اعلام پیروزی زود هنگام آغازگر یک بحران انتخاباتی!
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۵۰    ۱۳۹۸/۷/۹ کد خبر: 160369 منبع: پرینت

اعلام پیروزی زود هنگام از طرف تکت ها و ستاد های انتخاباتی دو کمپ‌مخالف نسخه hی برای یک بحران است. اعضای تکت های انتخاباتی و ستاد های شان نباید فیصدی آرا و پیروزی شان را بدون انتظار اعلام رسمی نتایج از طرف مراجع رسمی اعلام نمایند.

حد اقل در ۲۴ ساعت گذشته هردو کمپ مخالف اعلام پیروزی و فیصدی آرای بلند خویش را از طریق مصاحبه ها و اعلامیه ها به رخ مردم و یکدیگر کشیده اند. این نسخه یک بحران سیاسی و انتخاباتی است.

از تجربه کشور های آفریقایی (گانا، سیره لیون، لیبی و امثالهم) بیاموزید. این رفتار شما مردم را دعوت به پیش قضاوتی و عدم پذیرش آرا خواهد کرد.

آیا انتظار دارید دو حکومت در دو گوشه افغانستان اعلام موجودیت نماید؟ که با جمع طالبان سه حکومت گردد.

به پروسه احترام بگذارید و آغازگر یک بحران انتخاباتی نباشید.

تمیم عاصی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
انتخابات
نتایج
نظرات بینندگان:

>>>   انتخابات تمام شد فردا پس فردا فتنه خابات شروع میشه
.نبی.جاغوری

>>>   وقتی طیاره دزد تیم تابوت ساز ادعا کرد که از همه پیش هستند دیگران هم آمدند و گفتند طیاره دزد دروغ گوی تو و تیمت بازنده هستید.
مگر طیاره دزد که طیاره آریانا ملکیت بیت المال را به پاکستان تسلیم داد و خودش به آمریکا رفت حال باز آمده و در دزدی های کلان غنی و تیمش شریک شده و خانمش هم در حمام بی بی گل مشغول خدمت است.

>>>   من مصاحبه محترم تمیم عاصی را قبل ازینکه انتخابات بر گزار شود از تلویزون شنیده بودم ایشان پیشبینی های که کرد درست از آب درامد در مورد خاص یعنی تعداد اشتراک کننده گان در انتخابات ایشان پیشبینی کرده بود که از جمله ۹.۶ ملیون نفر که ثبت نام کرده بیش از ۳ ملیون آن در انتخابات بنا بر عدم باور مندی مردم و تقلبات که در انتخابات گذشته صورت گرفه اشتراک نخواهد کرد که اکنون کمیسیون و دیگر نهاد ها می گویند در حدود ۲.۵ ملیون در انتخابات اشتراک کرده اند اگر صد هزار رای تقلبی از آن جدا شود کمتر از ۲.۵ ملیون می شود. واین نظر شان را هم نباید کم گرفت اعلان کامیابی کاندید ها توسط خود شان قبل از وقت گواهی بر آغاز بحران است.

>>>   دیگر هر گز انتحار وانفجار و مظاهر ه در افغانستان نمی شود خاطر طر تان جمع باشد امریکا هر گز نمی خواهد افغانستان بد امن شود


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است