امریکایی ها بی شرم و فاشیست های قبیله بی شرمتر
 
تاریخ انتشار:   ۱۶:۵۱    ۱۳۹۸/۸/۲۷ کد خبر: 160940 منبع: پرینت

امریکایی ها بی شرم و فاشیست های قبیله بی شرمتر از آنند!
هراتیان میگویند: ((سرخر بالاشدن یک عیب و از خر پایین شدن دگه عیب)).
کابلیان میگویند: (( وای! سرای عبدالرحمن خان که نیست؟)).

حالا که من بمناسبات زلمی خلیزاد امریکایی و اشرف غنی احمدزی در رابطه به طالبان نگاه میکنم همان داستان سوار شدن خر یادم می آید و به رفت و آمد بیگانه ها و تصمیم گیری های اشغالگران در کشورم متوجه میشوم که دولت مردان مزدور آگاهی ندارند، قصه سرای عبدالرحمن خان را بیاد می آورم. چونانی که چند روز پیش به آمریت دونالد ترامپ رییس جمهور امریکا و مادونیت اشرف غنی احمدزی رییس غیر مشروع حکومت وحدت ملی و غلام بچه های دربار آن تروریستان اعدامی و کشتنی طالبان آدمخوار بسرکردگی انس حقانی و دوتن دیگر که خون هزاران هموطن بی گناه ما را ریختانده اند به بهانه تبادله دو اسیر امریکایی در نزد طالبان از زندان بگرام رها گردیده، توسط هواپیمای ویژه امریکایی به قطر میکرسکوبی مرکز سیاسی طالبان انتقال داده شده که این حرکت امریکایی ها در ذات خود ماهیت اصلی اشغال و مزدور بودن حکومت کابل را بنمایش گذاشته اند.

گرچه که این موضوع نزد اهل خرد و سیاست پیش از آن قابل درک بود. اما؛ بدتر از آن اینکه امریکای بی شرم، این تروریستان آدمکش حرفوی را به نسبت اینکه طالبان آن دو امریکایی را رها نکرده و یا کشته اند، واپس به کابل آورده و توسط مجریان بی شرمتر از خویش که فاشیستان قبیله غلزایی باشد در زندان بگرام جابجا کرده، بار دیگر روی زخم ها خونین و التهابی مردم ما نمک پاشیده اند.

به هر حال نباید فراموش کرد که این حرکت نابخردانه و قلدر مآبانه امریکا که توسط حکومت کابل اجرا شد بار دیگر طالبان را عصبی نموده متوصل به خونریزی های بیشتری منماید، چونکه امریکا، ناتو و اشرف غنی احمدزی برنامه ای برای سرکوب طالبان نداشته و به شکلی از اشکال در کشتن مردم ما سهیم و همکار طالبان اند.

حفیظ راوند


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
آمریکا
طالبان
نظرات بینندگان:

>>>   دقیقاً
واقعاً که افغانستان اشغال شده است.

>>>   غنی احمدزی این انسان روانی معتصب فاشیست از کدام کار اش شرم کرده که ازینکار اش خجالت بکشد ماند دختران فلم نقش بازی میکند نه یک جوان مرد افغان واری غنی با دم دم مزاجی اش علاقه زیاد به چوکی و دب دبه و شان دارد علاوتا بگفته خودش میخواهد کار های باقیمانده امان الله را انجام دهد در بیشتر از پینجسال گذشته قدرتش در چوکی ریاست جمهوری جز عمل فاشیستی و قومگرایانه در تعیناتش در بخش های ملکی و نظامی دولتی و عوام فریبی و عهد شکنی وعده های دروغین و قرار دادن دارایی های عامه به پول ناچیز به هواخواهانش و اقوام وهمزبانش و قانون را زیر پا کردن و عمل دکتاتوران و ظالمان علیه اقوام غیر پشتون و ایجا تفرقه بین اقوام کشور و زور مندان را با پول و سرمایه بخشیدن بطرفداری از خودش کشاندن بطور مثال از قوماندان الماس زاهد قاتل ملت و چپاولگر دارایی عامه ظالم زورگو قوماندان اقبال صافی و قوماندان عطامحمد نور یاد کرد .

>>>   هدف طالب و غنی و خلیلزاد و آمریکا کشتن مردم افغانستان است ورنه چار تا طالب پای لچ را چند تا طفل هم سر جایش می نشاند چه رسد به ۳۲۰ هزار قوای مسلح

>>>   قبیله واه واه ههههههههههههه
از ستون پنجم به قبیله گپ تان رسیدهههه


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است