رسوایی دیگر از فاحشه خانه ارگ غنی (عکس)
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۱۲    ۱۳۹۸/۷/۱۱ کد خبر: 160399 منبع: پرینت

وقتی پولیس کابل میخواست دو موتر شیشه سیاه دولتی را برای بازپرسی ایستاد کند متوجه شدند در داخل آن دختران فاحشه توسط موترهای دولتی مرتضوی به ارگ انتقال داده میشد.
پولیسی که نخواست نامش ذکر شود گفت که وقتی دو موتر شیشه سیاه دولتی را ایستاد کردیم دیدیم موترهای مرتضوی بود و میخواست دختران را برای کارهای غیراخلاقی به ارگ انتقال دهد، ما دختران را در یک اتاق حوزه بند کردیم و مانع شدیم ولی مرتضوی ما را اخطار داد و محافظین مرتضوی بالای ما سلاح کشیدند که بالاخره از ارگ بالای ما امر شد تا موترها و دختران را آزاد کنیم.
نیلوفر بدخش خراسانی
(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


رسوایی دیگر از فاحشه خانه ارگ غنی

رسوایی دیگر از فاحشه خانه ارگ غنی

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
فاحشه خانه
شایعات
نظرات بینندگان:

>>>   مبارک باشد جناب مرتضوی ! حالا فهمیده شد چرا از غنی حمایه میکنی .

>>>   چهار دختر ؟؟؟
حکومت غ خیلی مشایه اداره ترامپ است ، مانند تغیرو تبدیلی آنی متواتر ، فساد جنسی ومعامله بازنان، دروغگوئی ،لاف زدن،سوال درمورد صحت روانی ،عدم اعتماد برهمه کس ،

>>>   كدام كار قابل توجه نيست ، ارگ درغم اين فاحشه است كه دير زمان بيكار مانده اند و در حالي كه يك تعداد زياد جرقي هاي پولدار در ارگ و رياست اجرائيوي دور از خانم هايشان ميتوانند با اينها كمك نقدي نمايند و مرتضوي و همكاران او از دير زمان اين كميشن كاري را پيش ميبرند.
خود رئيس اجرائيوي هم ضرورت به آريشگر و مشاوران خاص شبانه در خانه و دفتر خود دارد اما او هوشيار است و اين اموراتش را أولاده غلام بچه بطور فني بپيش ميبرند و مانند مرتضوي رسوا نميشوند.

>>>   ارگ یای عیاشی وفحاشی ازسابق بود اگردوران امیر حبیب الله پدر امان الله خان یادوران ظاهرشاه عیاش بیاد بیاوریم همیشه این حالت بود اکونو هم میراث خواران محمدزایی ها.

>>>   بالاخره وظیفه اصلی مرتضوی افشا شد

>>>   جرا اينقدر غصه؟ ترا نماندند كه با ايشان داخل ارك شوى؟؟ خير هست ديكر بار با عبدالله برو اون راه را خوب بلد هست!!

>>>   مرتضوی کسب نو ات مبارک
کته بی غیرت
بی بی گل تازه رخ اش را نموده است
دور دوم اگر آمد از چار گوشه جهان به ساحت جنسی به ارگ می آیند
اشرف غنی میدانی بی ناموسی چیست؟
کاش میدانستی

>>>   مرتضوی یک موتر عادی با رنگ سفید دارد حتا محافظم ندارد.

>>>   نیلوفر جان شاید یکی از اینها شما باشید کی میداند چون روی خود را پنهان نمودی

>>>   ارگ است یا شـور بازار ؟؟

>>>   آنها را بخاطر آموزش قرآن شریف به مسجد ارگ میبردند.
درین زمینه نیز مکتوب رسمی از طرف وزارت جج و اوقاف وجود دارد که نظر به کمبود قاری های زن،غرض آموزش قرآن کریم برای طبقه نسوان،یک تعداد زنان غرض آموزش قرآن کریم به مساجد مختلف شهرکابل معرفی میشوند،منحمله مسجد ارگ.
شما پیش ازین که از موضوع خبر داشته باشید،به سؤ ظن مبتلا شده اید.
باید بدانید که اشتباه بالای یک شخص،بدون اسناد گناه نابخشیدتی است و شما را در آتش دوزخ میسوزاند.

>>>   هر دروغی به مرتضوی نسبت داده می شود الی این. مرتضوی بی چاره یک سرف فروتنر خیلی غراضه دارد، دروغ بگو، تا باور مردم بشه.

>>>   هدف مرتضوی کمک به دختران که به پول نیاز داشتند بود دختر های فاحشه را برای صیغه موقت مرتضوی به ارگ میبرد تا پول در بیاورند پول جز ارگ دیکر جایی نیست و زور و قدرت هم همراه دارد پس فضلی مشاور ارگ را چرا بد گویی کنید مشاور یعنی ...

>>>   دسیسه مخالفین است.واقعیت ندارد.

>>>   حکومت دزد وخائن چرا یازده ملیون ورقه رای چاپ کرد ؟؟؟
به این دلیل یازده ملیون چاپ کرد تا اگر از هرورقه یک دالر بدزدد میشود یازده ملیون دالر !
آیا ححکومت نمیدانست که هیچگاهی از پنج ملیون بیشتر اشتراک کننده نخولاهد داشت ؟؟
خوب میدانست اما نفس ناپاک ووجدانن مرده وحس پول پرستی وخیانت در رگ وخون شان مانند هرافغان دیگر جاری است همین باعث شد تا یازده ملیون ورق چاپ کنند که حالا دوملیون استعما شده و نه ملیون دیگر راباید برای خود کاغز تشناب بسازند
ر

>>>   این مرتضوی مرده گاو ارگ است و ارگ هم مرده گاو خانه ، ازین ها اول فلم میگیرند و بعد به چوکی های کلان کلان مقرر میکنند که هیچکدام شان از اوامر ارگ سرکشی نتوانند

>>>   این ها فاحشه ها نیست چوکیداران ارگ است که شب و روز وظیفه اجرا می کنند
ماموریت های کلان را به غیر ازین ها هیچکسی دیگه برای ارگ انجام داده نمی تواند

>>>   خداي متعال بالاي مرىم افغانستان رحم كند وزماني كه درخانه ملت زنان مصون نباشد دیگر توقع ارامی را در کشور کسی در انتظار اش نباشد

>>>   مرتضوی بعد از مشاور شدن چیز کشی را شروع کرده تا در کابینه تقلب وزیر امارات زیر شکم شود.
کته بی غیرت هیل نام هزاره که سر تو است.

