کودکان سرزمین من...! (3)
 
تاریخ انتشار:   ۱۷:۴۹    ۱۳۹۸/۸/۳۰ کد خبر: 160984 منبع: پرینت


کودکان سرزمین من

کودکان سرزمین من

کودکان سرزمین من

کودکان سرزمین من

کودکان سرزمین من

کودکان سرزمین من

کودکان سرزمین من

کودکان سرزمین من

کودکان سرزمین من

کودکان سرزمین من

کودکان سرزمین من

کودکان سرزمین من

کودکان سرزمین من



کد (10)

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کودکان
عکس
نظرات بینندگان:

>>>   ۱۲۳۴۵۶۷۸۹بار نفرین نثار همه بی وجدان های که حق این گل بته های معصوم را زهر جان میکنندوباسردادن نعره تکبیر به دبی پرواز میکنند. بنام خود٫خانم وحرامزاده هایشان ویلا میخرند.
عاقل

>>>   وقتی کشوری دچار فقر است باید زاد و ولد را کنترل کرد و از بچه آوری زیاد جلوگیری کرد

>>>   ببینید جهالت تا کجا است مردم نان ندارند (همسایه تو!!!) و حاجی صاحبان چند مرتبه یی باز هم روانه حج هستند. بوی پلو عروسی هایی فرعونی بینی این غریبان را میازارد. مگر نام خدا هر سنگ را بلند کنی چهل تا ملا میبراید.
ای قوم به حج رفته کجایید و کجایید؟
خانه همین جاست بیایید و بیایید
آزاده

>>>   قتل عام کشتار بی رحمانه مردم بی دفاع 48000 سرباز ما از عدم مدیریت همین غنی ریس جمهور رای گوسفندی و مغز دوم گنده متعصب فاشست چهان بعد از هتیلر فاشیست است و این روانی شخصیت بی رحم درغلگر آن خیلی مایوس کننده است
اشرف غنی واقعا لیاقت مقام ریاست جمهوری نداشت وندارد ، از اشرف غنی اعمال گفتار آن با هم همخوانی ندارد یک چیز میگوید دیگر چیز عمل می کند که گویی اربا یک قبیله کوچک است نه ریس جمهور همه ملت پر افتخار افغانستن. مردم آگاه و چیز فهم روشنفکر و عدات خوا جامعه افغانی این شخص متعصب دوری را خوب درک کرده اند وامیدوارهستم همه مردم نیز درک کرده باشند و بزودی تصمیم جایگزینی اشرف غنی که واقعاُ مریض جسمی و روحی است.
افغانستان کشور جنگ زده ما با یک شخص صحتمند صاق بوطن ودلسوز بتام اقوام مردم ما با حساس باشد گماشته شود و در غیر ان ادامه پنچ رای جعلی ریاست جمهوری اشرف غنی و طن بطر بهران فاجعه در حرکت است.
مسولیت این همه خونهای ریخته شده طی بیشتر از پنج سال حکومت ناکام شما متفکر فاشست دوم جهان بعد از هلتر برنامه های دروغین بی نتجه که 65 درصد مردم ما امروز زیر فقر تنها در حرف پوچ تو مفز گنده است و نتجه این فقر بیکاری جنگ سرتاسیر در سرتاسر افغانستان بگردن شما قدرت طلب متعصب است
سلام عرض ادب آگا هان صاحب دل کسیت شایسته رهبر کرسی ریاست جمهوری این کشور جنگ زده ؟ او باید شحص صادق دارای ایده فرا قومی باشد ، کشور را از عقب ماندگی تاریخی، جهل، فقر و وابستگی، و جنگهایِ خانمان سوز خون ریخته شده ای امروز بیرون آورد و مردم عزیز بی دفاع ما را به جاده‌یِ آسایش و رفاهیت ، وحدت و امنیت رهنمون کند.
هموطن قلم بدست دلبسوزان بمرد بیچاره کشور غرق خون تان و یک دوسطر تبصره غم شریکی به حال مردم بدی دفاع کنید در پای مضمون نشر شده من بروی صفحه کامنت گذارید . ممنون از شما

>>>   جای بسیار تأسف است

>>>   به آزاده!
ای کاش در عوض حج رفتن که یک فریضه دینی و مقدس ماست، میگفتی که این وزیران که قیمت یک عراده لندکروز زرهی آن پنجاه فامیل را سیر میکند کجا اند؟
این پارلمانی های دزد منش که با پلیت وج/م-ج میرانند کجایند که بهای یک روز دزدی آنها شاید در حدود 100 فامیل را نان دهد، و در اخیر: چپاولگران و ولگردان مانند عطانور که قیمت یک ساعت و یا یک حلقه انگشترش بیشتر از سرمایه خودت شاید باشد، کجایند و کجایند؟؟؟
کابلی

>>>   برایند و نتیجه حکومت کردن پشتون جماعت را مشاهده بفرمایید که قرب به سه صد سال است که حکومت کشور درست مثل سگ هار چسپیده و ول هم نمی کننند،مردم را اینگونه بیچاره و بدبخت کردند

>>>   کابلی صاحب!
اول خو همین وزیران تان شامل همین گروه است. دوم تعداد این چپاول گران تکنوکرات از تعداد حاجی هایی چند مرتبه تان بمراتب کمتر است. سوم این فریضه وقتی باید ادا شود که تا چهل همسایه دور و برت از نظر استطاعت مادی توانایی آذوقه و عورت خود را داشته باشد. مگر چنین شرایطی برای خرید لندکروزر گذاشته نشده مگر زکات به برخ روز برآن میگردد.
از همه مهمتر پول این حاجی صاحبان در بودجه وهابی هایی سلفی می افتد که نیم اش را امریکا می برد و با نیم دیگران آن سعودی ها و صهیونیست ها یکجا جنگ و ناآرامی را در کشور هایی اسلامی برپا میکنند.
آزاده

>>>   در افغانستان هرکسی پول نجس و زور داشت
سوارمظلوم می شود.
مظلوم که زور نداشت سوار خر بیچاره می شود.
ازاین حرامزادههای قدرت طلب و شراب خوار و آدمکش باید سوال شود که چرا زندگانی این چنین است.

>>>   افتخار به ازاده.

>>>   شاید برایتان جالب باشدکه حاجی صاحبان تان درمراسم عرفات با استفاده از ازدحام زنان جوان رادراغوش میکشند وارضای جنسی میکنند .درین مراسم هزارها زن جوان فریاد میزنند که-حاجی حرام-.دفاع از حج وحاجی احماقت است.مسلمان باشیدولی احمق نه.تواب

>>>   به کرزی و عنی و عبدالله و پارلمان خاین بگویید این منظره ها را ببینند.

>>>   من به عقیده شمااحترام قایل هستم٫
اماگر اگرفکرکنیم که میتوان همه عمررا به چور٫چپاول٫دزدی وجنایت سپری کردو دراخیر به مکه رفت وبعد از هفت بار چرخیدن همه گناهان مابخشیده میشود.مستحق مدال احماقت هستیم.
راوی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است