آلمان، افغانهای فاقد اسناد را اخراج می‎‌کند
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۸    ۱۳۹۸/۷/۱۵ کد خبر: 160426 منبع: پرینت

آلمان درنظر دارد تا شمار دیگر از افغان‌هایی را که درخواست پناهندگی آنها در این کشور رد شده به افغانستان بفرستد.

آژانس خبررسانی "دی پی ای" از قول یک مقام وزارت مهاجرین و عودت کنندگان افغانستان که نام وی ذکر نشده گزارش می‌دهد که قرار است این افراد روز چهارشنبه آینده به افغانستان فرستاده شوند.

آلمان در سه سال گذشته ۶۷۶ افغان‌ را اخراج کرده است.

به گزارش رادیو آزادی، وزارت داخله آلمان گفته اگر اتحادیه اروپا همکاری نکند به مشکل بزرگتر مهاجرین نسبت به سال ۲۰۱۵ روبرو خواهد شد.

هورست سیهوفر وزیر داخله جرمنی به روزنامه بیلد گفته است که اتحادیه اروپا باید پاسداری سرحدات خود را تقویت بخشد.

قرار است وزیران داخله اتحادیه اروپا در گردهمایی روز سه‌شنبه در لوگزامبورگ در بارۀ ورود مهاجرین غیرقانونی به اروپا بحث و گفتگو کنند.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
آلمان
افغان
نظرات بینندگان:

>>>   افغانهای که تاامروز اخراج شده اندویابعدا اخراج میشوند٫ همه مجرمین اند. افغانهای نورمال تاکنون اخراج نشده وبعدا هم اخراج نخواهند شد.
عاقل

>>>   فرق بین قاچاقبر انسانها و گروه های نجات با کشتی ها در بحیره مدیترانه چیست؟

قاچاقبر پول پناهنده را میگیرد و آنها را از راه سرحدات به دیگر کشور ها انتقال میدهد.اگر دستگیر شوند،محاکمه و بندی میشوند.
گروه های امداد با کشتی،پناهندگانی را که قاچاقبران برایشان در مابین بحیره مدیترانه تسلیم میکنند،بنام این که بیچاره ها در حال غرق شدن بودند و ما نجات شان دادیم،به سواحل دیگر کشور های اروپایی می آورند و به آنها تسلیم میدهند.
اگر این گروه های امداد گراه با قاچاقبران هم دست باشند و از آنها پول بگیرند،هم کار غیر قانونی و جنایت است و اگر پول هم نگیرند،جنایت است.
زیرا بدینصورت هم قاچاقبران و هم پناهندگان جرأت پیدا میکنند که اگر در میان بحر کشتی شان خراب شود و یا از طرف قاچاقبر رها شوند،کشتی های امدادی به داد شان میرسد و نجات پیدا میکنند.
روی این ملحوظ آنها جان خود را به خطر می اندازند و از ده ها کشتی،یک و یا دو تای آنها توسط این کشتی های بنام امداد گر نجات داده میشوند و باقی عرق میشوند و اجساد شان توسط ماهی ها و نهنگ ها خورده میشود.
اگر ایم کشتی های به اصطلاح امداد گر نباشند،پناهنده ها جرأت نمی کنند که بصورت کتلوی دست به مهاجرت از راه بحر بزنند و جان خود را به خطر مواجه کنند.
بنأ صاحبان این کشتی های امداد گر نه تنها کمک شان به مهاجرین میرسد،بلکه در قتل و کشتار و غرق شدن آنها سهیم هستند.
چنین امداد گران را در اصطلاح افغانی بنام دل سوز خایه بریان میگویند.

>>>   ای کاش همه را بیرون کند. ای کاش همه کشورها مردمی که از افغانستان استند را به کشورمان عودت دهد که به والله به همی قسم یعنی بازگشت مردم کشورمان آباد وسرافراز می شود.

>>>   کاری نیک است هر چه زودتر اخراج شود

>>>   پشتونها را باید آز همه کشورهای اروپایی دیپورت کنند چون در افغانستان همه قدرت در دست اوغان پشتونها است طالب و داعش هم که پشتون است پس هیچ نیازی به مهاجرت ندارند بلکه همه اقوام غیر پشتون را وادار به مهاجرت کرده اند همه کیس های پشتونهای افغانستان دروغ است نکته جالب اینجاست که پشتونها هیچ کدامشان باخانواده خود به اروپا مهاجرت نکرده اند
فقط مجردی آمده اند خانه و زندگیشان همه سر جایش
است فقط برای خلافکاری و مردم آزاری به اروپا میایند
کیس هایشان هم همگیش به زور واسطه و پول جور شده همگیشان یا پول دولت را چپاول کرده اند و یا از راه های دزدی و گروگانگیری پیدا کرده اند پس باید کشورهای اروپایی و مهاجرپذیر دقت کنند بدانند که در افغانستان پشتونها چی کردن که در اروپا بکنند افغانستان امروز از دست طائفه پشتون اوغان در آتش میسوزد...شریف تاجک

>>>   همه شانرا بفرستند تا مرد و زن معلوم شوند، و خود جرمن ها هم بخير به ملك خود بروند تا مردم بدانند كه با مخالفين چه كنند و با حكومت چه ، از اين مرگ روزانه همان يك مرگ خوب است .

>>>   خوب است نجات بدهند

>>>   ای جرمن های بی غیرت هم ایقدر خوده سر ما ایلا دادن.
بیایین وطن خوده بسازیم
از هر لحاظ از جرمن ها برتر هستیم
چرا زیر دست هر بی غیرت میشوید


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است