>>>   واقعا جای شرم.... به مرتضوی وهم قطارانش
بسم الله نوری مقیم تهران

>>>   این دیگه دروغ شاخ دار بود.

>>>   جناب محترم مرتضوی صاحب !
سلام وعلیکم
ازجناب شما چنین انتظار نداشتبم
تشکر

>>>   یا عظیم الشان رب قهار به زودی دیګر این دووسان و اراذل را به شمول کلانتر شان با به اشرف غنی از ارګ معزول و خوار و ذلیل و زبون و ناکام بیرون بیانداز
خو شحال زمری

>>>   تمام مسلمانان درروز جمعه مصروف عبادت وادای نمارجمعه میباشند. متاسفانه کفارودشمنان اسلام ومردم درداخل ارگ ریاست جمهوری درانتظارآمدن یک تعدادفاحشه ها که ازطریق یک مرده گاو که اسمش درگزارش پولیس آمده است درانتظارمیباشند تا به عیش ونوش خویش بپردازند.
این کاردرجائی عملی میشود که درآنجا باید برای عزت وآبروی افغانستان کاروفعالیت شودنه عملی که برای گفتن آن هیچ کسی را یارای گفتن آن نیست.
فکرمیکنم که فربه شدن روزبه روز مرده گاو اجرای همین کارها وگرفتن مزد فراوان ناشی ازآن است.
بااحترام
یک نفر ازشهرکابل

>>>   برای حساب گیری تشریف فرمای ارگ بودند تا آقای غنی که حساب میدهد اینبار به صورت جمعی در حضور بی بی گل حساب بگیرد.

>>>   این دولت فاسد می خواهد اینطوری با طالبان بجنگد؟ ننگ بر تو اشرف غنی که جایی که باید محل قدرت و اراده مردم باشد تبدیل به فاحشه خانه کردی؟

>>>   خودش فساد ریشکن میکند ها ها ها ها

>>>   این بار نوبت مرتضوی است خدا خیر کند مشاوران و سنخن گویان ارگ همه فاسد و رابطان مفسدان اند

>>>   میخواهند آبروی مرتضوی راببرند ازکجا معلوم که کار خودشان (دشمنان مرتضوی) نیست؟

>>>   بهتر است که عقل خود را به کار بی انداز.اکر خوب فکر کنی بازهم فکر کن که پولیس حق ندارد که زن را بکوید کجا میری اکر داخل موتر باشد و یا پیاده. پس ار نیلوفر دلک اش میخواهد که شوهر پیداکند.اکر خودت را مسلمان میکیری همیشه واقعیت ها را خوب درکن بعدا یک جیز را نوشته کن.
رحیم از کا بل

>>>   عکس دوم از افغانستان نیست . دوروغ است بکروند عکس را ببینید

>>>   به جای گله گوسفندی مشاوران بی خاصیت وزارتخانه ها و مکاتب و دانشگاهها را تقویت کنید. این مفت خواران را رها کنید

>>>   یک گله دزدان بیت المال به نام مشاوران کشور را گروگان گرفته اند مردم افغانستان برای رهایی از این وضعیت اولین اقدام شان کشتن این مشاوران دروغگو باید باشد چون تا زمانی که اینان رویکار باشند اوضاع روز به روز بدتر می شود زیرا اینان حیات شان را در جتگ و خونریزی می بینند

>>>   غنی خاین و تروریست پرور همچنان به آزادی تروریستان انتحاری ادامه میدهد. اما یک عده خود فروخته از وی یک فرشته ساخته اند. نفرین بر تروریستان انتحاری و حامیان شان

>>>   مرتضوی چرا خاموش است؟

>>>   سلام . به آن دسته از کسان که در این سایت پیامهای میگذارند و یا کسی را ندانسته محکوم میکند عرض کنم که برادر خوبم و یاخوهر عزیزم آخر عکس یک موتر سیاه و یا نشر یک عکس که دیلیل نشد که ما همین طور هرکدام مان برای خودمان می بریم و می بافیم و جالب تر هز همه اینکه هرکدام مان برای خودمان قاضی می شویم و طرف را نشناخته و از هیچ چیزی خبر نداریم گروه گروه محکوم می کنیم شما از کجام می دانید که این عکس ها از کجا آمده است و این موتر سیاه مال کی هست آخر یک آدم عاقل عقل خودرا بکار میگیرد نه اینکه هر چیزی که در یک سایتی نشر و یا گفته شد حتماً درست است چنین نیست برادری دینی خودم این قدر هم زود باور نباشید .
طاهر.

>>>   دختر های کاکا و مامای نیلوفر را می‌بردند چون خودت نیلوفر و خواهران اش از لحاظ زیبایی در سطح پایین آمد و مورد توجه ارگ و مرتضوی قرار نگرفته، ایشان غضب شده و ماجرا را به شبکه های اجتماعی درز داد.
هم چشمی و کم آمدن است آخر خخخخخخ


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است