چه کسانی با ترور سران موافق اند؟
 
تاریخ انتشار:   ۲۳:۴۳    ۱۳۹۸/۸/۲۶ کد خبر: 160914 منبع: پرینت

حالا که نام مردم افغانستان "بانام تروریست" در جهان شناسانده شده است، پس بیایید در درجه اول سران مملکتی بی انصاف و نالایق و خیانتکار خود را ترور کنیم!
از شما مردم می پرسیم، چه کسانی در افغانستان باید ترور شوند تا وضعیت به حالت عادی باز گردد؟
آیا با ترور حامد کرزی، اشرف غنی، عبدالله عبدالله، گلبدین حکمتیار، فضل الهادی مسلمیار و... افغانستان از حالت بحران خارج می شود؟
کد (10)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
سران
افغانستان
نظرات بینندگان:

>>>   یک مردم پیدا شود و یک به یک این سران فاسد و چوکی پرست را ترور کند و مردم را از شر این مفسدان نجات بدهد.
شیما کابل

>>>   رئیس جمهور فیلیپین ( رودریگو دوترته ) به شهروندان این کشور اجازه داده است که می توانند به پاهای مقام های فاسد تیراندازی کنند.
دوترته گفت:- "اگر مالیات، هزینه، عوارض گمرکی و غیره را پرداخت می کنید و این احمق ها خواهان رشوه هستند، به آنها ضربه بزنید. اگر سلاح دارید می توانید به پای آنها شلیک کنید، اما آنها را نکشید
- اگر رئیس جمهور افغانستان هم چنین اجازه به مردم بدهد ، یک مامور حکومت را نخواهی دید که از پاها معیوب یا لًـنــــگ نباشد،

>>>   عبدالله و اشرف غین هر دو خائنین ملی و قابل مجازات در بلند ترین سطح آن اند. عبدالله شخصی جبون، مبتلأ به مرض خودکم بینی، عیزک، و نوکر استخبارات خارجی است. غین شخصی نامرد مبتلأ به امراض گوناگون روانی، جاسوس، فاشیست، و دروغگو است. هیچ یک از این دو خائن درد ملت را در سر ندارند و محض برای منفعت خود و باداران خارجی خود به این مقام ها گماشته شده اند. تاریخ روزی انتقام ملت را از هردو خواهد گرفت.
گلداد کابلی

>>>   همه میدانند که مزدور واجنت وغلام همه حد اقل در نوشتارواز نگاه لفظی در یک مرتبه ورتبه قرار دارد کس سر مزدور وزیر مزدور را سراغ ندارد اینها همه نوکران بیگانه وگوش به فر مان اجانب اند نه غین ازخود اراده واختیار دارد ونه هم عین اینها دوروی یک سکه ویا فرمان بردار یک منبع میباشند ونیک میدانند که انچه اجرا میشود وعملی میگردد دستورش از یک مرکز صادر می شود در دنیا محکوم ومظلوم بسیار است ولی به اندازه ای عین وغین کسی ندیده باشد عده ای عبدالله را ملامت میکنند وسنگش بار مینمایند که چراگویا در برابر تصمیم های غنی استادگی نمیکنداما عبدالله میداند که غنی هیچ کاره ای نیست وحتما قیمت غنی وعبدالله در کنفرانس دوحه معین گردید وهمه دانستند که اینها همه به پشیزی ارزش ندارند مانند زندانی های سیاسی اندواحتمالا در خورد ونوش خود هم چندان ازادی عمل نداشته باشند ونوع لباس ونحوه ای لباس شان را هم دیگران انتخاب مینمایند وقتی عبدالله از مسولیت وقبول مسولیت طرفه میرود بسیار حرفهای به گفتن دارد اما نمیتواند بگویدواگر بگوید سرش جت ومالش لیلام میشود وغنی هم تا انحد بی پاس نیست که حق السکوت عبدالله را مجرا ندهد اما میداند که اوگاهی در برابر غنی مسامحه نداشته ونخواهد داشت بلکه این همه کرنش وتواضع رادر برابر ارباب های بزرگتر داردانا لله وانا الیه راجعون
ولایت خان از کاپیسا

