عطامحمد نور: بگذارید روند شمارش آرا تکمیل شود
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۵۷    ۱۳۹۸/۸/۲۷ کد خبر: 160928 منبع: پرینت

هیچ فردی علاقمند برآمدن به جاده‌ها نیست‌ و کسی هم چنین آرزوی ای را در سر نپروراست.
عطامحمد نور رییس اجرایی حزب جمعیت اسلامی از کسانی که به گفته او، به خاطر منافع شخصی خود در پی ایجاد بحران در افغانستان هستند، خواست تا بیشتر از این با سرنوشت مردم بازی نکنند.

نور با انتشار اعلامیه ای با اشاره به اینکه کمیشنران کمیسیون های انتخاباتی از سوی احزاب و نامزدان ریاست جمهور تعیین شده اند، گفت: از همه ای کاندیدان خواهشمندیم به کمیسیون‌ها فرصت بدهند تا آنها به عنوان تنها مراجع مشروع، روند را تکمیل نموده و نتایج انتخابات را اعلام کنند.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
نور
شمارش آرا
نظرات بینندگان:

>>>   آقای نور بهتر است در کار مردان کار نداشته باشی

>>>   عطا هم صدا کشید وای بر حالت به کدام دروازه دقول باب نکردی و خود را رسوای خاص و عام نساختی. اگر غنی به قدرت رسید شاید باز والی بلخ شوی این یک خواب خواهد بود همه و از جمله غنی خوب ترا شناخته که یرای قدرت از همه چیز می گذری.

>>>   معامله گر.مردم تاجک هزاره ازبک را کشتی.همراه امر کی چهار سال مردم و بچه های جوان مردم شهید شد.یکا شدی.اگر همراه عبدالله نبودی تنها کاندید می کردی.حال مرد شوید.یک اوغوان باشد.نمی توانی شور بخورهر قدر همراه آمریکا معامله کنید.امریکا پشتنون ها را قبول دارد..اقلا از خون مردم دفاع می کردید.لعنت به منافع شخصی شما...سه بیانموس جنایت کار را رها می کند.همه شما پشتی آید.بخاطر صلح .کدام صلح اشک بیوه زن ها شما را بشرماند.تمام روزدر دزدی چور و چپاول گم بودید.در مدت بیست سال شما را تماشاه کرد.شما فکر کردید ذخارجی را بازی دادید.به هیچ صورت....صالح بچه های جوان را شهید کرد.همراه دانش کون دادگی واری استاده بودند.تف به همه شما.امریکا مقصد یک انتخابات را براه می اندازد.و بس.غنی را پس انتخاب می کند.همه این چال و رنرینک بود.

>>>   اگه این ادم یعنی عطامحمد خان این گپ را زده باشد نشان میدهد که این ادم هم یک آدم ایلایی دگه هیچ چیزی نیست. والله شرم باد که ما از تو طرفداری میکردیدم و حال نوکر اشرف غنی شدی. خجالت بکش که به زور بیرونت کردند و هیچ چیزی کرده نتوانستی.
مردم بخاطر حق خود میلیون ها قربانی دادند و ایا حال نمیتوانند از رای خود دفاع نمایند. فکر میکنی که هرکس مثل خود یک ادم لافوک است و بس.
شاهین شمالی

>>>   اقای نور باید بداند که محبوبیت خویش را قبلا بنا بر اشتباهات که عین مذاکرات با جناح مختلف داشته اند از دست داده است نظر ومشوره من به ایشان است بهتر برودید دوباره به کار قالین فروشی کسب پدری خویش را از سر گیرید شما وسیاست بسیار دور هستید ملت و مردم خویش را بیتشر از این خورد وکوچک نسازید دنباله روی شخصی را میکنید که ایشان هیپگاه به وعده خویش عمل نکرده باش ما هم نخواهد کرد یادتان باشد
قیام

>>>   آقاي نور، خودت راستي يك ببر كاغذي بودي. حيف اعتماد مردم بالآي إنسان بي اراده مانند خودت. اگر يك ذره هم شرف داري، آرام بنشين و متوجه سرمايه هاي به باد آورده ات باش. اگر رواني اينبار قدرت را گرفت، باز يكه تاز ميدان است و به داد همه شما معامله گران ابن الوقت ميرسد. خاطرت جمع باشد. بالاي مهره حساب ميكني كه تيوريسن فاشيزم قبيله است. وأي به حالت.

>>>   راستی که عطا محمد نور یک قمار باز عوام فریب پولپرست چوکی پرست است تا دیروز چه میگفت و امروز چه میگوید از همان ادم بی ریشه بگفته خودش مخفیانه و دزدانه با شرمنده گی از مردم سر خود را بپای همان بی ریشه خم کرد حال دیگر عطامحمد نور نزد هواخواهانش مرده است .....به اشخاص خاین فرصت طلب پولپرست از خود راضی شرم باد به عطامحمد نور ....

