غنی در حال خالی کردن خزانه دولت است
 
تاریخ انتشار:   ۰۷:۴۸    ۱۳۹۸/۶/۳۱ کد خبر: 160248 منبع: پرینت

در گذشته عمر زاخیلوال و فاروق وردک دو فردی که متهم به فساد مالی و اختلاس میلیون ها دالر از خزانه دولت هستند، اعلام کرده بودند که اشرف غنی خزانه دولت را از حامد کرزی خالی تحویل گرفته است در حالیکه خود آنان خزانه را خالی کرده بودند.

این روزها دقیقا همان اتهامی را که بر حامد کرزی وارد کرده بودند خودشان به نفع اشرف غنی در حال انجام آن هستند و از خزانه دولت در کمپاین های انتخاباتی و خریدن رای و تقلب در انتخابات استفاده می کنند.

در همین حال آمریکا از اعطای 160 میلیون دالری که به افغانستان وعده داده بود سر باز زده و اشرف غنی و اطرافیانش را به فساد مالی متهم کرده است.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
غنی
خزانه
نظرات بینندگان:

>>>   خزانه دولت قبلا خالی شده بود

>>>   کرزي فاروق وردک.زاخيوال.منشه فساد حق مملکت و مردم خوردن انشاالله که به خشم خداوند گرفتار شوند.همه چیز در کنترول خداوند است.اینها باید از خداوند بترسند این سرمایه بیت المال را به خزانه حکومت برگردانند

>>>   غنی و بی بی گل دزد های میلیونی هستند و باید حساب پس بدهند.

>>>   مردم ما هوشیار تر از گذشته شده هم پول با شاخی باد کردن اشرف غنی را از خزانه بیت المال میگیرند و هم پلو چلوش را میخورند ولی در روز انتخابات وجدان خود را زیر پا نمیکنند به اشرف غنی نه بلکه به نفر دلخواه خود شان رای شارا میدهند چون به حرف ها و وعده های سر خرمن غنی دیگر اعتماد و باور ندارند میگویند ازموده ازمودن خطاست .

>>>   امریکا باید هکه پول هایش را از حساب های بانکی این دزدان واپس بگیرد

>>>   Maihanjar Raza
غنى احمدزى، در اصل يك كوچى پشاور است، زياد عمر خود را در لبنان دانشگاهى امريكائى و در ميان مسيحيان لبنان و بعدن در امريكا سپرى كرده است، اما از ندانستن دين اسلام، كه حال در مقام رياست جمهورى يك كشور اسلامى قرار گرفته، و از دين اسلام چيزى نميداند خيلى ناراحت است و رنج ميبرد؛ آنچه را ادعا ميكند كه تاريخ اسلام را نوشته، و يا ميگويد كه سيرت نبى را خواندم ، باز هم شك وترديد مضاعف را ايجاد ميكنند و سوال مطرح ميشود كه در كجا و در كدام مدارس و با چه زبانى خوانديد. عملن ديده ميشود كه نه تنها از خواندن آيات قرآن و حدث عاجز است ، بل أصول نماز خواندن را هم ياد ندارد. سوال اساسى اين است كه چرا حق ونا حق اكتها بيجا ميكنند ؟؟؟
اگر قبلن ياد نداشت !؟ بعدن ميتوانست نزد ملا تره خيل در مدت ٤-٥ ماه روزه ، نماز، تلاوت قرآن را خوب ياد بگيرد !؟

>>>   متاسفانه خزانه دولت قبل ازآمدن غنی خالی شده بود ازطرف اشخاص بسیارماهر

>>>   فکرمیکنم قبل ازامدن غنی خزانه خالی شده بود

>>>   من بخاطیکه وجدان و ضمیر ام را نا راض نکرده باشم برای اشرف غنی عوام فریب قومگرا دزد ملیونها دالر مردم بیچاره ما توسط خسربره اش کمپنی ساختمانی بنام الخطیب که کار های کلان ساختمانی را از طریق ریاست تدارکات مرکزی که ریاست انرا خود غنی احمدزی به عهده دارد میدهند و فیصدی از پول پروژه را توسط اجمل برادر زاده غنی بدست میاورد و بحساب بانکی غنی در امریکا انتقال میدهد مانند ۲۵۰ ملیون پول دزیده شده از پول کمکی جامعه جهانی بخاطر ضرفیت سازی زنان که رولا غنی انرا دزدیده بود بحساب شخصی خود شان به امریکا منتقل کرد چون اشرف غنی بر علاوه اینکه قانون شکن است و دروغگوی و دزد پول های کلان عوام فریب جعلکار تقلبکار را با خود بنام مشاور در داخل ارگ گرفته و در انتخابات پیشرو مانند انتخابات قبلی از انها بنفع خودش ذر پر کردن صندوق های رای تقلبی و جعلی کار میگیرد و وعده های که بمردم میدهد مانند دور قبلی بر خلاف ان عمل میکند بخاطر اینکار نادرست خلاف قانون غنی من و اقوام و دوستانم در انتخابات پیشرو به ان رای خود را نمیدهیم به کاندید مورد نظر خود به شخص دیگری رای میدهیم .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است