>>>   غنی وعبدالله در طی پنج سال بجز غزل نصب کمپاینی کاری نداشته اند هر کدام تلاش کرده اند که افراد بانفوس و چهره های نسبتا سر شناس و پولدار را در کنار خود داشته باشند الیته که هیچ کاه مفهوم شایسته سالاری به منظور تامین عدالت در جامعه نزد اینها مطرح نبوده . اگر کوتا نظری نگاه کنیم به دوره پنج ساله غنی و عیدالله ، اینها عاملین ایجاد بحران و شکاف های عمیق اقتصادی ، سیاسی ، فرهنگی و اجتماعی اند . تعریف امنیت نزد غنی در دیوار های ارگ خلاصه می‌شود و عبدالله هم در قصر سپیدار . در سیاست داخلی حکومت و حدت ملی ، جز ایجاد تفرقه میان اقوام و قبضه کردن قدرت و حفظ کرسی ریاست دست آورد دیگر نداشته اند .

در سیاست خارجی در طی مدت پنج سال دید گاه روشن و پلان مدون که که تعریف واضیح از منافع ملی افغانستان داشته باشد و با توجه به منافع علیای مردم مردم گام برداشته شود وجود نداشته . سیاست حاجی ما بستر دنباله رو سیاست خارجی برونی ها بوده است بخصوص امریکا و پاکستان . البته داشتن این گونه برخورد سیاست مطیع بودن غنی وعبدالله بیشتر برخواسته و نگاه شان در بقا و حفظ قدرت بوده است
حالا شما به این دو عوام که تشنه قدرت و ثروت اند به مردم اندک توجه ندارند رای میدهید

>>>   عبدالله در اخر یک کار کرد باید از ابتدا تا حال همین کار را میکرد چراکه غنی را در قدرت خود که قدرت مردمی و رادی مردمی بود شرک سغاخته است

>>>   چشم سفید تر از گلبدین حکمتیار ، عوامفریبتر از غنی احمدزی و بی کفایت تر ازعبدالله عبدالله سیاستمداری را درحال حاضرسراغ دارید ؟؟؟
نور محمد خرمی

>>>   من از این دولت هیچگونه باوری ندارم. مزدوری امریکا بر ریختن خون جوانان یک گناه نابخشودنی است که این مزدوران قدار با تفاهم بر کشتن جوانان در میدان جنگ مرتکب جنایت نابخشودنی شده اند...
هیچ توجیهی قابل پذریش نیست که از اعمال خود سرانه و ریختاندن خون جوانان بخواهند از اینان توجیهی صورت گیرد...
ملتی در نگرانی اقتصادی برهم خورده دولتی فاسد، وزیرانی بیکاره و بی کفایت، امنیت صفر، گرانی به اوج خود، مافیای ثروت شریک بر اعمال دولت و دولت با باج گیری طبقه تاجر و صاحبان سهام را حق سکوت گرفته و هیچ برنامه بر اعمال قیمت های که انحصاران تجارت بر قانون خودشان بیاورند را ندارد، نبود مجریان درست قانون بر کرسی ها مهم عدلی، نداشتن صلاحیت جهت اجرای عدالت و کارکرد برای پیشرفت یک ولایت از طرف حکومت مرکزی... از جانب والی ان ولایت، فساد گسترده در بخش ها و تمام ارگان های دولتی و از همه مهمتر تحمیل کردن یک حکومت دست ساخته از جانب خارجیان آیا انتظار پیشرفت را داریم...؟

دخالت قوی اصلی سر قومندان اعلا بر عزم و جلب پست های مهم دولتی، با مشاوره غلط مشاورین زیاد در اطراف ارگ و اینها همه بخش کوتاهی از ناتوانی و اعمال یک خودت خود سر میباشد که یک ملت را در سردرگمی برده است.

مصارف بیجا برای تشریفات از بعضی جشن ها و سالگردها... این همه از دامن لکه دار و قاتل هزاران جوان این سرزمین دارد حیف و میل میشود... و هزاران کارهای که در داخل خودشان دارند انجام میدهند....

