مستندسازی «آزار جنسی در ارگ» نهایی شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۱۲    ۱۳۹۸/۸/۱۵ کد خبر: 160807 منبع: پرینت

کمیسیون حقوق بشر اعلام کرد که بررسی و مستندسازی ادعاهای «آزار و اذیت جنسی زنان در ادارات دولتی، به ویژه ارگ ریاست جمهوری» نهایی شده است.

دبیرخانه ویژه‌ای که برای بررسی این ادعا در کمیسیون‌ حقوق بشر ایجاد شده بود اعلام کرد که پرونده ادعاهای «آزار و اذیت جنسی زنان در ارگ» روز پنجشنبه به دادستانی فرستاده خواهد شد.

شبنم صالحی، دبیر کمیسیون حقوق بشر در بخش زنان و مسوول دبیرخانه ویژه برای مستندسازی ادعاهای آزار و اذیت زنان در ادارات دولتی و غیر دولتی (سه شنبه 14 عقرب) به روزنامه ۸ صبح گفت که نتیجه بررسی‌ها در این مورد همزمان به ارگ ریاست جمهوری و دادستانی فرستاده خواهد شد.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
آزار جنسی
ارگ
نظرات بینندگان:

>>>   همزمان مدال هایی طلایی پاکیزه گی برای اشرفک و باند مافیایی او هم فرمایش داده خواهد شد.
آزاده

>>>   شرمت باد ریس ارگ که دست درازی به ناموس مردم از داخل ارگ و بهحمایت ارگ صورت گرفته و مستند سازی هم گردیده است بعوض اینکه حراست از ناموس زن و دختر مردم را کنید به انها دست کثیف تان دراز میگردد که مایه ننگ تاریخی برایتان است در هیچ زمان چنین جنایت صورت نگرفته بود که در زمان شما صورت گرفته است .

>>>   درشفاخانه هاىكابل شمابرويد ببينيدكه زنان مردان را آذارو ازيت جنسىميكنند شيمه ده جان داكتران مردنمانده كه مريضاره معاينه كنند اين كارداكتر

>>>   ا
غنی خودش از دین بی زار است او یک شخص یهودی اصل امریکای است

>>>   من نمیدانم که وقتی در ارگ کسی با غنی مقابل میشود و غنی دهن به فحاشی چیغ و فریاد می گشاید چگونه میشود از این صحنه سند تهیه کرد ؟
با داخل شدن در ارگ و به خصوص نزد غنی فرد باید همه وسایل دست داشته اش را به خصوص موبایل و امثالهم را تسلیم کند و آنگاه نزد ارباب به ملاقات برود حال وقتی این فرد بیرون آمد و ادعا کرد که غنی وی را توهین کرده یا فضلی از نزدش تقاضای جنسی کرده از وی سند میخواهند و این سند چگونه باید تهیه شود؟

آیا اتاق کار غنی و فضلی کمره ۲۴ ساعته دارد تا در صورت ادعا به آن کمره مراجعه شود اگر ندارد خواستن سند احمقانه نیست؟

وقتی بیشتر از سه نفر در یک مورد مشخص به گونه جداگانه و در اوقات مختِلف بالای یک فرد عین ادعا را نمایند دیگر نیازی به سند نیست.
شما بیایید چند تا دختری که از طریق ارگ به مقامات بلند و یا پارلمان نصب شده اند را فردا از کار بر کنار کنید و بعد ببینید که این دختر خانم ها چه ادعاهایی بالای عالیجنابان میکنند.

>>>   چه توطیه های که شر و فساد علیه ریس جمهور متفکر کشور ما انجام نمی دهند،مردم با این سفسطه گویی های شما باور ندارند چون بعد مدت طولانی غنی اولین کسی است که به هرنوع فاد نه گفت و علیه آن با قامت استوار مبارزه میکند.

>>>   جواب(چه توطیه های که شر و فساد علیه ریس جمهور متفکر کشور ما انجام نمی دهند،مردم)
هرگاه میگویی مردم گویا منظور تو همان پشتونیزم ها میباشد ما که تا آنجا که با مردم تعامل و رفت و شد داریم همه از جنایات غنی و تیم فاشیستش درد دل دارند و به خدا لعن و نفرینش میکنند خصوص به مردم ما تاجیک ها خیلی جفا و ستم روا داشت.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است