کمپاین در هرات با بستن خیابان اصلی شهر (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۴۶    ۱۳۹۸/۷/۳ کد خبر: 160297 منبع: پرینت

همه حق دارند کمپاین کنند؛ اما بستن خیابان اصلی شهر هرات و ایجاد مشکل برای مردم کار عاقلانه‌ای به نظر نمی‌رسد.
شاید بهتر بود که به‌جای زحمت‌دادن ناقلین ساکن در شیدایی، خود به شیدایی تشریف می‌بردند و کمپاین را در همان مکان انجام می‌دادند.
دست‌زدن به چنین کارهایی بیش از آن‌که به نفع تیم دولت‌ساز تمام شود، به ضرر آن خواهد بود.
سید مسعود حسینی


کمپاین در هرات با بستن خیابان اصلی شهر

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کمپاین هرات
خیابان شهر
نظرات بینندگان:

>>>   چوکی های خالی کمپاین میکنند؟؟

>>>   غنی از ترس کمپاین را در ارگ برگذار میکند.
بی بی گل از ترس در زیر تخت میخوابد.

>>>   می گویند گل بی دین بازهم قصد راکت پراگنی دارد ؟

>>>   كسيكه مسلمان ودين داررا بي دين ميكويد خطر كافر شدنش مي باشد اكر مسلمان استيد احتياط كنيد درغيران برتان مشكلى نيست.

>>>   این چوکی های خالی نشان می دهند که مردم هرات علاقه به اشرف غنی ندارند ، حتی مشاروین هراتی اشرف غنی نتوانستند مردم را جمع کنند تیم اشرف غنی از شمار زیادی از بیجا شده گان استفاده نموده آنها را از کمپ های شیدایی و مسلخ به شهر آورده تا به اشرف هورا بکشند . مردم افغانستان به خصوص غرب افغانستان از جمله هرات به اشرف غنی کمترین رای را خواهند داد .او در چندین سال گذشته باره ها امتحان داده که سیاست اش بر مبنای قومی بوده و ثبات را در افغانستان بر هم میزند از جمله سیاست بیجا شده گان در هرات ، که همان ها بودند که سالون انتخابات اشرف غنی را پر کردند.
زلمی

>>>   اگر انتخابات مهندسی و هیچ تقلبی در آن صورت نگیرد دکتر عبدالله صدرصد رئیس جمهور آینده افغانستان است.من در برگذاری یک انتخابات شفاف و عادلانه مشکوکم غنی هیچگاه اجازه نمیده کسی برنده این دور انتخابات باشه حتی در دستبرد در دستگاههای بایومتریک توسط غنی امکان میرود.

>>>   این انتخابات توسط غنی در حال مهندسی شدن است، اگر این انتخابات بصورت شفاف و عادلانه برگذار شود صد در صد دکتر عبدالله رئیس جمهور آینده افغانستان است. حتی در دستبرد در دستگاههای بایومتریک توسط غنی امکان میرود

>>>   محمد اشرف غنی:
برای داکتر عبدالله و نبیل باید یک محکمه خاص ایجاد شود!
پاسخ رحمت الله نبيل به اشرف غنى:
آقای محمد اشرف غنی، تهدید کرده که در صورت پیروزی اش، من و عبدالله را به دليل قضيه رهايى خليل فيروزى در مقابل پول به محکمه می فرستد ، به همان محکمه یی تروریستان را برائت داده و جاسوس و دزد را با اخاذی برای کمپاینش ، آزاد می کند . من پیشنهاد می کنم، انتخابات یک هفته به تعویق بیفتد و من اسناد میلیون ها دالر اخاذی و خیانت ایشان را در محکمه یی علنی عرضه می کنم. از گرفتن پول از آى اس آى در كمپاين هاى سال ٢٠١٤ گرفته تا به پيشفروش قرار داد ها و روابطش با شبكه تروريستى حقانى. بعدش مردم ما قضاوت كنند كه كيها قابل محاكمه هستند؟! مردم ما قضيه خليل فيروزى و شهرك هوشمند را حتمن به خاطر دارند! اگر اعضاى بلند پايه تيمش در قضيه گرفتن پول از خليل فيروزى دخيل نبودند باز ايشان حق به جانب هستند، در غير آن خود داكتر اشرف غنى بايد جوابگو باشند. خط ديورند و نصب سيم خاردار در خاك افغانستان باشد سر جايش. يالله "دا گز او دا ميدان". اما بهترین محکمه وجدان است ، اگر هنوز ذره یی وجدان در ایشان هست سر در گریبان خود فرو کنند.

>>>   قومندان علیپور:
"اگر اشرف غنی احمدزی از هزارجات رای بگیرد، من خودم را به حکومت تسلیم می کنم. چون در آن صورت دفاع از ناموس مردم معنی ندارد"

>>>   رای به غنی، رای به اشغال زمینهای تان توسط کوچی‌ها!

>>>   بخاطر شکستاندن تابوی اینکه گفته اند ” فقط یک قوم میتواند در اوغانستان حکومت کند ” به اشرف غنی احمد زی رای ندهید .

>>>   هزاره ها نباید اشتباهات تاریخی را تکرار کند زیرا د رزمان دیموکراسی حرکات ارتجاعی هزاره ها وطن را به عقب و هزاره را در ترایکی میګزارد!

>>>   در ننگرهار تمام شهر بند بود و دکان دار های که صبح زود درهایشان را باز کرده بودند، توسط امنیت ملی امر قهر آمیز به بند کردن دکان هایشان شد.

>>>   علیپور و امثال شان نیاز نیست خودرا تسلیم کنند، این ها باید کشته شوند.تصمیم قاطع است که دزدان و رهزنان باید بندی نه بلکه کشته شوند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است