روند نجات داعش توسط دولت افغانستان جریان دارد
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۲۱    ۱۳۹۸/۸/۲۳ کد خبر: 160895 منبع: پرینت

«ذبیح‌الله مجاهد» سخنگوی طالبان در واکنش به تسلیم گسترده تروریست‌های داعش به نیروهای امنیتی افغان در بیانیه‌ای گفت که پس از عملیات گسترده طالبان برای محو «فتنه داعش» در ولایت «ننگرهار» و دیگر ولایت‌های مجاور آن روند نجات داعشی‌ها توسط نیروهای دولتی آغاز شده است.
به گزارش تسنیم، وی افزود که اخیراً 121 نفر از اعضای داعش در شهرستان «اچین» در محاصره این گروه قرار داشته و با خطر اسارات و مرگ مواجه بودند که توسط نیروهای دولتی نجات داده شدند.

مجاهد با اشاره به تسلیم شدن بیش از 300 نفر از اعضای داعش به نیروهای دولتی در روزهای اخیر علت آن را عملیات طالبان دانست و ادامه داد که دولت افغانستان از داعش بطور جدی حمایت می‌کند و این حمایت‌ها پیش از این نیز در ولایت «جوزجان» و برخی دیگر مناطق افغانستان دیده شده است.
سخنگوی طالبان ادامه داد: دولت می‌خواهد با نجات دادن این فتنه‌گران، آن‌ها را به عنوان تهدید حفظ کنند تا اِشغالگران و نیروهای دولتی از موجودیت این پدیده استفاده ابزاری کنند.

«سامی یوسف‌زی» خبرنگار سرشناس افغانستانی نیز پیش از این درباره تسلیم تروریست‌های داعش به نیروهای دولتی گفته بود که این اقدام پس از حملات گسترده طالبان به داعش روی داده است.
گفتنی است که سال گذشته نیز پس از عملیات گسترده طالبان علیه داعش در شمال افغانستان، اعضای این گروه تروریستی توسط بالگردهای ارتش افغانستان از محاصره طالبان نجات یافتند و در حالی که بیش از یک سال از تسلیم شدن این تروریست‌ها می‌گذرد دولت هنوز آنها را محاکمه نکرده است.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
نجات داعش
دولت
نظرات بینندگان:

>>>   Khalid
احمقانه ترین حرف از زبان فاشیست ترین زن در کشور ما:
آرین یون در مجلس نمایندگان گفته است: "رهایی سه زندانی طالب یک گام عملی از سوی دولت در روند صلح است و اگر نتیجه دهد باید در آینده هم زندانیان تبادله شوند تا روند صلح کامیاب شود. پیام ما به یکتعداد خاک فروشان که خلاف این تصمیم سخن می‌زنند؛ این است که بگذارید که صلح در کشور بیاید."
کسانیکه از این عمل غنی انتقاد کرده اند یاد شان باشد که خاک فروش هستند جز اسمعیل یون و خانم و تیم ارگ
شما چه گفتنی دارید؟

>>>   اول اینکه طالبان خود جاسوسان پاکستان هستند و بنفع پاکستان و بدستور ای اس ای حرکت میکنند و حال که سخنگوی طالبان نشسته در دفتر ای اس ای وقتیکه از تسلیم شدن ۳۰۰ تن داعشی بشمول خانواده های شان است به نیرو های مسلح کشور ما خبر شدند با این دروغ های شاخدار همیشگی شان میخواهند که امتیاز اینکار را از نیرو های مسلح ما به غسپندبه قپند برای خود شان طالب و داعش هردو از یک ابخور اب میخورند و از یک دستگاه جهنمی استخبارات انگلیس مشرب پاکستان و نظامیان انکشور تمویل و تجهیز و هدایت و رهبری میگردند اینکه در بعضی جا ها بین شان یگان جنگ پراگنده صورت میگیرد روی منفعت شخصی خود شان است مانند دو انباق و یک شوهر بدل علیه یک دیگر عقده دارند طالب میخواهد که شوهر خودش باشد و داعش میخواهد شوهر خودش و اینکه دولت افغانستان چرا داعشی های تسلیم شده را محاکمه تا حال نکرده این نه قانون اسلامیست ونه قانون نظامی و مدنی که تسلیم شده را پس از تسلیمی و گذاشتن سلاح اش بزمین و ترک خصومت انرا محکمه و زندانی کند با تسلیمی گناه گذشته ان قابل بخشش است قانون طالبان نه به قانون اسلامی ونه به قانون مدنی و نه به اخلاق انسانی حقوق بشری به هیچکدام برابر نیست قانون خاص خود شان را دارند هرکه گرفتند و یا به انها تسلیم شود سر میزنند .

>>>   داعیش از طریق قوای امریکا به افغانستان امده است

>>>   مردم
اگر طالب هم از بین برود و داعش هم نابود شود پس این ۳۶۰ هزار قوای مسلح چی کند و قوای خارجی به چی مصروف شود و کود ۹۰ و ۹۱ و کود بی بی گل و پول های اوپراتیفی چگونه و در کجا مصرف شود؟

قبول کنید که از ۳۶۰ هزار قوای مسلح ۲۶۰ هزار آن بیکار شود و هر فرد هم نان آور ۵ نفر باشد پس به حساب ریاًضی مغز متعفن متفکر ۱ ملیون ۳۰۰ هزار نفر گرسنه میمانند

و مثل این دیگر تاثیرات جانبی آن
پس مثلیکه پلیس برای تداوم کار به وقوع جرم و جنایت جنایتکاران نیاز دارد و داکتر به هرچه بیشتر شدن مریضان و امثالهم

غنی هم به داعش و طالب و بحران نیاز دارد تا دست باز داشته باشد و خیر خیل اش را خوش بسازد تا بی بی گل خوش خلقی کند.

>>>   "سگ زرد برادر شغال است" این طالب و داعش همانند خلقی ها و پرچمی ها اند بین هم تضاد دارند مگر همیشه با همان چکش‌ بر فرق ملت می کوبند. حال این طالبان می گویند که ارگی ها طالب نه بلکه داعش هستند!!؟؟
آزاده

>>>   آرین یون خانم اسمعیل یون مریض روانی است دلیل دیگرش اینست که حالا اسمعیل پیر شده


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است