عزیزه هاشمی

>>>   آیا انسان ها تا این اندازه ، وجدان خود را از دست می دهند که یک نظامی خارجی هموطنش را در خاک خودش ، در خانه خودش مورد تهدید قرار دهند و او این حقارت را این ظلم را ، این قلدری و زور گویی ظالم اجنبی را تعبیر کند که هموطنش ، طالب شده ، خلقی شده و یا دارنده کدام تفکر دیگر است.

این جا افغانستان است و هر افغان حق دارد که چنانیکه برداشت دارد ، چنانیکه بینش سیاسی و مزهبی دارند ، چنان باشند ، مگر برای نهآدینه کردن چنین عقیده نباید تهدید ، ارعاب و یا زندگی سیاسی - اقتصادی هموطن خود را مورد تهدید قرار دهد.

بدترین سناریو کشنده و تباه کننده برای یک ملت این است که گروهی(حزبی ، سازمانی ، تنظیمی و یا جبهه ای) بخاطر نهآدینه نمودن تصورات سیاسی ، مزهبی و قومی خود ، عساکر مسلح خارجی را وارد خانه مشترک خود نموده و گریبان برادران ، قوم و با هموطن خود را بدست اجنبی بدهد خود با او در زدن ، بستن و کشتن هموطن خود با اجنبی همکاری نماید.

در چنین وضیعت افغان واقعی که خود را نفروخته است باید با تمام توان و قوا کوشش کند تا اجنبی را از کشور بیرون و حتی افغان ، نه ، سگ افغان را برای
جابجایی آبی ترجع دهد.

ما در تداوم زمان تمام مشکلات ، اگر وجود داشته باشد ، نه اینکه اجنبی برای بقای خود ترویج نموده باشد ، خود را حل نموده می توانیم ، ولی زخم ناسور اشغال را با تداوم هیچگاهی تداوی نموده نمی توانیم ، زیرا اشغالگران پیهم برای بقا ، بهره کشی و یا به اصطلاح تطبیق پلان های انرژی خود ، زخم می زنند ، تخم نفاق می پاشند .

هموطن ، آیا چنین نبست؟
اگر چنین است پس چرا سکوت را ترجع داده ای ؟
Safi Mohmmadshah

>>>   از سر تا قدم این حکومت فاسداست از خود غنی شروع تا چوکیدارش
اگر این طور نباشد هیچکس در هیچ مقامی نمی تواند رشوت بگیرد و فساد کند
آب هیچ وقت از پایین گل آلود نمی شود
آب همیشه از بالا گل آلود است

>>>   عبدالله متخصص تقسیم چوکی هاست ، دیگر هنر وبرنامه ندارد ، در طول سی سال به غیر از تقسیم چوکی آنهم به ناعادلانه ترین شکل حرف وعمل دیگری از او ندیدیم

>>>   یک تعداد مردم خر اند و غنی خر سوار تا سواری بدهند سوار می شود
هر وقت به ماتحت خر سوار لگد زد و از زین به زمین افتاد باز خر ها آرام می شود

>>>   هموطنان ، چرا خاموشيد؟ چرا سر نوشت خود بدست دوكانداران قومي داده أيد؟ در وطنيكه تقريبن ٣٥ مليون نفوس دارد و أكثريت آنرا جوانان تشكيل ميدهد، چرا سرنوشت خود را در دست چند جاسوس، خاين، تقلبكار و معامله گر داده ايم. در دو ماه اخير در اين انتخابات ننگين و شرم آور فقط دعوا ء بالآي ١،٨ مليون راي است، انهم با تقلب. اگر اين رأي را بالاي ١٨ كانديد تقسيم كنيم، چند رأي به هركدام ميرسد، فقط ١٠٠ هزار. آيا اين قابل قبول است كه يك ريس جمهور با صد هزار رأي بالآي گرده هاي مردم سوار باشد.و مثليكه شركت بابه كلانش باشد، تمام هستي اين وطن را بباد هوا بگيرد. هر كدام اين دوكانداران بخاطر قدرت تپ و تلاش دارد تا از آنطريق هست و بود اين وطن را به يوما ببرد و چور و چپاول كند.

