دیدارهای عبدالله در سازمان شانگهای
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۵۹    ۱۳۹۸/۸/۱۱ کد خبر: 160758 منبع: پرینت




داکتر عبدالله در دیدار با ولادیمیر نوروف دبیرکل سازمان همکاری‌های شانگهای در شهر تاشکند

دبیرکل سازمان شانگهای

دبیرکل سازمان شانگهای

دبیرکل سازمان شانگهای



داکتر عبدالله در دیدار با عبدالله عارف‌اف صدراعظم جمهوری ازبکستان

صدراعظم جمهوری ازبکستان

صدراعظم جمهوری ازبکستان

صدراعظم جمهوری ازبکستان



داکتر عبدالله در دیدار با دمتری میدودوف صدراعظم فدراتیف روسیه

صدراعظم فدراتیف روسیه

صدراعظم فدراتیف روسیه

صدراعظم فدراتیف روسیه



داکتر عبدالله در دیدار با محمدقلی ابوالقاضی‌اف صدراعظم قرغیزستان

صدراعظم قرغیزستان

صدراعظم قرغیزستان

صدراعظم قرغیزستان



داکتر عبدالله در دیدار با عسکر مامین صدراعظم جمهوری قزاقستان

صدراعظم جمهوری قزاقستان

صدراعظم جمهوری قزاقستان

صدراعظم جمهوری قزاقستان



داکتر عبدالله در دیدار با اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور ایران

معاون اول رییس جمهور ایران

معاون اول رییس جمهور ایران

معاون اول رییس جمهور ایران



داکتر عبدالله در دیدار با قاهر رسول‌زاده، صدراعظم تاجیکستان

صدراعظم تاجیکستان

صدراعظم تاجیکستان

صدراعظم تاجیکستان



کد (10)

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
دیدارهای عبدالله
سازمان شانگهای
عکس
نظرات بینندگان:

>>>   از تصاویر فوق دریافت میشود داکتر عبدالله تنها در دیدار با همتایان ایران و تاجکستان یعنی جهانگیری و رسول زاده مترجم نداشته است و زبان فیمابین آنها فارسی بوده است اما در دیدار با باقی آقایان ترک زبانان جناب عبدالله مترجم دارد.

>>>   سلام . دیدار دیدار دیدار خب که چه ؟؟ چی سودی برای ما دارد از این دیدار ها هزار هزار تا حالا بوده و خواهد بود ولی ؟؟؟؟ !!! خود تان قضاوت کنید .
طاهر

>>>   داکتر عبدالله پوزیشن ریس جمهور را دارد اما غنی فاشیست فقط یک شخص کوچی به ریاست جمهور نمی خواند غنی باید ریس کوچی ها باشد

>>>   باز هم خوب شد که یک آدم سروکله داری رفته از افغانستان همان دیوانه نرفته.

>>>   شما بی ....هاپشت پوزیشن میگردن غیر در فکر چور چپاول خیانت هستند در فکر اباد وترقی این کشور نیستین چهل سال است که بالای مردم مظلوم حکومت میکنید وهیچ یک دستاورد ندارید یک فابریکه یک کارخانه یک بند برق یک کاریکه شما انجام داده بگوید
احمد از ترکیه

>>>   شــرو فساد به واقعیت فساد های شانرا ثابت ساختند قصرها در دبی ،ولاف خدمت زدن درافغانستان ، جواب خبرنگار دیلی میل را به هیچ زبان نه پشتو نه دری نه انگریزی ندادند ، چون میدانند دزدی شان افشا شده ، حالا دیلی میل یکتراتبه به زبان عربی ازین ها سوال کند دیده شود که حجواب میدعهند یانه ؟میتوانند درعربی بگویند که این پول ها غنیمت بوده،
پاروک وردک پول هاای مکاتب خیالی را که درافغانستان ساخته بود اصل وواقعی شانرا در دو محل شهر دبی ساخته است ، براستی کهپاروک وردک مجاهـــــد است !!!
ر

>>>   در تمام دید و باز دید عبدالله با بینی ملی سرخک خود با یک جوره دریشی و نکتایی سبز که دروقت جهاد به حیث ایزار بند از آن استفاده میکرد دیده می شود . خدا میداند که چقدر عرق بوی میداد. معلوم می‌شود که تمام ملاقات هایش در یک روز در یک اتاق ، سر سرکایی، تو برو که مه بیا، بدون کدام نتیجه صورت گرفته است. جالب اینکه هم خودش هم چوکره گک هایش بی صلاحیت، بر طرف شده، تقاعدی و در نوک ناوه قرار دارند. بهتر بود به شور بازار می رفتین یک چاینکی می خوردین هم خرج دولت کم هم شکم تان سیر. خدا تو غلام پشه ره بزنه که چه وقت به عقل می رسین.
الله محمد

>>>   غنی یهودی در طول ۵ سال دوره ریاست جمهوری اش فقط ۴۵ هزار هموطن بی گناه ما به خاک یکسان کرد

>>>   از تعداد ۴۶ هزار قتل نیرو های مسلح کشور توسط ترورستان از قوم غنی خودش معترف گردیده در حالیکه بیشتر و بیشتر از ا بوده و شاید حدود یکصد هزار سیده باشد و ترورستان طالبان بدونتلفات نبوده طالبانترورست دونیم چند ازتلفات نیرو های قوای مسلح ما را در نقاط مختلف کشور ما داشته که بیشترین کشته شده های طالبان ملیشای پاکستانی است یکنعداد کم شان که کارت هویت نظامی ملیشای پاکستان را با داشتند و اجساد مردار شان بدست قوای مسلح رسیده اناه را افشا کردند ولی متباقی کشته های انها به چتلستان برده شده و زیر خاک شدند ما نمی خواهیم که نه از ما کشته شود و نه از پاکستانی ها بشمول طالبان جاسوس پاکستانی اما انها در خاک ما تعرض کرده نه ما در خاک پاکستان پاکستان بزیر نام امارت اسلامی طالبان توسط نظامیان و جاسوسان افغان بنام طالب جنگ را علیه کشو ما براه انداخته و ناگزیر مدافعین کشور ما در تفابل با انها ایستاده گی ودفاع از خاک و مردم شان کنند نابود باد جنگ مرگ به جنگ افروزان و معترضین بخاک و کشور ما .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است