معنوی: کمیسیون لیست واقعی آرا را اعلام کند
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۱۷    ۱۳۹۸/۷/۱۶ کد خبر: 160440 منبع: پرینت

تاکنون لیست های کاغذی 21 هزار محل با داشته‌های بایومتریک تطبیق داده شده و داشته‌های 5 هزار دستگاه دیگر هنوز دانلود نشده است و کمیسیون باید هرچه زود‌تر این مشکل را حل کند.
این سخنان را فضل احمد معنوی رییس پیشین کمیسون انتخابات در یک نشست خبری اعلام داشت و افزود: سناریوی سال 2014 هرگز تکرار نخواهد شد و اگر کسی خواب حکومت موقت را دیده نیز کابوسی بیش نخواهد بود، زیرا اکنون فکر و اندیشۀ مردم تغییر کرده و نمی‌گذارند که با پروسه‌های ملی بازی‌های شخصی صورت بگیرد.

او اضافه کرد که مشکل در مرحله پروسس آرا خیلی جدی نیست و اگر کمیسیون بدون غرض به کار خود ادامه بدهد وقت زیادی را نخواهد گرفت، زیرا کار با تکنالوژی پیش می‌رود و نه به صورت منوال و با دست.
با اینکه معلومات را با اینترنتِ ضعیف هم می‌شود انتقال داد، اما اینکه کمیسیون می‌گوید نتوانسته این کار را بکند جای تعجب بوده و امید است که عمدی نباشد.

معنوی از اشتراک مردم در انتخابات گفته و حضور مردم را نسبت به قبل کمرنگ توصیف کرد: سطح اشتراک مردم در انتخابات ششم میزان به مراتب کمتر از آن رقمی بوده که کمیسیون اعلام کرده است و مقصر هم کسانی هستند که در گذشته نسبت به این پروسۀ ملی قومی و سمتی و حزبی عمل کردند.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
معنوی
انتخابات
نظرات بینندگان:

>>>   خداوند در پنهان رای مردم باشد ریس کمیسیون معلوم میشود انسان صادق و وطن پرست باشد

>>>   تیم اشرف غنی اعلان کرده است که ماصددرصدبرنده انتخابات هستیم

>>>   به نقل از طلوع نیوز، امروز شام در بخش از منطقه سینما تیمور شاهی که به عنوان انبار کالاهای بازرگانی استفاده می شود، آتش سوزی رخ داده است.
- چند سال است که سرمایه های ناچیز مردم غریب ما عمدا توسط کسانی به خاکستر تبدیل میشوند ، ارگان های ناکام ومفسد امنیتی صرف یک حرف را طوطی وار تکرار میکنند ( شارتی برق) بود !!!
همانند آنکه زمانی اشرار انتحار وانفجار کردند وجان مردم بی دفاع را گرفتند وفامیل هارا درماتم نشاندند ارگان های امنیتی ومسئولین حکومتی آنرا به الفاظ شدسیدمحکوم میکنند !!
چگونه است که این شارتی برق صرف درمارکیت های البسه باید صورت میگیرد درحالایکه مصارف بیشتر برق درهوتل ها فامیل ها وسایر مکان هاست آنجا چرا شارتی نمیشود ؟؟
حتما پشت این معما جنایتکارانی به دستورهمسایه های نامسلمان ما چنین آتش بجان مردم بلی بضاعت ما میزنند چون آنها میدانند ادارات استخباراتی وکشفی خود شان مصروف اختطاف دزدی دسیسه وسایرکارهای خلاف هستند ، جکومتیکه نمیتواند مال وجان مردم را حفغظ کند مشروعیت ندارد
ر


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است