ترامپ : "من نفت را دوست دارم"
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۴۲    ۱۳۹۸/۸/۲۹ کد خبر: 160968 منبع: پرینت

این است خصوصیات اصلی و اخلاق رهبران یک نظام غاضب و متجاوزگری بنام امریکا!
این است چهره اصلی و یا لوب لعاب گند نظام امریکا زیر نام نام دموکراسی!
این موضوع را برای آنعده به اصطلاح آگاهان سیاسی نظامی که در طول چند دهه و خصوصا بیست سال اخیر شب و روز دموکراسی قلابی امریکایی را در میز های کرد و در مجالس ملی و بین الملی زیر نام گویا دوستان بین المللی نشخوار میکردند و میکنند و به آن افتخار میکنند یاد آور میشوم.

توجه کنید:
ترامپ در جلسه فعالان حزب جمهوری خواهان گفت: "وظیفه اصلی امریکا حفظ و کنترول نفت در سوریه است و آمریكا علاقه ای به گشت زنی در مرزهای سوریه ندارند، برای واشنگتن بسیار مهم است كه كنترل مناطق نفت خیز را حفظ كند.
ما کمی فاصله گرفتیم اما نفت را حفظ کردیم. بگذارید دیگران گشت زنی مرزی شان را انجام دهند. ما به این نیاز نداریم ما باید سربازان را به خانه برگردانیم، اما آنها در آنجا باقی می مانند، زیرا ما باید کنترل نفت را حفظ کنیم.

ترامپ اعتراف كرد و افزود: "من نفت را دوست دارم."
حتی بشار رییس جمهور سوریه ترامپ را بهترین رییس جمهور دانست به دلیل اینکه تمامی رییس جمهور امریکا با اینکه مجرمان بین الملی هستند ولی بازهم جایزه بین المللی میگیرند و اشغالگر و تجاوزگری خویش را پنهان میکنند اما ترامپ مستقیما بی پرده چیزی را پنهان نمیکند. ترامپ حتی بطور واضع ميگويد: ما نفت ميخواهيم. "ما ميخواهم از شر اين فرد (بشار اسد) خلاص شويم"

این درسهای تاریخ را باید آموخت....

منبع: ویستی - اسپوتنیک
صفوی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ترامپ
نفت
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است