خواجه محمد داوود راوش چگونه نوکر امریکا شد؟
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۷:۱۲    ۱۳۹۸/۷/۱۸ کد خبر: 160469 منبع: پرینت

خواجه محمد داوود راوش وابسته به حزبی است که طی بیش از پنجاه سال مبارزه سیاسی هزاران بار شعار ضد امریکا و ضد امپریالیسم و استبداد را سر داده است!
راوش در زمان حاکمیت حزب دموکراتیک خلق افغانستان چنان انسان پیش پا افتیده بود که حتی به زره بین قابل دید نبود.
او پس از فروپاشی حزب، در رینک های مسکو کار دستفروشی را شروع کرد و بر قول شاهدان عینی سند دکترا را در زمان بوریس یلتسن از همین بازار مسکو خریداری کرد.

راوش قبل از تجاوز امریکا در افغانستان، در یکی از کمپ های مهاجرین افغانستان در پاکستان به حیث معلم ایفای وظیفه می‌نمود و پس از تجاوز امریکا به افغانستان برگشت و بر پایه سند دکترای جعلی در دانشکده تعلیم و ترببه کابل به حیث استاد تقرر حاصل نمود.

همزمان باگرم شدن بازار حزب سازی در افغانستان، راوش مثل قارچ از زمین بلند شد و به عضویت سازمان نهضت فراگیر ملی که میراث حزب دموکراتیک خلق افغانستان بود در آمد.

راوش بنا بر استعداد و توانایی در تملق، بردگی و مزدوری مسیر باد را دریافت و به گروه فراکسیونی و بدنام اختاپوت نوراحمد نور که از جمله رهبران تاریخ زده و جنایتکار "ح د خ ا" است ملحق شد و در یک کودتای درون حزبی علیه شخصیت اصیل و وفادار شیرمحمد بزرگر، توسط عمال نور به حیث رییس آن حزب انتصاب گردید. اما راوش در این کودتا حزب را دوپارچه ساخت!

راوش با نزدیکی عمال امریکا در بدنه رژیم، در سال ۲۰۱۴ حمایت حزب اش را از کاندیداتوری نماینده کشوری استعماری امریکا یعنی غنی احمدزی اعلام داشت اما غنی او را به کاغذ تشناب خود مبدل ساخت و در ازای خیانت تاریخی راوش جز از پرداخت پول نقد، کدام مقامی برایش نسپرد!

راوش در انتخابات ریاست جمهوری امسال بار دیگر در بدل چهل هزار دالر و هشت لک افغانی حزب اش را به بازار فروخت و برای تحکیم پایه های استعمار و دفاع از رژیم... از تکت انتخاباتی غنی دفاع کرد!

او فعلا به حیث رییس حزب ساختمانی آبادی افغانستان، در کنار سربازان امریکا‌به مدافع رژیم دست نشانده و حامی استعمار و پروژه های تروریستی امریکا تبدیل شده و ریسمان غلامی اشرف غنی و امریکا را به گردن نموده، اهداف و آرمان های حزبش را بیرحمانه و بی شرمانه پایمال مینماید.

دستان مرموز در شبکه های رسانه یی مدام او را در میزهای مدور پیش کشیده و این انسان برده و فروخته شده بی‌باکانه از رژیم مزدور و برنامه های تروریستی و فحشا گستر غنی دفاع میکند.
این است سرنوشت احزاب چپ که به دست غلامان امریکا افتیده است!
اما در سمت دیگر آن با وجود اینکه ده ها هزار انسان و از جمله حزبی های خودش به این چهره نفرتبار لعنت می فرستند، چند دانه برده های هم پیمانش هنوز به دنباله روی این نماینده امریکا ادامه میدهند!

آیا زمان آن فرا نرسیده است که حزب اش به این عمل ننگین پایان داده و این لکه تاریخ را از پیشانی شان دور سازند؟

توریالی خاوری
(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
راوش
حزب
نظرات بینندگان:

>>>   Askar Nadjem
واقعآ برای حزب و اعضای که پنجاه سال برای عدالت، برابری، قانونیت و خدمت بمردم مبارزه کرده است شرم آورتر از این نمیشود که از ارتجاع و امپریالیزم جهانخوار، مزدوران و غلامان شان که در قتل هزاران مدافعین صدیق کشور و مردم ما دست دارند شریک جنایات شان گردند. افتخار به رفیق شیر محمد بزرگر و رفقای حزب شان که در بد تر شرایط از آرمان و راه ء شان یک قدم عقب نرفته و با هیچ جنایتکار ی شریک جنایات شان نگردیده اند.

