نتیجه انتخابات از دیدگاه هواداران
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۲۴    ۱۳۹۸/۷/۷ کد خبر: 160339 منبع: پرینت

هوداران اشرف غنی: ما بیشترین آرا را داریم؛ همین حالا در قول آبچکان سه میلیون رای داریم؛ پیروزی نزدیک است؛ حریف ما زیاد تقلب کرد ولی خدا انها را شرماند، ما عبدالله را با نیکتایی گلابی اش از کاخ سپیدار بیرون می کنیم.

هوداران داکتر عبدالله: ما در صدر پیروزی هستیم؛ فقط در خاواک سه و نیم میلیون رای داشته است، داکتر عبدالله رییس جمهور است؛ اشرف غنی با تمام تقلب هایش به تاریخ پیوست؛ دیگر ملت صدای جیغ را نمی شنود؛ مرتضوی خلاص استی بابه گگ؛

هواداران گلبدین حکمتیار: ما هر چند انتخابات را قبول نداریم اما باز هم امیر صاحب رای بالاتر از همه دارد، اگر ما را بازنده اعلام کنند ما افتخار میکنیم که در کشور اشغال شده توسط کافرها بازنده هستیم؛ ریاست جمهوری حق ما است و ما چهل سال برای آن مبارزه کردیم. در ضمن ما رسامی های مخالفین که در آن آلت های شرم آور را در کنار تصویر امیر صاحب درج کردند به شدت محکوم میکنیم.

هواداران رحمت الله نبیل: از همین حالا میگوییم که اگر ما برنده نشدیم؛ بدانید که دو نفر داخل حکومت تقلب بسیار کردند؛ آنها حتی از نوزادان داخل قنداق برای رای گیری استفاده کردند، برای ما نبیل برنده است.

هواداران حکیم تورسن: اعلامیه شماره اول به ملت افغانستان؛ حکیم تورسن همین حالا با موتر مازدا تمام بالشت و توشکش را به ارگ ریاست جمهوری انتقال داده است، سر از فردا ساعت ده صبح کابینه اعلام میشود؛ هر کس با ایزار و تنبان به اداره آمد؛ رسما به سارنوالی معرفی خواهد شد.

هوداران لطیف پدارم: هیچ شکی نیست که ما برنده هستیم؛ فقط در واخان بدخشان یک میلیون رای داکتر صاحب داشته و عبدالله یک رای و اشرف غنی نیم رای کسب کرده است. ما منتظر نتایج انتخابات نیستیم، سر از فردا تظاهرات خود را علیه حکومت متقلب فاشیستی شروع میکنیم.

هواداران جلیلی: دوستان بشنوید، پادچاه صاحب، معاش یک معلم را از هفت هزار به هفتاد هزار بالا میبرد، فقط رای ما از معلمان و شاگردان و متعلمین بالای هفت سال مکتب به بیست میلیون نفر میرسد، تا جایی شنیده شده که تمام آراء ما به صندوق های غنی و عبدالله ریختانده شده؛ مادر وطن شما را میشرماند، خداشرمانده ها..

مهدی ثاقب


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
طنز
هواداران انتخابات
نظرات بینندگان:

>>>   گلو درانتخابات تقلب کرده وبدون استیکر درمرکز رای دهی رای داده است باید آرای او بخاطر رضای خدا باطل اعلان شود
ر

>>>   اگر عبدالله برنده شود ، پگیشاز تحلیف او باید قانون اساسی را درشهدای صالحین دفن کنند ، او همان حکومتی را میسازد که در سال 71 برقرار شد

>>>   و مهدی جان ثاقب

غنی را چشم گریان میکشند از ارگ بس نالان ،
میدانی؟
بی بی گل بکس خودرا بسته است تا پس رود لبنان، میدانی؟
گلو هر صبح از برای رفتنش در محضر جانان
میکشد اتو خودش این پیرهن تنبان ، میدانی؟

ز عبدالله خبر آمد که با اکه دوستم بسته است پیمان،
تا ایشچی و اتمر با غنی یکجا روانه بر کند زندان
،میدانی؟

شنیدم تورسن افتدیده است در چاه خاک انداز
و احوالش نمی پرسند این یاران ، میدانی؟

و یا اینکه از این بعد جز ملا هیبت
ندارد هیچ شاگردی دگر شیطان ، میدانی؟

کفایت میکند
باقی خودت حدس میتوانی زد
ز احوال عزیزان باخته میدان که چون سخت است
که هم این رفت و هم آن رفت و هم درمانده در میدان
مییییییدااااااانیییییییی؟

>>>   افسوس به ما ملت جاعل ، و حيف ٣٦ انساني كه در اين انتخابات جان هايشان را از دست دادند، و باز هم ما مزدور مزدور مانديم ، و تقدير ما بدست ديگران است.

>>>   شرف، غیرت، و حیثیت از این کشور رخت سفر بسته و مادر وطن را تنها گذاشته است. از میان این جماعت خودفروش و خاین، هر که به ارگ برسد، جز بدبختی و سیاهروزی، چیز دیگری نصیت مردم درماندهٔ افغانستان نخواهد ساخت.
گلداد کابلی

>>>   خنده دار این جاست که تنها دوملیون نفر شرکت کرده اند در ای انتخابات

>>>   هرچه زودتر نتایج انتخابات زودتر صورت گیرد ما وتمام مردم افغانستان استقبال می کنیم در غیر ان اگر نتایج دیر تر اعلان شود قابل قبول ما نیست زیرا به درازا کشیدن انتخابات چانس تقلب در انتخابات را زیاد تر رونما می‌کنم کند

>>>   هههههههه کشتی مارا بابه اشرفک چیغی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است