بدون شمارش آرا غنی برنده است
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۲۷    ۱۳۹۸/۷/۱۹ کد خبر: 160474 منبع: پرینت

نیرنگ های عجیبی در جریان تلاش های غنی و عبدالله بکار میرود که انسان را در بازی های سیاسی مات و مبهوت میسازد؛
لطفا باری توجه جدی و با تأمل به نظر این قلم شکسته و ناتوان این هموطن خود مبذول دارید.

من بادرک اندکی از سیاست (که منشأ آنرا تنها تعقیب جریانات و رویداد های افغانستان در مدت زمان طولانی تشکیل میدهد) همیشه از برد غنی در انتخابات تذکراتی درج صفحات مجازی فیسبوک کرده ام.

در ششم میزان همه شاهد برگزاری انتخابات بوده ایم و انتخابات عملی شد و حالا نگران جریانات پس از انتخاباتیم.
کمیسیون انتخابات مصرانه از ارقام بایومتریک و آرأ ثبت شده دران بعنوان آرأ پاک سخن میراند و آنرا مورد تأیید میداند.
هدف اصلی من از این نگاره از همین نقطه شروع میشود.
این تصمیم کمیسیون انتخابات و چیزی است که مورد قبول و خواست مراجع بین المللی هست و هم عبدالله بران اصرار میکند.
اما در جهت دیگر غنی هشدار میدهد و میخواهد مردم را علیه این فیصله به مظاهره و اهتجاج برخیزاند.
همان متل مشهور (بگیریش که نگیرید)

غنی در واقع در به کرسی نشاندن ادعای عبدالله مهر صحه بر درستی شمارش آرأ و مشروعیت انتخابات میگذارد که در واقع سبب مشروعیت و قانونی بودن او بعنوان رییس مشروع دولت آیندهٔ افغانستان انجام میشود.

نتیجه اینکه اگر تقلبی هم صورت گرفته باشد، زمینهٔ اعتراض باقی نماند و بدین ترتیب آنرا که امریکا لازم می بیند دوباره بر اریکهٔ قدرت نشاند و احیانا اگر عبدالله و دار و دستهٔ جهادی او به حرکتی مبادرت ورزند سرکوب شوند و این تأیید آن است که جهان سوم (بخصوص گروه های جهادی) قدرت سیاسی و توانایی آنرا هیچگاهی ندارند که در سیاست بر جهان غرب غلبه نمایند و یا بتوانند با انها سیالی کنند چه رسد به آدمی مثل عبدالله که در چنین بازی ها برنده گردد.
خواهید دید که در صورت عدم شمارش آرأ بدون درج هم غنی برنده میشود و دران شکی هم وجود ندارد.

ظاهر عزیزی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
غنی
شمارش آرا
نظرات بینندگان:

>>>   غنی اگر بعد از پنج سال دوم در مرحله سوم هم خود را کاندید کند باز برنده است!!!کسی نیست که در برابر او و اربابانش قد علم کند.!! در اینگونه حوادث قانون مانون جایگاهی ندارد.

>>>   حلوا حلوا گفته دهان تان را شرین کنید غنی که قبل از توافق داکتر عبدالله با وصف ناکامی غنی بخواست و اسرار جانکیری داکتر عبدالله بخاطر تجزیه کشور و ارامش و امنیت کشور و جلوگیری از جنگ بین اقوام کشور و بخاطر چم و خم شدن مردعوام فریب ثبت تاریخ متفکر خود ساخت دوم جهان را بحیث ریس جمهور و خودش را بصفت ریس اجرایی در حکومت وحدت ملی پذیرفت بود بار دیگر نه جانکیری وجود دارد و نه دیگر گذشت از جانب داکتر عبدالله و تیم قوی مردمی و سراسری ان با وصف ناکامی وکم اوردن رای از جانب مردم دیگر غنی بابای فراری تان پس از اعلان نتایح نهایی در کاخ ریاست جمهور نخواهید دید علاوتا امریکا و سایر کشور های ذیدخل در قضیه افغانستان از بابت لاف و پتاق غنی که داشت دلگرم ان بودند در پینجسال گذشته غنی ثابت کرد که شخص بیکاره لافوک دروغگوی بلند پروازاز خود راضی پ ناشنو بدتر از همه قومگرا چپاولگر هم است بنا بر ان بابای فراری تان چلوصافش از اب برامده ناکام است و ناکام وباره فرار میکند به امریکا پیش دختر و بجه اش جایی که بیشتر از چهل سال گذشته بود .

>>>   بسیار جای شرم خواهد بود که اینبار عبدالله 20 فیصد رای بدست اورده باشد زیراکه تمام تیم عبدالله دزد ورهزن قیمار باز غاصبین زمین جنایت کار. میخ کوب .ناقضین حقوق بشر جمع شده اند

>>>   تیم دولت ساز دزدان بیتالمال,فاشیست وقومگرا,جاسوسهای غربی وپاکستان,جانی وقاتل.غاصب وزورگیر بازور وتقلب براریکه قدرت رسیده اند جاسوس ودست نشانده بیگانه اند کی ها این هارا بهقدرت رسانید؟خارجی ها امریکا انگلیس.اسراییل عرب سعودی...


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است