کودکان سرزمین من...! (1)
 
تاریخ انتشار:   ۱۷:۲۹    ۱۳۹۸/۸/۳۰ کد خبر: 160982 منبع: پرینت


کودکان سرزمین من

کودکان سرزمین من

کودکان سرزمین من

کودکان سرزمین من

کودکان سرزمین من

کودکان سرزمین من

کودکان سرزمین من

کودکان سرزمین من

کودکان سرزمین من

کودکان سرزمین من

کودکان سرزمین من

کودکان سرزمین من

کودکان سرزمین من

کودکان سرزمین من

کودکان سرزمین من

کودکان سرزمین من

کودکان سرزمین من

کودکان سرزمین من

کودکان سرزمین من

کودکان سرزمین من



کد (10)

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کودکان
عکس
نظرات بینندگان:

>>>   تکه داران جنگ!
اگرذره هم وجدان داشته باشیدباید به این عکسها بار بار به دقت ببنید و خود راخود ملیونها بار نفرین کنید و زار زار گریه کنید.
بشارت

>>>   خون این اطفال معصوم توسط کسانی مانند شبکه حقانی ضایع گردیده، اما حکومت بعد از مهمانداری اش با احترام آنرا سوار طیاره نمئوده با تشریفات خاص به سردستک های اشرار تحویل دادند

>>>   نتیجه جنگ نا مقدس وهابی هایی و عرب هایی شیطان صفت است.
آزاده

>>>   قتل عام کشتار بی رحمانه مردم بی دفاع 48000 سرباز ما از عدم مدیریت همین غنی ریس جمهور رای گوسفندی و مغز دوم گنده متعصب فاشست چهان بعد از هتیلر فاشیست است و این روانی شخصیت بی رحم درغلگر آن خیلی مایوس کننده است
اشرف غنی واقعا لیاقت مقام ریاست جمهوری نداشت وندارد ، از اشرف غنی اعمال گفتار آن با هم همخوانی ندارد یک چیز میگوید دیگر چیز عمل می کند که گویی اربا یک قبیله کوچک است نه ریس جمهور همه ملت پر افتخار افغانستن. مردم آگاه و چیز فهم روشنفکر و عدات خوا جامعه افغانی این شخص متعصب دوری را خوب درک کرده اند وامیدوارهستم همه مردم نیز درک کرده باشند و بزودی تصمیم جایگزینی اشرف غنی که واقعاُ مریض جسمی و روحی است.
افغانستان کشور جنگ زده ما با یک شخص صحتمند صاق بوطن ودلسوز بتام اقوام مردم ما با حساس باشد گماشته شود و در غیر ان ادامه پنچ رای جعلی ریاست جمهوری اشرف غنی و طن بطر بهران فاجعه در حرکت است.
مسولیت این همه خونهای ریخته شده طی بیشتر از پنج سال حکومت ناکام شما متفکر فاشست دوم جهان بعد از هلتر برنامه های دروغین بی نتجه که 65 درصد مردم ما امروز زیر فقر تنها در حرف پوچ تو مفز گنده است و نتجه این فقر بیکاری جنگ سرتاسیر در سرتاسر افغانستان بگردن شما قدرت طلب متعصب است
سلام عرض ادب آگا هان صاحب دل کسیت شایسته رهبر کرسی ریاست جمهوری این کشور جنگ زده ؟ او باید شحص صادق دارای ایده فرا قومی باشد ، کشور را از عقب ماندگی تاریخی، جهل، فقر و وابستگی، و جنگهایِ خانمان سوز خون ریخته شده ای امروز بیرون آورد و مردم عزیز بی دفاع ما را به جاده‌یِ آسایش و رفاهیت ، وحدت و امنیت رهنمون کند.
هموطن قلم بدست دلبسوزان بمرد بیچاره کشور غرق خون تان و یک دوسطر تبصره غم شریکی به حال مردم بدی دفاع کنید در پای مضمون نشر شده من بروی صفحه کامنت گذارید.
ممنون از شما

>>>   خدایا طالبان و پشتیبانان شان را به عذاب دایمی خود ګرفتار نما خدای انتقام این بی ګناهان را از طالبان بګیر خدای تو حامی و نګهبان ماشو و طالبان و این ملایان ګمراه را از خاک ما نابود نما آمین

>>>   علاوه از حقانی و حقانی پرست ها، امریکایی ها و امریکایی پرستها نیز درین حصه هیچ اهمال نکرده اند. بمباردمان کور و امتحان اسلحه های متنوع در اطرافهای دور!!!
کابلی

>>>   پشتون های پشم آلو ! و ایهاالاشباه انسان و لا انسان ! این تصاویر و هزاران همانند آن نتیجه قبیله گرایی و حکومت قبیلۀ شما و نیز محصول اندیشه تاریک شما در عصر دانش است . آیا از تداوم آن خجالت نمی کشی ؟ آنیازمند تغییر بنیادین اندیشۀ آلوده ات نیستی ؟ آیا نمی خواهی فکرت را تغییر دهی و یک فکر بهتر داشته باشی ؟ تو با این تفکر بعد از احمد شاه ابدال تا کنون حتی برای همان قبیلۀ نادانت چکار کردی و چه خاکی بر سرت ریختی که از این به بعد انجامش دهی ووو ؟

>>>   خداانتقام شمارابگیرد

>>>   کابلی صاحب کاملأ با شما موافقم مگر یک چیز را اضافه می کنم که همین وهابی هایی آدمکش‌ (طالبان، داعش، حقانی و.....) توسط همین امریکایی جنایت کار، سلفی هایی بربر سعودی، صهیونیست هایی فاشیست و چوکره شان (چتلستان) بوجود آمده اند. وقتی وهابی هایی آدمکش را میکوبی کشور هایی حمایت گرشان خود به خود کوبیده میشود.
آزاده

>>>   ایکاش بعنوان یک پشتو حکومت دست تاجیک شود تا ببینیم اینقدر شما ادعا دارید چه میکنید واقعا از ته دل میخواهم حکومت دست شما شود تا واقعا معلوم شود آیا در حکومت داری راستگو و عادل هستید؟!!
خودتان جواب خواهید داد.

>>>   لعنت خداوند بالای امریکا و غلامان حلقه به ګوشش منظورم ګروه بدنام و فاسد شروفساد است که عامل همه بدبختی ها و خون ریزی ها همین ګروه بدنام و شرمسار میباشد.
همین ګروه بدنام بود که پای شوهر های زن خودرا (امریکا)رابه افغانستان کشاندو افغانستان ره به خاک و خون تبدیل کرد.صد نفرین به این ګروه فاسد و همخواهانش.
فهیم از کارته نوکابل

>>>   به خدا جگرم سوخت ای خدااااااااآاااااااااا

>>>   خدایابر ما رحم کن


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است