>>>   جاوید سروری
خیانت راوش وحلقه فرکسیونی نور احمد نور غیر قابل بخشایش است.راوش با حمایت از رژیم دست نشانده خیانت تاریخی انجام داده است!!

>>>   Ahmad Sherzai
راووش بعدآ در اسلام آباد پاکستان ذریعه شبکه جاسوسی پاکستان isi جذب شد و تحت رهنمایی آن یک پوهنتون ایجاد کرد بدستور isi با 9تن زنان که در جمله خواهر خانمش نیز بود به ایتالیا نزد ظاهر شاه رفتند که همه میدانیم در آنزمان در پاکستان داشتن پوهنتون و رفتن نزد ظاهر شاه بدون اجازه isi امکان نداشت مکر این جاسوس درخدمت استخبارات دشمن قرار گرفت بعد از سقوط طالبان ذریعه برادر کلانش که ریس دفتر صدراعظم مجاهدین بود و در حادثه سقوط طیاره در بامیان کشته شد به جمعیت معرفی شد و از آن طریق برای اولین بار در پوهنتون بلخ استاد مقرر شد وبه هدایت همان مجاهدین جمعیتی در نهضت فراگیر حود را جا زد
واین انسان مفسد و کلاهبردار در حمایت جهادی ها برای بدست آوردند ثروت و تخریب نهضت چپ به هر بی ننگی تن درآورد وبهترین رفقای حزبی را سبوتاژ و دلسرد نمود و حزب را به سخنگوی حکومت وحشت ملی تبدیل کرد و خودش چون خصلت غلامی دارد حزب را نزد در خدمت غلامان امپریالیزم قرار داد
نفرین تاریخ برچنین انسان مفسد و خائین

>>>   ذبیح الله قورقمس جنبش مبارز
خبر تازه و دقیق سفیرامریکا: اشرف غنی بازنده انتخابات شده و عبدالله رئیس جمهور است
وی گفته است که امریکا بیش ازین نمی تواند اشرف غنی را بر مردم افغانستان تحمیل کند.
به حواله خبر تازه، سفیر ایالات متحده امریکا در کابل در نشست خصوصی با خبرنگاران رسانه های امریکایی به صراحت گفته است که امریکا بیشتر ازین نمی تواند اصول دموکراسی را درافغانستان نادیده بگیرد و یک نفر شکست خورده را بر مردم افغانستان تحمیل کند.
جان بس گفته است دکترعبدالله به کسب بیشتر آراء نائل آمده و در درجه دوم، گلبدین حکمتیار قرار دارد و اشرف غنی در ردۀ سوم است.
جان بس خاطر نشان کرده که حالا باید دکتر عبدالله جسارت از خود نشان دهد تا در پروسه شمارش آراء جلو آرای تقلبی از سوی والیان و فرماندهان امنیه را بگیرد. سفیر امریکا اظهار داشته که اشرف غنی در زادگاهش(لوگر) تسلط ندارد ولی بالای ساکنان دیگر ولایات حاکمیت جمهوری شاهانه را مستقر می کند.

>>>   احمد سعیدی
شروع کودتای محب در کمیسیون انتخابات
رییس دارالانشای‌کمیسیون انتخابات، محمد کبیر پناهی رییس تکنالوژی این‌‌ کمیسیون را به سارنوالی معرفی کرد. آقای پناهی صبح امروز به رسانه ها گفته بود که در چند روز گذشته هکرها تلاش کردند تا سرور مرکزی را هک کنند؛ ولی موفق نشدند. این هکرها که از سوی حمدالله محب مشاور امنیت ملی رییس جمهور استخدام شده اند با استقرار در سرک‌۱۶ وزیر اکبر خان وظیفه دارند که سرور مرکزی کمیسیون را هک و آرای خیالی تیم دولت ساز درج سیستم نمایند.

>>>   راوش و اتمر دو شخص بيهويت در حزب توانستند از طريق جاسوسي خودرا به مال و منزلي برسانند. اتمر به كجا رسيده و نزديك بود ريس جمهور شود. اما أعضاي رهبري و سرشناس حزب هم، در دامن غرب لميده اند. سليمان نالايق همين حالا دالر خور امريكا ييها است. أكثريت رهبران افغانستان متأسفانه نوكر خان بوده، براي بدست آوردن قدرت و پول از هيچكس رويگردان نيستند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است