اینجا همه پول پرست و غلام بیگانگان هستند
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۱۰    ۱۳۹۸/۸/۱۴ کد خبر: 160795 منبع: پرینت

در کشوری زندگی میکنم که پیشوایان دینی اش با یک استخاره قبل از انتخابات رییس جمهور معلوم می کنند بعد انتخابات وزیر خارجه آمریکا نوه حکومت خلاف قانون اساسی تعیین میکند، سیاست مدار هایش با یک عطسه از هدف خود دست میکشند، با دشمن دیروز خود علیه دوست دایمی خود یکجا شده حرف و حدیث های زیاد می گویند.

یک کمپنی جرمنی بنام درملوگ در باقی کشورهای مختلف جهان در ظرف بیست چهار ساعت نتیجه ده ها میلیون رای ریخته شده در دستگاه خوده خوانده
برنده و بازنده انتخابات هارا معلوم می کند، ولی همین کمپنی نتیجه انتخابات ریاست جمهوری افغانستان را در ظرف شش ماه معلوم نمتواند.

بله اینجا کشوری بنام افغانستان است مردمان مظلوم و محکوم افغانستان چهل سال مرمی بم گلوله راکت سیر سیر خوردند و هیجده سال تمام شد فریب دروغ حیله و نیرنگ های آزادی و دموکراسی غربی ها را با شعار های پوپولیستی سیاست مدار های وابسته شان در افغانستان نوش جان می کنند و می خورند
ولی بدبختانه هنوز هم گرسنه هستند و هیچ از شنیدن شعار ها و حرف های دورغی و عوام فریبانه سیاست مدار های وابسته به بیگانگان سیر نمی شوند
و هر روز در هر کجا موقع پیدا شود در کنار شان عکس گرفته با افتخار نشر و پخش می کنند، ولی از کنار طفلک یتیم گرسنه چشم پت تیر می شوند.

گناه طفلاکان مظلوم و محکوم افغانستان چیست که یکی از گرسنگی و تشنگی در خانه خوابیده دیگری در روی جاده ها بوت را رنگ نموده تا نان خوشک به خانواده بی پدر خود ببرد؟
چرا که این وطن رییس جمهور مردم دوست ندارد و سیاست مدار های بشر دوست ندارد. مردمان اش هم سیاست مداران میهن پرست واقعی خود را بخاطری که پول ندارد دوست ندارند.
اینجا همه پول پرست، قدرت طلب و غلام و وابسته به بیگانگان هستند و برای گوش دادن به سخنان رهایی بخش و آزادیخواهی مردمان آزاده هیچ وقت ندارند.

داکتر انیسه "پشه ای"


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مردم
بیگانگان
نظرات بینندگان:

>>>   دیگر کشورها پنجهزار سال تاریخ ندارند!!
دیگر مردم جهان اینقدر بیش از حد غیرت ندارند !!!

>>>   جکومت باید یک پوهنزی د یگر در رشته چوپانی درپوهنتون کابل علاوه نماید چون کشورهای ایران وترکیه می خواهند افغان هارا دربخش چوپانی استخدام نمایند ک
از خبرگزاری آناتولی، با وجود دستمزد ماهانه حداقل 5 هزار TL لیره ترک (واحد پولی ترکیه) و پرداخت هزینه های اضافی، ترکیه از کمبود 150 هزار چوپان رنج می برد. برای رفع این مسئله، اتحادیه پرورش دهندگان برای یک راه حل عملی به دولت متوسل شده اند: دادن مجوز به مهاجران افغانستان برای کار به عنوان چوپان.

داعش 3 چوپان و 1800 رأس دام را با خود برد
برخی از مزارع قبلا چوپان افغانستانی را به کار می گرفتند، زیرا بسیاری از این مهاجران قبلا تجربه چوپانی دارند. با این حال ، در حال حاضر ، بیشتر آن ها کارهای غیرقانونی می کنند.
نیهات شلیک، رئیس اتحادیه مرکزی پرورش دهندگان گوسفند و بز ترکیه می گوید که مشکلات این بخش از یافتن چوپان های خوب ناشی می شود. او شکایت می کند و می گوید: مردم می خواهند وارد دامداری شوند، اما مشکلی در اشتغال چوپان وجود دارد.
به گفته این مقام ترکیه، دولت اکنون مشغول تنظیم مقررات است تا به مهاجران افغانستان اجازه دهد تا به عنوان چوپان کار کنند
ر

>>>   چطور شاخ نکشیم؟
سرزمین من جایی‌ست که در میان محکمۀ که قاضی باید به عدالت حکم کند، مرد متهم در پیشروی قاضی خانمش را با چاقو می‌کشد. این در حالیست که از ساحۀ بیرون محکمۀ ولایت کابل تا درون محوطه محکمه دوجا تلاشی پولیس است. در تلاشی بیرون از ساحۀ محکمه که داخل ولایت می‌شوید حتی سگرت و دوا را نمی‌گذارند. در داخل که تلاشی نهایی صورت می‌گیرد، حتی وکیل مدافع را با تلفون اجازه نمی‌دهند.جالب تر از آن اینکه قاتل از محکمه و محوطه فرار می‌کند ولی به جای پولیس محافظ، اقارب مقتول قاتل را در بیرون از محوطه دستگیر می‌کند. امیدواریم که در محکمه بعدی "مقامات" برایش چاقو تهیه نکنند تا این بار دستگیر کننده کشته نشود!
ای داد و بیداد!
رفیعی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است