برداشت آزاد: بدون شرح (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۸:۲۷    ۱۳۹۸/۷/۲۸ کد خبر: 160608 منبع: پرینت


برداشت آزاد: بدون شرح

برداشت آزاد: بدون شرح

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
برداشت آزاد
بدون شرح
نظرات بینندگان:

>>>   سردمداران، مدیران، سیاست مداران، دولت مردان، و طالبان که باعث بدبختی، آوارگی، دربدری و بی خانمانی مردم افغانستان شده اند، و مردم افغانستان عمر شان را در ذلت و خواری سپری کرده اند و از زندگی دنیا آن گونه که باید لذت نبرده اند و همیشه در رنج بوده اند، در قیامت دچار عذاب های دردناک و جهنم ابدی خواهند شد.

>>>   طفلان افغان واقعا عقب مانده ازدست مان است

>>>   در حالیکه بهترین و برگزیده ترین دین در جهان دین مقدس اسلام است اما با خیلی ها تآسف و تآثر پیروان دین حق بخاطر ساده گی، بی اتفاقی، بی توجهی و بی فکری در چنین روز افتیده ایم .
پس چرا برادر کشی، چرا بی اتفاقی، چرا تعصب، چرا بیگانه پرستی، چرا یکه تازی، چرا بی خبری از مردم و چرا ناداری .
بنآ بیائیم دوشادوش همدیگر خود را منحیث برادر و هموطن بدون تبعیض قومی، سمتی و مذهبی بغل نموده و یک آینده درخشان و عاری از فقر را بسازیم در غیر آن اولاد و نواسه های ما و شما در این حال دچار میشوند چون این حالت نه تنها بالای این مسلمان هموطن بلکه بالای تمام ما آمدنی است .
با احترام
سید امید غافل
کابل

>>>   جهان غرب و در مجموع غیر مسلمان ببینید که در کجاه رسید جهان اسلام که یک دین کامل، مقدس و روشن است پیروان آن نه تنها که برابر کافر نمی شوند بلکه بار دوش اند مثلآ سعودی که ظهور اسلام مقدس است تمامآ روز از امریکا و یهود همکاری میخواهد.
بنآ اگر تو واقعآ مسلمان باشی اولآ که طبق دستور و شریعت اسلام محمدی تمامآ اعمال و کردار خود را عیار و محتاج کس نباش دوم که تو سعودی به کدام روی و کدام دلیل 19 هزار نیروی اجنبی آنهم غیر مسلمان را به خاک خود دعوت میکنی.
ازینکه حرف بیشتر به سیاست نرود بنآ سر منشه تمامآ بدبختی، فقر، برادر کشی و تباهی ما بیگانه پرستی است یعنی به این معنا که سعودی با ایران و یمن و پشتون با غیر پشتون جور آمد نمی کنند تمامآ روز به زور امریکا و ناتو ناز و نظاکت مینمایند و یک برادر مسلمان و هموطن خود را حق نمی دهد کار های غیر عادلانه مینمایند .
لذا نظر من اینست که اگر ما بدون همکاری اجنبی یکدیگر را در آغوش بگیریم نه فقر است و نه نا امنی و باید پشت زور های موقتی و اجنبی نرویم .
با احترام
سیرت
پنجشیر

>>>   تاریخ تکرار شدنی است.
شاید شما خسارات جانی و مالی دو جنگ بزرگ جهانی را که در اروپا رخ داد،ندیده باشید،اما شاید تصاویر و فلم های مستند و غیر مستند آن را در تلویزیون ها و سینما ها دیده باشید.
آن زمان بمراتب بد تر از اوضاع امروزی بود.
امروز شاید یک تعداد شما بتوانند به کشور های اروپایی ازین جنگ ها فرار کنید و مهاجرت کنید.
اما اًن زمان این اروپایی ها نمیتوانستند به کشور شما مهاجرت کنند و پناهنده شوند،زیرا شما آنها را منحیث کافران میدانستید و کشور هایشان را منحیث دارالحرب.
این که مسؤل این جنگ ها کی هستند،درینجا مورد بحث نیست.
زیرا اگر ما در فکر پیدا کردن مسؤل بدبختی های جهانی باشیم و به طرف منشأ حیات و زنجیره غذایی جهانی نظر افگنیم که چگونه تمام موجودات زنده با خوردن گوشت یکدیگر امرار معیشت و حیات میکنند،یا باور های دینی ما مورد تردید قرار میگیرند و یا خالق را منحیث یک قدرت بی احساس و بی رحم فکر خواهیم کرد که با خلق چنین زنجیره غذایی،موجب جنایت شده است.
بدون در نظر داشت باور های دینی ما که میگوییم خوب و بد از جانب خداوند است.
اما انسان حق خوب و بد بودن را ندارد ،تنها باید خوب باشد و اعمال خوب انجام دهد.تنها خدا است که حق انجام کار خوب و بد را دارد.

