داعش‌ در خانه‌ی مسلمیار
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۰۵    ۱۳۹۸/۷/۱۷ کد خبر: 160449 منبع: پرینت

صبا گل نام دارد، مسوول داعش در ولایت ننگرهار بود. ماه سرطان سال گذشته در یک عملیات قطعات و یژه‌ی امریکا در مهمان‌خانه‌ی فضل‌هادی مسلمیار کشته شد.

صبا گل از افراد خاص مسلمیار بود و تمام عملیات‌ها را از مهمان‌خانه‌ی مسلمیار در ناحیه ۲ شهر جلال‌آباد اداره می‌کرد.
او با حمایت مسلمیار در این مهمان‌خانه بودوباش داشت.
وقتی امریکایی ها موضوع را با محمداشرف غنی شریک ساختند، او از مسلمیار حمایت کرد.

پیش از این‌ نیز حاجی دلاور که مشاور مسلمیار بود، به اتهام همکاری با گروه‌های تروریستی به‌ویژه داعش دستگیر شده بود که با آغاز پیکارهای انتخاباتی از زندان رها شد.
مجیدی
(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


داعش‌ در خانه‌ی مسلمیار

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مسلمیار
داعش
نظرات بینندگان:

>>>   هزار نفرین به اشرف غنی احمذزی که ازمسلمیار داعشی وحاسوس پاکستان حمایت قاطع مینماید
ثناگل -

>>>   تا این خائنین باشند درین وطن آرامی را نخواهیم دید.
مجاهد نوری

>>>   فضل هادی مسلمیار خریداری چندین تان تیل و خانه های مفشن بلند قیمت و بلند کزل را که غهمیده شده نکیتواند چقدر پ.ل نقد در بانک های داخلی و خارجی دارد از گجا کرده واضح است کهاز جاسوسی و خیانت به کشور و مردم ما پول های حرام را بدست اورده یکینی دو نی بلکه چندین خیانت و جنایت مسلمیار و همکاری و حمایت از ترورستان توسط این شم پندیده خدا ناترس ثابت و اشکار شده اما جناباشرفغنی را بهر شکلی که است ازخود راضی نگهداشته ترورستان گیر شده از جمله همکار مشاوریتش و دیگر وابستگی هی شان را اشرفغنیبه خواست سلمیار از بند رها کرده و رها شده ها دوباره بطور ازاد و با جریت به انجام کار ترورستی شان دوام داده است اشرف غنی بخاطر دوام قدرتش در ارگ ریاست جمهور از هیچکاری دریغ نمیکند ولو که به قتل مردم ما باشد و یا خیانت بزرگتر از ان که خیانت ملی است اگر دقیق متوجه شوید تمام خاینین و فساد پیشه گان و رشوتخوران و تقلبکاران و زور گویان و چپاولگران و زور مندان را غنی بدور خود جمع کرده و از انها حمایت جدی میکند .

>>>   اینها از افغانستان نیستند اصلا پاکستانی هستند ، رگ وخون شان ترورست وحاسوسی به نفع آی اس آی است

>>>   طالبان ویدئویی را از یک عضو داعش که در بازداشت این گروه به سر می برد منتشر کرده که در این ویدئو فرد به ارتباط با رئیس مجلس سنای افغانستان و کمک های وی به داعش اعتراف می کند.
به گزارش اسپوتنیک، گروه طالبان ویدئویی را از اعتراف یک عضو گروه تروریستی داعش منتشر کرده که در فضای مجازی دست به دست می‌شود. این داعشی که در بازداشت طالبان به سر می برد، فعالیت‌های خود را توضیح می‌دهد.
این عضو داعش در این ویدئو اعلام می کند که از افراد «مولوی اسماعیل صاحب» یکی از فرماندهان داعش است و در «کابل» و نیز در «جلال‌آباد» برای این گروه فعالیت می‌کرده است.
وی همچنین اعتراف می‌کند که گروه داعش با دولت افغانستان و برخی از مقامات این کشور ارتباط دارد.
وی در ادامه مدعی ارتباط با «فضل‌الهادی مسلم‌یار» رئیس سنای افغانستان شد و گفت که رئیس سنای افغانستان با او و چند تن از اعضای این گروه تروریستی در دفتر کارش در شهر «جلال‌آباد» دیدار کرده است.
این عضو داعش در ادامه اظهار داشت که مسلم‌یار به یکی از افرادش ماموریت داده تا به داعش کمک‌های مالی و نظامی کند.
وی با اشاره به کمک‌های مالی و نظامی به این گروه توسط بالگردهای آمریکایی گفت: زمانی که بالگردهای نظامی در پایگاه داعش فرود آمدند، فرمانده (داعش) اعلام کرد که شلیک نکنید چون این افراد خودی هستند و برای ما تجهیزات و مواد لازم را آورده‌اند.
وی افزود: پس از دریافت یک کانتینر مملوء از تجهیزات آمریکایی، شایعه کردیم که این کانتینر را در مبارزه با نیروهای آمریکایی به غنیمت گرفته ایم، در حالی که در واقعیت هیچ درگیری با آمریکایی‌ها نداشتیم.
در ادامه ویدئو فرد بازداشت شده داعشی اظهار داشت: برخی از مقامات افغانستان و به ویژه نیروهای آمریکایی از این گروه حمایت می‌کنند

>>>   در کشور بدبخت ما همه چیز توهین شد به شمول(گل).
اسم حریف باید صباخار میبود.
فکر میکنم خاررا خودم توهین کردم٫
ازتمام خارهای جهان معذرت میخواهم.
عاقل

>>>   عاقبت داغـــــــــش زاده داغش شود
گرچه با طالب وآی اس آی بزرگ شود

>>>   دماغش و طالب و القاعده همه یکی اند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است