ملیحه: ۲۰ ساعت در شفاخانۀ امنیت با داعشی ها
 
تاریخ انتشار:   ۰۷:۵۵    ۱۳۹۸/۷/۹ کد خبر: 160364 منبع: پرینت

ملیحه حسن از نزدیک به یکماه پیش براساس حکم محکمۀ ابتدایی در پیوند به پروندۀ مرتبط با انتخابات پارلمانی زندانی است.
او روز پنجشنبه از زندان ولایت کابل به رادیو آزادی گفت که به مشکل سلامتی او به صورت درست رسیدگی نشده است.

ملیحه حسن عضو پیشین کمیسیون انتخابات می‌گوید که درنظارت‌خانۀ کابل با بیماری شدیدی دست و پنجه نرم می‌کند و برای درمانش کار لازمی صورت نگرفته است.
خانم حسن روز پنجشنبه به رادیو آزادی گفت که ۴ مهرۀ کمرش به گونۀ شدیدی آسیب دیده و داکتران گفته‌اند که نیاز به جراحی دارد.

ملیحه حسن در تماس تلفنی از نظارت‌خانۀ پولیس کابل به رادیو آزادی گفت که او و حمیرا حقمل عضو پیشین دیگر کمیسیون مستقل انتخابات ۲۰ ساعت در شفاخانۀ امنیت ملی با چندین عضو داعش یک‌جا به سر برده‌اند.
او افزود: "در یک الحاقیه در گوشۀ شفاخانۀ امنیت، که دارای چهار اتاق است، در سه اتاق آن هفت داعشی زیر مداوا قرار داشتند. در یک اتاق ما دو زن یعنی هم‌ردۀ افراد داعش قرار گرفتیم. یک تشناب مشترک بود و آن هم قفل نداشت. حالا مرا به همین وضعیت و مریضی دوباره به نظارت خانۀ کابل انتقال داده اند."

اما ریاست امنیت ملی در پیامی به رادیو آزادی گفت که خانم حسن نه تحت نظارت این ریاست بوده و نه هم است.
ریاست امنیت ملی گفته است که خانم حسن برای یک روز جهت تداوی به این شفاخانه انتقال شده بود.
این ریاست ادعای خانم حسن که گفته در "شفاخانه امنیت ملی در میان افراد داعش بوده"، نادرست خواند.

ملیحه حسن، حمیرا حقمل و هشت عضو پیشین دیگر کمیسیون‌های انتخاباتی به تاریخ دوازدهم ماه سنبله سال جاری را محکمه‌ ابتدایی مرکز عدلی و قضایی مبارزه با فساد اداری محاکمه و هر یک آنان به ۵ سال حبس تنفیذی محکوم شدند.

محکمه آنان را در مورد ابطال و کم کردن آرای صالح محمد صالح، نامزد انتخابات مجلس گذشته در ولایت کنر مجرم شناخته است، اما آنان مسوولیت این جرم را نپذیرفته‌اند.
خانم حسن می‌گوید او و حمیرا حقمل، که هر دو استاد دانشگاه کابل هستند، قربانی راستکاری خود شده‌اند و دستگاه عدلی و قضایی افغانستان را به نقض قانون اجراآت جزایی متهم می‌کند.
او گفت: "ما قربانی صداقت، راستکاری و کارکرد شفاف شده‌ایم. دستگاه عدلی و قضایی افغانستان قانون اجراآت جزایی را نقض کرد. ۲۳ روز است که من درد می‌کشم و در بستر بیماری هستم، اما رهایی با کفالت بالمال را که حق قانونی هر متهم است، از دادن این حق انکار می‌کنند."

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ملیحه حسن
داعش
نظرات بینندگان:

>>>   بسیار خوب شده!
جای خاینین ازین بدتر باشد!