>>>   بسیار ادم لوده و سفله هم هستی تو نور بی عقل از تو کی پرسیده که مردم چه کار کنند . مثل تو همه مردم نیست که خودرا بخاطر چوکی ولایت یا پول های دزدی با یک متعصب و بی دین معامله کند مردم خون خواهد داد و از حق خود دفاع خواهند کرد و به تو لوده دیگر مربوط هم نیست خود فروش .
افغان

>>>   تو بی منطق گاهی یک طرف وگاهی طرف دیگر ماش واری لول می خوری

>>>   فرزند فرزانه بلخ !!!
این جنگ سالاران دزد نه پشت دارند نه رخ

>>>   عطا محمد نور باید شرم و حیا کند و به یاد بیاورد که چه تمطراق و ژست و خیز میکرد و حنیف اتمر را حامی‌ داعش قلمداد میکرد و اشرف غنی را یک مرد روانی و فاشیست. رفت با غنی معامله کرد، ناکام شد پس رفت با حنیف اتمر باز ناکام شد، و حالا هنوز هم با دیده درایی از تیم تقلب کار و فاسد اشرف غنی حمایت میکند به آمید دریافت یک مقام. آقای نور یادت است وقتی بر علیه عبدالله عبدالله تبلیغ میکردی، همین صالح گک که میخواهد معاون رئیس جمهور شود، چگونه بی‌ آب و بی‌ پرده ات ساخت و با تمام بیشرمی و بی‌ احترامی بر علیه ات استاد شد؟ از صالح گک توقع نداشته باش چون خودش به زودی از طرف اشرف غنی "چ..ب در کو... .ش میرود و نامش کشمش میشود".

>>>   آفای نور!
آرزومندم از مردم گوسفندی که اضافه از سه دهه بخاطر جنابعالی کشتند و کشته شدندا و گلو پاره کردند نباید بازهم بخاطر پیشبرد منافع شخصی خود واهداف بیگانگان ازایشان استفاده ابزاری نمایید. گرچه میدانم آنقدرها هم اطلاعات کافی از تاریخ استعمار وسرنوشت مزدوران سر سپرده شان دارید. معهذا به این اندیشه نباشید که کسانی چون ایرک پرنس امریکایی شمارا تاج سر خود خواهد ساخت.استعمار امریکا در تاریخ خویش پیش ازین هم امپراطورهای مزدور وبی ارزش زیاد داشته.اگر اسامی کسانی چون نارییگا پانامه و مارکوس فلیپین و نگوین وان دیو ویتنام و غیره را درحافظه تاریخی خویش ندارید. امیدوارم قبل ازینکه حلقه غلامی را به گردن بیندازید یکبار کتاب براندازی استیفن کینزر ترجمه فریدون گیلانی را بدقت مطالعه کنید بعدا اگر هنوز هم شمه وجدانی در وجود مبارک باقی نبود میتوانید به راه خود ادامه دهید.

>>>   بالاخره قومندان عطامحمد نور ثابت کرد که به منافع علیای کشور متعهد است و جواب دندان شکن را برای عبدالله عبدالله ارایه کرد و عبدالله را از رفتن به ریاست اجرائیه هم ناامید کرد
جان احمد از چاریکار

>>>   از سخنان عطا محمد نور حمایت باید شود

>>>   به عطا سبز سرخ و نارنجی بگوید گ... خوردی تو پوفُوک لوگری۰ چقدر احمق بودیم که با سرسختی از تو معامله گر مفسد حرامزاده دفاع میکردیم۰

>>>   بالاخره قومندان عطامحمد نور ثابت کرد که به منافع علیای کشور متعهد است و جواب دندان شکن را برای عبدالله عبدالله ارایه کرد و عبدالله را از رفتن به ریاست اجرائیه هم ناامید کرد
جان احمد از چاریکار
از سخنان عطا محمد نور حمایت باید شود

>>>   موضع گیری های عطا نشان دادکه همان وقت هم حق با عبدالله بوده و این معمله گر برای معامله سرگردان.

>>>   معلم عطا از رهبري تاجكها افتاد و فعلا مثل ماش ميلولد. من شخصا سرش حساب ميكردم و جناب استاد عطا خطابش ميكردم . اين معلم محترم اصلا از كوچه سياست عبور نكرده و نميداند كه رهبر در موقف رهبري يك جريان سياسي نباييد به ضد منافع ان جريان عمل كند.
شما معلم صاحب اگر سياست بلد ميبودي نباييد كنار اتمر ميرفتي باييد مردانه خودت را كانديد ميكردي و ائتلاف را حفظ ميكردي وقتي حفظ نتوانستي بايد به مردم اعلان ميكردي كه عبدالله را با وجود كه خوش ندارم بخاطر شما مردم بازهم يك چانس ديگر برايش ميدهم . اين كار هم باعث پيروزي و هم باعث محبوبيت بيشترت ميشد. اگر واقعا مشاور نداري با من تماس بگير.
سلطان سنجر

>>>   او بچه تو که در بالا نوشتی خود جان احمد از چاریکار هستی یا همو گُل بچه
اوغانش؟؟؟

>>>   گُل بچه اوغانش است، معلومدار۰ جان احمد چهاریکاری خودش خبر نداره، اگر نه می فهمی دگه۰۰۰


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است