سعودی ها دیگر مصون نیستند...!
 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۴۶    ۱۳۹۸/۷/۱۳ کد خبر: 160411 منبع: پرینت

من دستان آن هوثی یمنی و یا هر نیروی دیگری را میبوسم که دود و آتش عربستان را به آسمان ها بلند نمود، زیرا بقول معروف "سر در گریبان خود نمایند و بدانند که یک نان چند فطیر است" و بدانند که جنگ و خونریزی و بربادی دیگران چه مفهومی دارد؟ و با پول نفت تربیه تروریستان علیه کشورهای دیگر چه معنی دارد؟ آنچه من امروز در آتش بدبختی میسوزم از سیاست های خاینانه، مداخله گرانه و نادرست این خاندان خونخوار در قبال وطن من است، بگدار خود روزی در این آتش بسوزند.

110 میلیار دالر هم نتوانست مصونیت را بوجود آورد...!
عربستان سعودی در سال 2017 قرارداد خرید سلاح را با امریکایی ها به اندازه 110 میلیار دالر به امضا رسانید که در ذات خود قرارداد تاریخی نامیده شد؛ آگاهان نظامی گزارش دادند این سلاح های مدرن حتی نتوانست جلوی حملات دشمن راد دفع کند، محقیقین نظامی به این باور اند که در سراسر خاک سعودی 88 پایگاه پاتریوت سلاح امریکایی در نزدیک به مرزهای ایران و عراق جایگزین شده است. از جمله 52 پایگاه پتریوت که آخرین و پیشرفته ترین شان به شمار میرود و نیز در منطقه خلیج فارسی 3 کشتی امریکایی بدین مناسبت موجود است ولی بازهم نتوانستند سد راه این حملات طیارات بی سرنشین قرار بگیرند.

فلهذا اگر خاندان سعودی خواسته باشد چون فرعون خود را از مرگ حتمی وقایه کنند و به اصطلاح از مرگ حتمی خود را پنهان کنند ولی بالاخره دیری نخواهد گذشت مرگ این شتر غم در عقب دروازه شان لم خواهد زد و سعودی ها دیگر مصون نخواهند بود زیرا خود خون ریختانده اند. همانطوریکه هوثی ها بنام شورشی تجزیه طلب توهین و تحقیر میشوند کافر و مسلمان بالای شان بمب می اندازد و بدترین سلاح مرگبار را بالای شان استفاده کردند و در محاصره کامل قرار دارند ولی خشم و تعیین سرنوشت و خود ارادیت و عدالتخواهی کمر هر رژیم خونین را میدرد.

از همه جالب اینکه هوتی با شکم گرسنه و پایی لوچ می تواند یک نظام تا دندان مسلح و مزدورشان چون سعودی و شرکایی متجاوز اش را اینچنین از پا درآورند و چنان سواری نمودند که سعودی ها دیگر این جرات را نخواهند داشت که بالای کشورهای همسایه مداخله کند، اما وقتی نوبت که به ما میرسد بهانه ها آغاز میگردد گاهی به بهانه یک لقمه نان و گاهی هم همه چیز را به اختیار حضرت "جان" و "پمپمو" میسپاریم.

بنآ تا وقتی خود را شور ندهیم به دهن فاشیزم نکوبیم از این سرنوشت خونین رهایی نخواهیم داشت و آزادی را نصیب نخواهیم شد. به گفته شاعر:
تا کی برای لقمه نان بندگی کنید؟

عطا صفوی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
سعودی ها
حوثی
نظرات بینندگان:

>>>   وهابیت و افراطی گری دو بال یک تروریست در ترور دیگر مردمان است
الهی اشغل الظالمین بالظالمین

>>>   بله آقای صفوی راست گفتی و سخن حق گفتی من هم در جواب پشتوپرستهایی که مردم هزاره و تاجیک خراسانم توهین کردند باید بگویم آیه (قل جاءالحق و زهق الباطل )مربوط به قوم پرستی فاشیست و پشتونیست نیست بلکه مربوط به نصرت منجی بشریت مهدی ال محمد عج در آخرالزمان است خدا را شکر او یاران خراسانی هم دارد لشکر فاطمیون ما آماده فدا شدن در راه مهدی عج هستند وقتی یمنی ها را میبینم یاد قدرت خدا میشوم که چگونه ابن همه موتورهای زرهی و فوق سنگین را به دست مردم فقیر و پابرهنه یمن آتشباران ساخت و نفت سعودی را به آتش پهباد خود سوزانید این آیه الهی است میفرماید:( و نرید ان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض و نجعلهم الایمه و نجعلهم الوارثین)
الله شریف جل جلاله میفرماید:وارثان زمین مردمان مستضعفین خواهند بود و مردمان مستکبرین نخواهند بود.
امیر مسعود_هرات

>>>   ای مردم از برای خدا زندگی کنید
((تا کی برای لقمه نان بندگی کنید))

شرم است شرم شرم که ترا طالبی کشد
یا نوکران نوکر ،از خانه ات کشد
خیزید و همتی و ز خود میکنید دفاع
زان پیش که خصم آید و آتش سرت کشد

>>>   ایران مستقیما با موشک آرامکو را نابود کرد ولی هیچ کدام از سامانه پاتریوت آمریکا متوجه این حمله نشدند و ترس و دلهره عجیبی در دل اعراب و ترامپ انداخت! درود بر ایران که سیلی محکمی به عربستان زد.
علی از تهران


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است