زنا کاران دولت ساز ترفیع گرفتند
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۰۰    ۱۳۹۸/۸/۲۹ کد خبر: 160965 منبع: پرینت

دو مقام رسمی افغان که به جرم زنا در هند بازداشت شده بودند فعلآ عضو ارشد تیم دولت ساز تعین شده اند.

دو سال پیش رسانه های هندی گزارش داده اند که دو مقام رسمی افغانستان به جرم زنا در این کشور بازداشت شده اند.
به گزارش خبرگزاری آوا، این دو مقام رسمی افغان یکی "محمد عمر آرین" رییس تفتیش داخلی وزارت مخابرات و تکنالوژی معلومات و دیگر "محمد اجمل هودمن" یکی از نامزدان انتخابات پارلمانی از کابل وکیل و حقوق‌دان می‌باشند.

این گزارش از دو منبع خبری هندی نشر شده است و حال این موضوع در شبکه های مختلف رسانه ای در داخل و خارج کشور دست بدست می شود اما مقامات کشور تا کنون در این مورد ابراز نظری نکرده اند و آن دو بزرگوار را عضو ارشد تیم خود تعیین نموده است.

“اندیا تو دی” از رسانه های هندی گزارش داد که پولیس هند دو مقام رسمی افغان را در شهر گوا، در حین زنا بازداشت کرده است.
این مردان با دو روسپی ازبکستانی در یکی از خانه‌های خدمات جنسی ناحیه کالینگیت به سر برده بودند که توسط پولیس بازداشت می‌شوند.

بازرس پولیس، نولاسو راپوسو، به رسانه‌ها گفته است که آن ها پیامی را دریافت کردند که یک فال‌بین به نام “سانجیو” قرار است دو زن روسپی خارجی را در یکی از هوتل ها تحویل این مردان کند.
این دو مرد با روسپیان ازبکستانی عازم یکی از آن خدمات‌خانه‌ها می‌شوند و باالفعل بازداشت می‌شوند. اما پولیس موفق به دستگیری رییس‌ گروه ارایه دهنده خدمات جنسی نمی‌شود.

همچنین ویب سایت هندی بنام بزنس استاندارد نیز گزارش داده، که دو افغان بنام محمد عمر ارین مشاور حقوقی و ریس برحال تفتیش داخلی در وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی و محمد اجمل هودمن قانون‌دان و نامزاد انتخابات پارلمانی گذشته افغانستان در ایالت گواه کشور هند در یک قضیه فحاشي با دو خانم ازبکستانی از طرف پولیس در آن شهر گرفتار گردیده و حال بعد از دوسال این دو شخصیت وارسته دولت عضویت ارشد تیم دولت ساز را دارند.

هادی امیرزاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
دولت ساز
زناکاران
نظرات بینندگان:

>>>   زدیگ پختگان ناید صدائی
خروش ازمردمان خام خیزد
اینها زناکار نیستند بلکه زنا کارها معلوم اند که دردهه 70 درمنزل سوم برای تجاوز به یک خانم که حیثیت خواهرشانرا داشت بالا شدند وآن خواهرخود را پائین انداخت ووفات نمود

>>>   این دو فرد دولت ساز تعرفع گرفتند و آن کسانیکه از تیم همگرایی برایشان زن‌ها را بخاطر زنا برایشان آورده بود به زودی مزد میلیونی خواهد گرفتند

>>>   هادی بسیار ادم ساده لوح هستی . دوستم را هیچ در نظر داری. محقق و قتی که طالب علم بود .پرسان شود که جه بالایش سپری شده.
رحیم از کا بل جان

>>>   ده در کجا درخت ها در کجا
دو آدم رفته هندوستان و کار هایی کرده و خودشان هم شاید معترف باشند.

اینکه ارتقا یافته اند گپ عادی است چون مرکز فحشا ارگ است و بانی این تجارت سیاسی و جنسی غنی و بی بی گل و پایدوک شان هم فضلی

پس هرکه در راه این دو و سه است
کارش جور است و نانش در روغن

>>>   مشکل ما مردم در اینجاست وقتی کسی کاری خلافی انجام داد به نام سمت . تنظیم . قوم ووو از کار منفی ان دفاع میکنیم مجاهد خلق پرچم طالب داعش این وان هم مارا تباه کردند شما خو حقوق دان تکنوکرات و در خارج تحصیل کردید شما چرا اینقدر گوی بیجا میخورید با تقلب میخواهید حکومت کنید شما از همه این بدبختها بد بخت تر استید خاک بر سر همه تان .
افغان

>>>   مشاور ریاست جمهوری درامور سکس داکتر فضلی آنان را ترفیع داده است

>>>   از مرده گاوی و بی ناموسی در داخل ارگ مربوط به همین ارگ نشینان کجا شرم و خجالت کشیدند که از این دوتن از هوا خواهان و ستاد انتخباتی اش حد اقل شرم میکردند و انها را تا مدت زمانی در انظار عامه نمیکشیدند برای ارگ نشینان چوکی و مقام ارزش دارد تا حیثیت و شخصیت و شرمساری در جشور و جهان همین فحشاکار هودمن وقتیکه در رسانه ها در دفاع از ارای تقلبی تیم متقلب دولت بد نام به اصطلاح خود شان دولت ساز سخنرانی میکند فکر کنی ازین ادم کرده کسی نا حقوقدان است و نا با وجدان در حالیکه کثیف ترین انسان بد نام کن کشور افغان در جهان به اثر فحاشی همین دو شخص خاین هستند ستاد انتخاباتی تیم غنی همچو اشخاص زناکار اختطافچی طیاره اریانا مربوط ملت بنام سلطانزوی و این دو خاین فحشا کار عمر داوودزی خاین پول گیر از ایران و پاکستان زمان ریس دفتر کزی و متقلبکار زمان صمت وزارت داخله بود و امثال اینها است نه انسان های پاک باوجدان خدا ترس .

>>>   سلام.
هدف تان زنا کاران دوران حکومت ربانی ومسعوداست،یا فعلی.
باشنده کابل.

>>>   اولی،
در دهه هفتاد همرای ادیت زنا کرده بودند یا همرای خورت؟ دزد با پشتاره در هند گیر آمد میگویی زنا نکرده بودند، آن هم از پول ملت فقیر و گرسنه ما و در جریان سفر رسمی دولتی۰ بشرمید تقلبکاران و خیانت کاران حرفوی۰ هر جنایت خود را عقب نام دهه هفتاد پنهان میکنید در حالیکه علت اصلی بی نظمی های دهه هفتاد هم شما خاین ها بودید۰


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است