>>>   این محصول نژاد پرستی است حقوق کودک و حقوق بشر یک دروغ غربی است فقط دخترک های چشم آبی انسان محسوب میشوند و کودک خاورمیانه و آفریقا در چشم امریکایی و اروپایی از بچه حیوان سگ و گربه ارزش کمتر دارد این دست پخت صدها سال استعمار سرزمین های اسلامی است.

>>>   مشکل از ما است که ما همدیگر را نه به حیث انسان احترام میکنیم و نه به حیث مسلمان در هر جهالت سواری و همدیگر را می کشیم نه تامل داریم و نه تعقل و نه تفکر

>>>   سلام . برادرم و خواهرم که میگویید حقوق کودک در غرب یک دروغ است درست است که در غرب یک دروغ است ولی از شما هم وطن عزیزم می پرسم آیا من و شماچه؟؟ آیاه حقوق کودک یاکودکان را رعایت می کنیم ؟؟ هر گز نه!! پس زمان که ما خودمان حتی حقوق کودک خودمان را هم رعایت نمی کنیم پس چرا از دیگران انتظار داشته باشیم در ثانی این چه ربطی به غربی ها دارد که ما غربی هارا محکوم کنیم اگر من و تو حقوق کود مان را رعایت کنیم آیا غربی ها مییا ید به من و تو میگوید حقوق کودکت را رعایت نکنید ؟ کودک کودک است من و تو هم مسئولیم که حقوق این قشر مظلوم و بی دیفاع را رعایت کنیم آیا غربی ها آمده به من و تو گفته که از کودکان خود کار بکشید آیا غربی آیا غربی آمده گفته که شما اگر بچه ای بی فاع که به هر طریق از پدر و مادر جدا شده است بجای کمکش کنید و او رابگیرید به طریق که شده تجاوز کنید غربی ها به ما گفته است ؟؟؟
طاهر

>>>   جواب برادر پنجشیر: برای شما اضافه کنم فراموش کردی که فعلا در جهان اسلام یک جنگ هم بین ترک و کرد در سرتاسر شمال سوریه و جنوب ترکیه آغاز شده و در حال شعله ور شدن است چون با این حال که آمریکا حاصر شده گور خود را از سوریه گم کند و روسیه سعی دارد دو طرف را به آرامش دعوت کند اردولان هرگز حاصر نیست از زیاده خواهی و قدرت طلبی پانترکیستی کوتاه آید.

>>>   طاهر جان سوال من این است_ آیا در حملات نظامی امریکا در عراق سوریه یمن بحرین لیبیا افغانستان چندصد هزار نفر کودک بی گناه مسلمان کشته نشد؟! آیا تا کنون یک بار از جرم کودک کشی در فلسطین و یمن در سازمان ملل سوال نشد؟! چرا رژیم اسراییل و آل سعود از خاطر این همه کشتار بیشمار کودکان در یمن و فلسطین محاکمه نشد اردوغان در جنایات علیه کردها بسیار کودک کردها را خاک و خون کشید چرا صدای حقوق بشر بلند نشد؟ چرا درکشمیر که دولت هندو مسلمانان بی گناهان مظلوم را به شهادت می رساند نامی از اعتراض بلند نیست؟ در میانمار دولت بودایی دهها هزار مسلمان را زنده سوختانید و زنانشان را بی ناموسی کرد چرا سازمان های حقوق بشر غرب خفه بودند؟! در نیجریا هزاران مردم شیعه سیاه پوست به جرم عشق امام حسین علیه السلام به شهادت رسیدباز هم دنیا در روزه سکوت بود اما آنگاه که یک کودک چشم آبی بلوند در فرانسه گریان شد یا چند سگ و گربه شان مورد آزار شد فورا در صدها تلویزیون و ماهواره غربی بزرگنمایی میشود.

>>>   سلام . برادر یاخواهر که از طاهر سئوال کردیداوللاً تشکر می کنم ثانیاً اگر نوشته های اولی من را خوب بخوانید من هز گز نگفتم که غربی ها حقوق کودکان را رعایت می کند گفتم درست است که غربی ها حقوق کودکان را رعایت نمی کند من به دیگران کاری ندارم فقط و فقط از خودمان گفتم من نمی دانم شما دوست عزیزی که از نوشته های من انتقادکردید کجای هستید ولی اگر افغانستانی هستی این سئوال را من از شمادارم آیا واقعاً در افغانستان من و شما کسی به حقوق کودکان احترامی قائیل هست ؟؟

>>>   جواب طاهر جان بله من اهل افعانستان هستم متاسفانه نی اینطور نیست در کشور خود ما هم مقدار خشونت علیه زنان و کودکان بالا است کودکان که در سنین بسیار پایین کار میکند دروست نیست اما علت عمده فرهنگ غلط است بخش زیادی تقصیر وطندران خود ما است که در نسل قبل اولاد خود را تحت تربیت مولوی های وهابی و افراطی دادند و خشونت و افراطیت را در مغزشان کردند همو کودکان امروز میانسال شدند و امروز با افکار قوم پرستی و افراطی ان نسل امروز را هم در آتَش جهالت میسوزد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است