هم نري، هم غري و هم جنگ خيبري!
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۱۸    ۱۳۹۸/۸/۳ کد خبر: 160667 منبع: پرینت

آقاي حمداله محب مشاور ارشد امنيتي آقاي غني با حلقه خاص اش از كميسيون انتخابات ديدن نمود و خود را مطمئن ساخت كه دزدان حرفوي شب يكشنبه گذشته به مركز جمع آوري معلومات آن كميسيون كدام صدمه رسانيده اند و يا خير.

بدون شك آقاي حمداله محب و همدستانش در بحران كشيدن و تخريب انتخابات رياست جمهوري از ابتدا نقش عمده داشته اند و اتهامات شديد بر عليه وي موجود است كه وي هكر هاي هندي را در كابل جابجا نموده است تا به سيستم بايومتريك كميسيون انتخابات دسترسي پيدا كنند و نتايج را به نفع آقاي غني خاتمه بدهند.

ايشان بعد از اينكه متوجه شدند كه هكر هاي هندي دور از مركز كميسيون انتخابات چيزي از دست شان پوره نيست، بالاخره به همين نتيجه رسيدند تا به شب يكشنبه گذشته به كمك قطعه خاص وزّارت داخله قفل مركز معلوماتي را بشكنند و به بهانه سردي هوا داخل آن عمارت شدند.

جاي خَيلي خرسندي است كه تا كنون همه دسایس اينها خنثي و رسوا شده است. اما جاي تعجب است كه اين حلقه بدنام خَيلي ديده درا و بي حيّا اند كه نام بدي و ننگ تاريخ را هرگز بدوش نميگيرند و خود را هنوز هم پيروز همه موضوعات ميدانند.

نادر صیقل


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
محب
انتخابات
نظرات بینندگان:

>>>   برِ مه جالب اس كه د اي وختا آدم هاي هشيار؛ گپ هاي بيعقلي ميزنن!

>>>   حمد محب هم چیز را باخت و هم بود نه از دستش پرید.
جزئیات تا چند روز دیگر همگانی میشود.
بیچاره محب

>>>   حمد الله محب که از کمیسیون انتخابات دیدن کرد،اگر کدام کمی و کاستی دیگر در کار تقلب انتخاباتی باقی نمانده باشد،بزودی نتایج اولیه انتخابات اعلام میشود.

>>>   اول یک فرد از کمپنی خصوصی پنشیر وردک که سابق بنام امنیت ملی یاد میشدطورمصنوعی قصد جان مولاناعبدالله کرد تا بعد هکرها بالباس پولیس آمدند که گویا امنیت خراب است ، تیم ع را رخصت کردند بعد خود شان داخل شدند وراه رابرای برنده شدن غ صاف ساختند
خداکند حقیقت باشد چون برنده شدن غ صد مرتبه بهتر از برنده شدن ع است چون کابینه ع بازهم همان جنگ سالاران دزدان قلدران قانون شکنان ودزد های چپه شاخ هستند
اما کابینه غ کم از کم 50 فیصد بهتر از ع است
ر

>>>   کسی که برنده است و رای بیشتر دارد چه نیاز به شکستن قفل و یا دیگر اعمال خلاف دارد ، این تیم اودلا و دزدانش باشد که در هرچیز بهانه میگیرند

>>>   مطمن باشید متقلب فریبکار مریض روانی اشرف غنی احمدزی از نیروهای دولتی و امکانات دولتی استفاده کرده و انتخابات را به نفع خود تغیر خواهد داد. مطمن باشید که این مریض روانی و قومپرست تاریخ به زور بالای گرده های مردم سوار خواهد شد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است