خبرگزاری پژواک یک رسانه نزدیک به ارگ است
 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۳۵    ۱۳۹۸/۷/۳۰ کد خبر: 160640 منبع: پرینت

پژواک گزارشی در مورد سوء قصد به مولانا عبدالله عضو کمیسیون انتخابات تهیه کرده که در آن، گزارش‌ها در مورد سوء قصد نادرست خوانده شده است. پژواک اسم گزارش خود را تحقیقی گذاشته است.
من با اشتیاق تمام گزارش«تحقیقی» پژواک را باز کردم تا ببینیم که این گزارش چه به گفتن دارد.

پژواک، اخبار و گزارش‌های خود را به فروش می‌رساند و تا زمانی که حق‌الاشتراک پرداخت نکنی، قادر به باز کردن اخبار و گزارش‌های سایت پژواک نیستی. اما در مورد این گزارش، پژواک یک استثنا قایل شده و هرکس می‌تواند با کلیک کردن روی گزارش، آن را بخواند.

با آن‌که باور نداشتم، بتوانم گزارش پژواک را بخوانم اما به مجرد کلیک دیدم که گزارش باز شد. در این گزارش، فقط به نقل از سخن‌گوی وزارت داخله گزارش‌ها در مورد سوء قصد به مولانا عبدالله نادرست خوانده شده و گفته شده که شخص بازداشت شده کارمند امنیت ملی بوده و حالا رها شده و به کارش ادامه می‌دهد.

حجم این گزارش بیشتر از حجم یک خبر کوتاه نیست. یافته‌های گزارش متکی به اظهارات یک مسوول امنیتی است که صحت اظهارات مسوولین امنیتی نیز با پرسش‌های زیادی همراه است. البته کسانی که اهل رسانه هستند، می‌دانند که یک گزارش تحقیقی چه ویژگی‌ها می‌داشته باشد.

خبرگزاری پژواک یک رسانه نزدیک به ارگ است و در نشر گزارش‌ها به نفع ارگ در مواقع حساس شهرت دارد.

نورالله وليزاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
پژواک
عبدالله
نظرات بینندگان:

>>>   خوش نداري مانند من مسكين ديدن و خواندنش را تحريم نمائيد

>>>   عجب دست اورد بزرگ. خبرگزاری پژواک یک رسانه اوغانی هست .

>>>   این گذارش هم شاید از طرف ارگ به پژواک سفارش داده شده باشد و بعد اخذ پول مناسب پر نان آنرا ا در دسترس عموم قرار داده و قصه تمام.
اما سوال اینجا است که وقتی فرد مورد نظر وظیفه مشخصی داشته چرا دور و بر مولانا در گردش بوده یا چرا به مجرد برخورد محافظین مولانا کارت امنیت را نشان نداده و یا هم چرا کارت جعلی خبرنگاری با خود داشته و هم مشخص شود که کارت کدام مرجع را جعل کرده و از این قبیل گپ ها.

>>>   یک ضرب المثل است که میگوید ( هیچ گاه از بال زاغ سیاه بال سفید نمی روید ) یعنی به این معنی که همان کرزی بود که غنی را آورد پس کرزی چرا و چطور نفر خود را از طریق سایت خویش تخریب نماید .
با احترام
سید امید غافل
کابل

>>>   ریس آژانس خبری پژواک یک طالب بنام ملاعزیزاست که فعلاٌ ریش میتراشد وکراوات می بندد.
آریا پور

>>>   غنی بعوض اینکه پول های خزانه ملت را در پروژه های عمرانی و حیاتی و مکاتب و مدارس و شفخانه های معیاری و غیره مصرف کند پول خزانه ملت را بخاطر بد نام کردن رقبایش و کمپاین های انتخاباتی اش و شهرت بخشی ساختگی خودش و چیزک اش را هم بحساب خود و خانمش و دختر بچه اشت واریز کرده و حتی کسانیکه زیر خط فقر هستند و شب ها با فامیل شان گشنه سر به بالین میگذارند از همین پول خود شان برایشان داده نشده که بزرگترین خیانت است منتقدیی غنی که وجدان سالم ندارند مانند شاه حسین مرتضوی مسول روزنامه هشت صبح و عمر داودزی و امرالله صالح و مولانا فرید قوماندنزاهد الماس و قوماندان گل حیدر و قوماندان اقبال صافی و تعداد دیگر رااز دادن پول خزانه ملت بشمول نشیه پژواک را خریده تا بنفع غنی کار کنند .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است