یک هزار ۴۵۰ مرکز رای دهی کارمند زن ندارد
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۳۲    ۱۳۹۸/۷/۴ کد خبر: 160304 منبع: پرینت

یک هزار و چهارصد و پنجاه مرکز رای دهی که باز اعلام شده است کارمند زن برای گرفتن عکس زنان در زمان رای گیری انتخابات نداشته و از استخدام زنان عاجز بوده است.

محمد حنیف دانشیار، کمیشنر کمیسیون انتخابات می گوید که این کمیسیون نتوانسته برای یک هزار ۴۵۰ مرکز رای دهی زنان، کارمند زن استخدام کند.
دانشیار اضافه کرد، این مراکز شامل ۲۱ ولایت می شود که در این مورد فیصله شده از کارمندان مرد مسن که قابل قبول مردم منطقه و جامعه باشند، استفاده صورت گیرد.

قرار شده است که در این مراکز بجای زنان از مردان مسن استفاده شود.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کارمند زن
انتخابات
نظرات بینندگان:

>>>   نوش نوش جان نفر های کاپی های تذکره مردم نزد شان زیاد است چیزی فوتوکاپی های که در نزدیکی های ولایات مکاتیب استخدام ها سفارت خانه وغیره ساحات که مشکل مردم بدون ارایه کاپی تذکره حل نمی شود جمع کنند و طبقه اناث را یک طرف کنند و بدست یک ملک قریه مشر قوم و نماینده کمپاین تیم ها بسپارند با یک دستگاه بدون عوارض که رای ها آلوده نشود .ضرورت به تمام کارمندان سایت هم نیست که مصروف شوند و یا که وقت ضایع نشده باشد قبلا اینکار صورت گرفته باشد خوب است.
الله به حساب شان برسد
نصف پول را تلویزیون ها قبل از انتخابات میگیرند و نصف آنرا بعدا و سر خط اخبار های نفاق افگن سال تمام است

>>>   مردان مسن
مگر یادتان رفته که اکثریت مردان مسن زن جوان میگیرد.

>>>   سر زمين من
زمینه سازی برای محاکمه اشرف غنی
اشاره: هرگاه این مساله به درستی طرح و تدوین شود، اشرف غنی نفرین تاریخ می شود.
جنرال مرادعلی مراد معاون رحمت الله نبیل می گوید:
غنی پلان ترور جنرال دوستم معاون خودش را طرح ریزی نموده بود ودوصد تن سربازان بشهادت رسیده، آیا یک تروریست ریس جمهور شده میتواند؟ و غنی باید جواب بقتل رسانیدن دوصد تن افسران و سربازان در حادثه ترور جنرال دوستم معاون اول رئیس جمهور را ارائه بدارد.

>>>   کجاست عدالت ؟ کجاست قانون ؟ عدالت در کشور که از الف یا دست شان تا آرنج به خون مردم بی دفاع افغانستان آلوده است طی 40 سال کدامین به جزای شان رسیده؟ آیا دادگاه خدا هم ناتوان شده؟ میگین چوب خدا صدا ندارد، آگه خورد دوا ندارد بنده ها که چیزی از ایشون ساخته نسیت باید منتطر جواب خدا بود، دیر روذ دارد سخت و سوز نداره ایشلا.

>>>   زن و دختران خودره روان میکردی به چند مرکز بس میکرد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است