کمسیون انتخابات: هیچ نامزدی حق اعلام پیروزی ندارد
 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۵۱    ۱۳۹۸/۷/۸ کد خبر: 160358 منبع: پرینت

هیچ نامزد انتخاباتی حق ندارد پیروزی خود را اعلاl کند و این حق کمیسیون انتخابات است که بعد از بررسی تمام نتایج، نامزد برنده را اعلاl نماید.

حبیب‌الرحمن ننگ، رییس دبیرخانه‌ کمیسیون انتخابات در یک نشست خبری در کابل گفت، اولین بار است که در افغانستان انتخابات با شفافیت بلند برگزار شده است.
او افزود، تاکنون ۷ هزار و ۵۰۰ فرم از طریق آنلاین به سرور کمیسیون انتخابات رسیده و فرم‌هایی که باقی مانده به زودی به سرور مرکزی انتقال می‌شود.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
پیروزی
انتخابات
نظرات بینندگان:

>>>   سید راحل موسوی
هیچ‌کس پیروز میدان انتخابات ششم میزان نیست. با احتساب هزینه‌های تأخیر، تقلب، کمرنگی مشارکت مردمی، کاستی‌های سؤال‌برانگیز در کار کمیسیون و از همه مهم‌تر بحران‌های احتمالی مترتب بر این انتخابات، هم مردم بازنده‌اند، هم نامزدان و هم دموکراسی بی‌ریشۀ وارداتی امریکایی.
به شمارش جوجه در آخر پاییز هم نیازی نیست وقتی بهار مردم‌سالاری در کشور ما روی‌زردتر از خران است.

>>>   سرور کمیسیون انتخابات ?
سرور مامحمد مصطفی - پيامبر نازنين ماست - سرور کاينات است.
"هیچ نامزدی حق اعلام پیروزی ندارد." حبیب‌الرحمن ننگ، رییس دبیرخانه‌ کمیسیون انتخابات بنا به گفته "سرور کمیسیون انتخابات " اعلام کرد. اين سرور که است گستاخى معاف نيست.
امر الله صالح؛ معاون اول تیم انتخاباتی اشرف غنی گفت: بر اساس آماری که به تیم دولت ساز رسیده است، مردم بین ۶۰ تا ۷۰ در صد به نفع این تیم رای داده اند.
صالح افزود: در مقایسه با انتخابات گذشته، شمار کمی از مردم به انتخابات شرکت کرده‌اند.

در واقعيت امر هر کان + ديد چه کان +ديد غين و چه کان ديد عين خود را برنده در اشغال و تصرف وتسخير سرزمين من برنده اعلان کردند!!!!
خى کى را کانديد برنده اعلان کند من را? هجو نامه پايان
هاجى ارمان
هاجى هجو کننده به ِﮬ زير دو چشمه و نه به ﮬ زبر ! خانه و پيمانه و آشايانه را اوغان به ﮬ زبر تلفظ مى کنند ولى حرف ﮬ را به زير مى خواند.
به اصطلاح "زبانشناسان افغان شده" چرا همين حرف He را ha مى خوانى???!

>>>   كميسيون باييد نتايج ابتدايي را در روز اول اعلام كند چون فعلا سيستم كمپوتري است و همه نتايج در يك روز جمع ميشود. بعد از بررسي شكايات نتايج نهايي را اعلام كند . وقتي ناظرين داكتر عبدالله و ناظرين بين المللي و و سايرين نتايج را جمع بندي نمودند عبدالله ٨٩ فيصد راي گرفته .

>>>   کمیسیون اکه!
وقتی امرالله گفت هفتاد در صد مردم به انها رای داده خاموش بودید وهنگامی که عبدالله گچه از شرم وحیا ادعای پیروزی نمود انهم در برابر دعوی تیم دولت برانداز باز مولا صاحب عبدالله برامد وگفت هیچ کس حق ندارد پیش داوری نمایدمگر صالح کس نیست!!!ویا روی دالر های بندل های دوصد هزاری پیش چشم شما را گرفته است
فضل الله


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است