنون نیز متعهد به این اصول هستیم.
وی تاکید کرد که هیچ عضو تیم دولت ساز تا کنون نگفته است که آرای بدون بایومتریک در شمارش آرا محاسبه گردد و ما مطلقا آرایی را به رسمیت می شناسیم که از طریق بیومتریک اخذ شده باشد.

دانش هم چنین بیان داشت در مواردی که اختلاف حقوقی و تخنیکی وجود دارد باید کمیسیون های انتخاباتی در باره آن ها تصمیم بگیرند و همه تیم ها مکلف به پذیرش تصامیم کمیسیون های انتخاباتی هستند.
وی گفت که زمزمه هایی چون حکومت عبوری، برگزاری دو باره انتخابات و دعوت مردم به مظاهره و آشوب به مثابه شوخی هایی هستند که برخی از سر استیصال بر زبان می آورند.

معاون رییس جمهور تاکید کرد که مرم افغانستان خسته از جنگ و خشونت و خواهان یک زندگی مسالمت آمیز و برادرانه در کنار همدیگر هستند و به هیچوجه به صداهای تفرقه افکنانه و بنیان برانداز پاسخ نخواهند گفت.

‏حاجی احسانی‏


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
دانش
نتیجه انتخابات
نظرات بینندگان:

>>>   «معاون رئیس جمهور» .... که چنین حرف های کلیشه ئی و بی معنائی را به لب آورد و تکرار کرد. او در دستیاری با فاشیزم و استعمار قرار دارد و به چاقوی استبدار رأی و سیاست حذف دسته می گذارد. جای این مرد بی غیرت و چاپلوس اسفل من النار خواهد بود.
گلداد کابلی

>>>   دانش بچیم
از چیز ما رستم شدی
آخر به ما دشمن شدی
تو شوخی پندار مگر این شوخی به قیمت آبرو و عزتت تمام خواهد شد.

>>>   بلی جناب دانش شما که به نان و نوایی رسیده اید دیگران بمیرند یا نمیرند شما را باکی نیست. از قدیم گفته اند هر که را دردی رسد ناچار گوید وای وای. مبارزه تمام شد چون همه مبارزه برای نان بود که به آن رسیدید مهمانی های امثال ابراهیم زاده از پول های باد آورده و خون ملت را در شیشه کرده، گلویی می خواهد تا این لقمه ها را فرو ببرد و هضم کند.
آقای دانش! مهمانی عثمان بن حنیف فرماندار امام علی علیه السلام را شنیده اید تاریخ تکرار می شود.

>>>   واضح است که او ازنتیجه تقلبی باید دفاع کندزیرا حداقل پوست دم گاو برایش میرسد. او اصلأ باید توسط هزاره ها محاکمه صحرای شود زیرا با ایستادن در پهلوی اشرف طالب به خون هزار ها جوان هزاره که توسط این خفاشان چتلستانی شهید شدند می خندد همانند رفیق جنایتکارش که در یاد بود عبدالرزاق دهن اش پیش‌نمی آمد.
آزاده

>>>   از برای خدا کمی بشرمید هزاران هزاره بدبخت را همی غنی توسط برادرانش بشهادت رساند ولی تو احمق امدی و نوکر قاتل قوم و تبار خود شدی فکر کن دوباره خایه چپ غنی شدی خوب که چی به مردم بیچاره هزاره چی کردی که باز انجام بدی یک کار مثبت را بگو تو و صالح خایه راست و چپ شدید میفهمی .دوستم هرچی است کمی مردی دارد حد اقل به نامرد خو نی گفت شما چی ولا شرم خوب چیز است.
افغان

>>>   دانش واقعا دانشمند است!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است