>>>   رحمت‌الله نبیل نامزد انتخابات ریاست جمهوری:
در هفته گذشته یک کمیشنر، تعدادی از کمیشنران دیگر به خانه می‌خواهد و چند وزیر کابینه نیز حضور پیدا می‌کند که گویا از راه می گذشتیم و خبر رفیق خود گرفتیم. از تمام آنچه پشت پرده علیه آرای پاک مردم می گذرد در جریان استم. از یک یک رای شفاف مردم دفاع خواهیم کرد و به تقلب‌کاران اجازه نخواهیم داد. کمیشنران متوجه مسوولیت بزرگ شان باشند.
خبرنگاران هرات

>>>   عرض کنم اینکه سران حکومت وحدت ملی غرق در پول بیت المال اصلن به فکر مردم بیچاره افغانستان نیستند
نرخ ونوا به اوج خود رسیده است بنده که ماهانه بیشتر از 20 هزار افغانی معاش دارم به سرنوشت فامیل خود رسیدگی کرده نمیتوانم البته از نگاه اقتصاد آن بیچاره که کم تر از 8 هزار افغانی معاش ماهوار دارد چطور بتواند فامیل خود را بچلاند.
واقعاً جای بسا تاسف است
در نبود شان کاملاً موافقم.

>>>   نیازی به ترور این خائنین نیست. هر تروری ترورهای دیگری را به دنبال دارد. بسیج سیاسی مردم و طرح بدیل بهتری برای تأمین حقوق و آزادی های سیاسی-مدنی مردم می تواند به کار این شیادان تاریخ نقطهٔ پایان بگذارد. بی تفاوتی عامه و فقدان طرح بهتر دردهای اصلی اند که کشور به آن ها مبتلأ است. این دردها را باید علاج کرد نه این که موج دیگری از خودنریزی را به راه انداخت.
داود

>>>   شمشیر خدا بر گردن این خائنین و قاتلین و برادران تروریستهای طالب و داعش و نوکر امریکا و پاکستان فرود آید تا مردم از دست این فاسدان و مزدوران نجات پیدا کنند.
شاه گل کابلی

>>>   لست که باید اعدام شود عبارت اند ۱ کرزی پدر فساد ۲ غنی ۳ احدی ۴ فاروق وردک ۵ زاخیل وال ۶ راکتیار ۷جمه خان همدرد ۸ منصور نادری ۹ چلی تره خیلی و ۱۰۰ نفر از وزیر های ۱۸ سال اخیر

>>>   هرکس که درکشور ترورست پرور پاکستان زندگی کرده وبه آنجا رفت و آمد دارد یا درجیبش کلدار است باید به جنت اعزام شود

>>>   اگر یک نفر را کشتی محاکمه می شوی
اگر صد ها تن را کشتی تبادله می شوی
اگر هزاران تن را کشتی سفیر مذاکره می شوی
اگر صدها هزار را کشتی امیر بلا منازعه می شوی
اگر هیچ کس را نکشتی:
مظلوم و بیچاره می شوی
از نظر ها کناره می شوی
با مقامات بیگانه می شوی
در بازار سیاست بیکاره می شوی
پامال هر مست و دیوانه می شوی
ملامت هر ناکس و هرزه می شوی
به مُلک های مردم آواره می شوی
در گوشه عزلت پوده می شوی
یا هم به نا حق کشته می شوی

از صفحه امین الحق مایل

>>>   Maihanjar Raza
چرا زنده كش ، مرده پرستيم ؟؟
رضا ميهنيار
٢١ نوامبر ٢٠١٩
٣٠ ميزان ١٣٩٨
خيلى تعجب آور است؟ كه در تاريخ معاصر افغانسان، كه بر سر هيچ يك از شخصيت سياسى و فرهنگى، اين سرزمين ميان اقوام وحدت نظر وجود نداشته و ندارد!؟ اما اين اولين بار است، بطور استثناء ترور وحيد مژده، تاجيك تبار پنجشيرى، زاده استان بغلان، دانش آموز مكتب حبيبه، دانشجو دانشكده اقتصاد كابل
(١) عضويت در حزب اسلامى گلبدين (٢) دعوت اسلامى، سياف (٣) جميعت اسلامى ربانى (٤) كارمند وزارت خارجه رژيم طالبان؛ حضور در همه نشستها صلح در داخل و خارج كشور . منحيث ژور ناليست، تحليلگر، كارشناس (خلاصه بانك اطلاعاتى بود) اين محبوبيت، وحيد مژده در ميان گروه ها سياسى، فرهنگى: مثل رئيس اجرائيه ، (از ارگ چيزى نشنيده ام ) ژورناليستان، تحليلگران چپ و راست، طالبان وحشى و خون آشام، سخنگويان احزاب سياسى از راست تا چپ... همه و همه يكصدا از كار كرد ها وحيد مژده ستايش كردند؛ و ترور او را محكوم نمودند!؟
نوت؛ ازمنظرمن اين يك قدم مثبت است، اگر شهروندان أفغانستان به اين نتيجه رسيده باشند،همه ، بشمول طالبان صادقانه خشونت و تروريست،انتخار ، انفجار محكوم نمايند !!!