>>>   اگر به میل دل غنی کار میکرد و در تیم بی بی گل شامل میشد هیچ مشکلی نبود هم زمان میتوانست سفیر شود معین شود شهید شود غازی شود و زنده و سلامت به خانه بر گردد.
حال که در راس کمیسیون انتخابات و شکایات و دارالانشاء سه پشتون قرار دارد و کار به میل غنی پیش میرود دنیا گل و گلزار است.
اما
اما
اما
شب آبستن طوفان است
پس لگد های مهندسی انتخابات نه غنی را سالم خواهد ماند و نه کشوری به نام افغانستان را.

>>>   نظر عمومی مردم افغا نستا ن در مورد کمیشنران اسبق و روسای بی کفا یت و دزد هر دو گمیسون اسبق این است که وقتی مجرم شنا خته شده اند و پیش مردم افغا نستا ن روی سیا ه و مجرم قطعی میبا شند با ید تمام پول های رشوت اخذ شده از نزد شان مسترد و این مردم به حبس ابد در زندان شا قه انداخته شوند .
مردم فقط مردم
رای دهنده و عوام

>>>   حتما داعشی ها مهره های کمر ملیحه را جابجا کرده اند و این جفای دولت و امنیت نابخشودنی است.

>>>   حکومت افغانستان باید افرادی راد که بنابه تصادف ویا علاف اصول درچوکات حکومت موقفی کسب مسیکنند را جهت تربیه و تادیب به ادارات مربوط یا به بعضی کشورهای همسایه اعزام نماید تا این افراد که به اثر معلامله جنسی ویا تصادف روزگار ویا زور وقلدری ویا گرم آمدن سال به دوران رسیده اند آداب صحبت کردن وحفظ حرمت دیگران ، طرز نان خوردن وهمه خصایل راکه یک انسان نیکو باید داشته باشد به آنهابیاموزد
مثلا همین مسلمیار که قبلا دریور بوده و با گیلنه آب خورده وحالارئیس مشرانو جرگه شده طوری صحبت میکند که گوئی حالا هم کلینر است این داغشی در رابطه با طرزشمارش آؤا رئیسه کمیسیون انتخابات را توهین کرده است ، همچنان ملا تره کوچی وامثال این افراد را باید برای یکماه به پاکستان اعزام نماید تا درمقابل پول اینان را تربیه مجدد نماید
گیلگمش

>>>   خوبست خداوند هر دوی شان را به مرض لا علاج که مرگ زود رس نداشته باشد دچهر نماید اینها با رای مردم که با دادن آن کلک های شان قطع گردید بازی نمودند ازین بد تر حق شان است کاش به دست داعشی ها می افتادند این لعنتی ها .

>>>   این داعشی ها چقدر خوش شانس هستند که حتی در زندان ملیحه ها نصیب شان می شوند. این غنی کیست که دیوانه تر از دیوانگان عالم است.

>>>   دروغه ،در افغانستان قانون وجود ندارد، آگه دارد عدالت وجود ندارد، آگه عدالت وجود دارد قاضی عادل نیست، این خانم ها رول بازی می‌کند، در زندان های جهان والی و همال یکجا نیست خلاف کار ها، جنایت کاران، دزدان، اختلاص گران، چاقو کشان فرق می کند و مهمان عالی رتبه دولتی و پول دزدان در اتاق های لوکس و بی پول ها بی واسط ها فقیر ها جای بدتر در قهر زندان زندگی می کند و این خانم های دزد نازدانه می خواهد افکار جامعه رو گمرا کند و خود شونه به نوعی تبرئه نمایند، این جا دم خروس رو قبول کرد یا قسم عباس رو، معلومه دم خروس از عبای جناب عباس سر بیرون کرده و با هم هی پافشاری دارد در کله خروس.

>>>   زمانی که آرای مردم را جابه جا می کردند، فکر نمی کردند روزی برسد که غنی بهشان خیانت کند و برای منافع خودش، آنان را به زندان بفرستد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است