نبیل: موسسات و سفارت ها در انتخابات دخالت نکنند
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۵۶    ۱۳۹۸/۸/۲۸ کد خبر: 160944 منبع: پرینت

رحمت الله، نبیل نامزد انتخابات ریاست جمهوری در یک نشست خبری شماری از سفارت خانه ها را به مداخله در روند انتخابات، متهم می سازد.
او هشدار داد که اگر مردم افغانستان احساس کنند که این سفارت خانه ها به سود یک نامزد مشخص مداخله می کنند، شک آنان دربارۀ اینکه این سفارت خانه ها نظام قانون مندی در این کشور نمی خواهند، به یقین مبدل خواهد شد.

او در اینباره گفت: متاسفانه کمیسیون خلاف قوانین و لوایح جانب دارانه عمل می کند، در دو نشستی که تیم های تخنیکی از تکت های مختلف انتخاباتی با کمیسیون نشست داشته هیچ نوع قناعت تیم های انتخاباتی رافراهم نتوانسته و تلاش این بوده که تقلب توجیه شود.
کمیسیون انتخابات به خواست های قانونی برخی از دسته های انتخاباتی پاسخ نداده و در پی توجیه آرای تقلبی است.

نبیل افزود: خطاب من به بعضی موسسات بین المللی و حتی سفارت ها است که اگر این بار مردم افغانستان احساس کنند که شما یک بار دیگر در انتخابات افغانستان مداخله می کنید یا مداخله کردید به نفع این آن، من هراس دارم که این بار شک شان به طرف یقین خواهد رفت که شما نمی خواهید افغانستان دارای یک نظم مسلط و قوی باشد.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
نبیل
انتخابات
نظرات بینندگان:

>>>   تمام تان برای گپ زدن تیار هستید ولی عمل ندارید اگر مرد هستید همه تان علیه این یهودی بر پا خیزید در غیر ان خود را رنچو نکیند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است