>>>   این همه مردم بیچاره ترور و انتحاری می یک مرد پیدا شود این خائنان را از زندگی ساقط کند تا مردم ما به آرامش برسد.

>>>   هموطنان عزیز اشرف غنی نه درس اقتصاد خواند و نه دکترای علوم دارد و زندگی وتحصیل آن تماٌ جعلی است در یوتوپ ویدو راجیع به جعل دکترای اشرف غنی از یک نفر امریکای افغان تبار موجود است. غنی پرتاب شده از طرف یهودان امریکا و انگیس بخاطر نفاق ملی بین جامعه مسلمان افغانستان بخاطر قتل عام کشتار بی رحمانه مردم بی دفاع ما شهود آن همین 48000 سرباز شهید ما از عدم مدیریت همین غنی ریس جمهور رای گوسفندی و مغز دوم گنده متعصب فاشیست جهان بعد از هتیلر فاشیست است و این روانی متعصب وشخصیت بی رحم و افکار درغلگر آن خیلی مایوس کننده است .
اشرف غنی واقعا لیاقت مقام ریاست جمهوری نداشت وندارد ، از اشرف غنی اعمال گفتار در برنامه های ساخت وساز آن با هم همخوانی ندارد یک چیز میگوید دیگر چیز عمل می کند که گویی اربا یک قبیله کوچک است نه ریس جمهور همه ملت پر افتخار افغانستان.
مردم آگاه و چیز فهم روشنفکر و عدالت خوا جامعه افغانی این شخص متعصب دوری بی برنامه دروغین آن رفا و اقتصادی را در طی پنح سال حکومت آن خوب درک کرده اند زن غنی و زن داود سلطان زوی مشاور زن رولا غنی 280 میلون حق میلون کودک بی پدر و بی سر پنا را دذدیدن وامید وارهستم همه مردم نیز درک کرده باشند و بزودی تصمیم جایگزینی اشرف غنی که واقعاُ این شحص مریض جسمی و روحی است توان کار و مدیریت کشور ندارد. افغانستان کشور جنگ زده ما با یک شخص صحتمند صاق بوطن ودلسوز بتام اقوام مردم ما با حساس باشد گماشته شود و در غیر ان ادامه پنچ رای جعلی ریاست جمهوری اشرف غنی و طن بطر بهران فاجعه در حرکت است.
مسولیت این همه خونهای ریخته شده طی بیشتر از پنج سال حکومت ناکام شما متفکر فاشست دوم جهان بعد از هلتر برنامه های دروغین بی نتجه که 65 درصد مردم ما امروز زیر فقر تنها در حرف پوچ تو مفز گنده است و نتجه این فقر بیکاری جنگ سرتاسیر در سرتاسر افغانستان بگردن شما قدرت طلب متعصب است.
سلام عرض ادب آگا هان صاحب دل کسیت شایسته رهبر کرسی ریاست جمهوری این کشور جنگ زده ؟ او باید شحص صادق دارای ایده فرا قومی باشد ، کشور را از عقب ماندگی تاریخی، جهل، فقر و وابستگی، و جنگهایِ خانمان سوز خون ریخته شده ای 48000 سرباز وطن امروز بیرون آورد و مردم عزیز بی دفاع ما را به جاده‌یِ آسایش و رفاهیت ، وحدت و امنیت رهنمون کند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است