انتخابات ریاست جمهوری به دور دوم می رود
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۴۱    ۱۳۹۸/۷/۱۷ کد خبر: 160447 منبع: پرینت

انتخابات ریاست جمهوری افغانستان به دور دوم کشیده می شود.

«پتر استپانیک» سفیر جمهوری چکسلواکیا در کابل اظهار داشت که احتمال می رود انتخابات ریاست جمهوری افغانستان به دور دوم کشیده شود و احتمال دارد برگزاری دور دوم در فصل بهار برگزار شود.

به گزارش «رویترز»، استپانیک در ادامه گفت: کمیسیون انتخابات می‌تواند بگوید هوا بد است و برگزاری انتخابات را تا چند ماه و بهتر شدن هوا موکول کند که در این صورت دولتی ضعیف خواهد داشت.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
انتخابات
دور دوم
نظرات بینندگان:

>>>   کشور ومردم ما اینتقدر بیچاره ، فقیر و دربدر شده اند که حالا جمهوری چک هم در امور داخلی ما مداخله میکند ، اصلآ به تو چی که به دور دوم برود یا در دور اول ریس جمهور معلوم شمود ؟ کسی نیست بدهن اینگونه دیپلمات های مداخله گر بکوبد تا خاموش شوند .
کوه کن

>>>   اوغانستان آنقدر بدبخت شده است که سفرای هرکشور راجع به آن اظهار نظر میکند کشور چک یکی از فقیر ترین کشورهای شرق اوروپاست حتی آنها هم از ضمره متجاوزین عقب نمانده است . این خود یک مداخله آشکار است . خیر که حکومت ما لوده و احمق است اگر کسی مرد است در پاکستان چنین اظهار نظر کند . اوغان خو اوغانستان را مردار ساخت حالا رحا کردنی نیست.

>>>   آقای کوه کن : خبر نداری که همین حکومت را کی نگاه می کند و نان شما را کی می دهد. حق دارد که چنین بگویند من و تو و همین کسانیکه خود را به حیث ریس جمهور کاندید کرده اند نمیدانند که فردا بالایشان چه می آید و سرنوشت اینها به دست کی است و کدام شان را بادادر شان تعین می کند نه رای مردم !

>>>   دیگر انتخاباتی درکار نیست زمان حکومت اوغان بپایان
رسید اگر نوبت هم است نوبت فارسی زبانان است اوغان ثابت کرد که درحکومت داری خیلی ضعیف هستند
و بجز طائفه نکبت خودشان دیگر هیچ قومی را نمیپذیرند اقوام غیر پشتون هم دیگر خسته شده اند غلامی چوپانها و کوچیهای بادیه نشین حکومت میراث اجدادی اوغان نیست که همیشه درچنگشان باشد همه اقوام ساکن در افغانستان حق دارند همه اقوام در آزادی و سربلندی این وطن خون و شهید داده اند اقوام غیر پشتون هیچ وقت وطن را به بیگانه پیشکش نکرده اند
تنهاطایفه که درافغانستان چندین بار وطن را که حیثیت
مادر را دارد به بیگانه فروخته و حتی از ناموس خودرا
به خارجیها پیشکش کرده طائفه اوغان است خیانتی که این طائفه به مردم افغانستان کرده نابخشودنی است خارج نشینهای این طائفه نکبت وطن را فروخته ویا به لیلام گذاشته وهمه کسانیکه در داخل هستند چی خوستی.ننگرهاری.قندهاری.کنری.پکتیایی.ازجان و دل پشتیبانی کرده اند مردم هیچگاه فراموش نخواهد کرد که اشرفغنی با وجودیکه همه اوغانها چی احمدزی.کرزی
محمدی.و زی های دیگر خوب میدانند که اشرفغنی در این پنج سال چی بلاهای سر مردم ما آورد چقدر مردم ما را تبا و بدبخت کردند اما بازهم به همین آدم کودن رای دادند و میخواهند همین احمق که حتی انسان بودن همه اوغانهای پشتون را زیر سوال برده دوباره ریس جمهور شود فقط بخاطریکه اوغان است..هموطن

>>>   تنها هوا نیست میتواند صد بهانه دیگر ارائه کند تا رئیس جمهور هنمچنان برجای خود باشد مثلا محکمه حکم صادرکند که شرایط امنیتی اظطراری است وبرگذاری انتاخابات عادلانه مساعد نیست ، یااینکه خود رئیس جمهو ر حالت نظامی اعلان کند وهمچنان الی ختم حالت نظامی در ارگ باشد
بهانه آوردن کارمشکلی نیست ،

>>>   امریکا وهمه روز خود را گم می کنند

>>>   اینقدر خوش باوری بدرد نمی خورد، هیچ کسی غیب ره نمیفهمد جز ذات بی همتاه(خدا)!
شوخی هر کی را جدی نگیرید!!

>>>   سلام به همه ملت شریف افغانستان ائم از تمامی اقوام این سرزمین آزاد. خواهشا از الفاظ نژادپرستانه خودداری کنید. ازشماها بعید هست که دراین عصر وزمان تاحالا هم بحث اوغان یا فارس را میزنید لطفا آب در آسیاب دشمن نریزید. همه باید یک ملت واحد باشیم.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است